Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Arkadaşımla İlişkiye Girdim Pişmanım! Eşcinsel mi Oldum?




Bu soru; erkek arkadaşı ile "sözde çooook fecii şekilde sarhoşken" ilişkiye giren hetero(!) bir arkadaşa ait. Tek korkusu ise bu olay sonucu eşcinsel olduğunu sanması(!) 

Bakalım bu olayı, soru sorduğu sitede nasıl dile getirmiş ve ne tür cevaplar almış (yaş aralığını 18-24 olarak işaretlemiş);


Çok yakın arkadaşım benim aslında, ikimiz de eşcinsel değiliz, kadınlara ilgi duyan son derece sağlıklı erkekleriz. Ama nasıl oldu bilmiyorum o gece çok içmiştik, ikimiz de çok sarhoştuk uyandığımızda aynı yatakta çırılçıplak yatıyorduk. Gece ilişki yaşadığımızı hayal mayal hatırlıyordum... Ama böyle birşey nasıl oldu hiç anlayamıyorum... İnanın o günden beri onun yüzüne bakamadım arkadaşlığımız biter diye çok korkuyorum, hiç konuşamadık o günden beri. Çok utanıyorum ama bilerek yapmadım yardımlarınıza ihtiyacım var ne yapmalıyım ben ve şimdi eşcinsel mi oldum?

Öncelikle olayı Gaydar Dümen sitilinde ben cevaplayayım, daha sonra gelen cevaplara bakar ve yorumlarız :))

Bak evladım son derece sağlıklı olmak, insanın cinsel kimliği yada cinsel yönelimi ile alakalı bir durum değildir. Bu sebeple eşcinsel erkekler sağlıksız, karşı cinse ilgi duyanlar sağlıklı diye de düşünmen ahmakça. Nasıl olduğunu bilmediğin o kara gün(!) çok içmişsiniz ya da içmemişsiniz farketmez. Yıllarca abaza kalıp karşılıklı çıplak kalarak bir birinize ne şekil saldıracağınızı bilemediyseniz diyecek bir şeyim yok. Biliyorsun ki ülkemizde su damacasına, ördeğe, kavuna - karpuza hallenenler var. Malum cinsel açlığın afrikasıdır Türkiye. 




Şuda iyi bilinmelidir ki; yüzümüze taktığımız maskelerimizin düştüğü, kabul etmeyip bilinç altımıza iterek yok saydığımız dürtülerimizin gün yüzüne çıktığı, velhasılı gerçek hislerimizi n bir çoğunu sarkoşken prangalarından kurtarırız. Bizi frenleyen mantık ve bilinç yoktur öz benlik vardır ;)

Utanma duygusunu ise, arkadaşım dediğin kişiyle yaşadığın ilişkide aramalısın, eşcinsel ilişkide değil. Zira biz eşcinseller utanmıyoruz, utanılacak bir şeyde yapmıyoruz. Yaşadığın olaydan yola çıkarak; ya çok abaza idiniz ve aradaki perdeler kalkınca bu ihtiyacınızı bir birinizde giderdiniz ki düşük bir ihtimal ya da büyük bir ihtimalle bastrılmış duygularınız gün yüzüne çıktı. Tüm önyargılarınızdan kurtulup kendinizi sorgulayın "biz eşcinsel miyiz" ya da "tekrar böyle bir ilişki yaşamak ister miyiz" diye? cevap evet ise cevabı bulmuş olursunuz, hayır ise, ne içtiyseniz söyleyin biz de içelim :))


şimdi bu soruyu sorduğu sitedekilerin, soruya verdiği cevaplara bakalım (her zamanki gibi kırmızı yorumlar yine bana ait);


--- 1 ---

Yav, ne pişmanlık duyorsun ki, neyin pişmanlığı..? Daha ne yaptığınızı dahi doğru düzgün hatırlamıyorsun.? Hangi pişmanlık.? 

Yaa hatırlasan bile yaptığınız bir şeyden asla pişmanlık duymayın.. Yaşanmış bitmiş, zevk aldınız veya almadınız.. Bu durum sizin bunu bir daha tekrar edip etmemenizi belirler.. Zevk aldıysanız tekrar edersiniz.. almadıysanız bir daha yapmazsınız zaten.. 

Neden utanıyorsun bebişim.. Hiç o kadar hatırlayamayacak kadar bir içki olayını bilmiyorum yani.. Ne kadar içersen iç, birinin seni becerdiğini anlarsın yani.. Ayrıca, şu da var ki, kendini bilemeyecek kadar sarhoş olan biri zaten ereksiyon olmaz.. O kadar alkollü birinin penisinin sertleşeceğini de hiç sanmıyorum.. (haha güzel demiş)

Sen git arkadaşına o gece hiç bir şey olmamış de o kadar alkollü iken olası imkansızmış dersin.. Arkadaşlığınız devam eder..

Bir de şunu anlamıyorum.. Bilerek yapmadım yardım edin.. Nasıl yani..? Olayı geri döndürecek güç mü var sanılıyor burada.. Zaman makinesi olsa neyse.. Olay saat ve mahalline ayarlanır gidersin el koyarsın olaya.. He bi de eşcinsel mi oldum şimdi ben diyorsun.. He ya evet sen artık eşcinselsin, ömür boyu eşcinsel olarak yaşayacaksın..desem, inanacak mısın..? Hem şu eşcinsel olayı biraz tartışılsa iyi olur burada.. Bilhassa erkek eşcinselimiz pek yoktu ya, neyse...




--- 2 ---

- Penetrasyon olmuş mu? (diye sorulmuş ve soruyu soranın cevabı)

- Ne dediğinizi anlamadım netten baktım girmek, sokmak anlamına geliyor. evet hatırladıgım kadarıyla oldu simdi ben escinsel mi oldum

Penetrasyon yani içeri girmek, nüfus etmek. (kısaca) Erkeğin cinsel organının partnerinin cinsel organına ya da anüsüne girmesi.

- Penetrasyonu sen mi yaptın?

ya ikimizde yaptık diye hatırlıyorum. kendimi de o halde hatırlıyorum arkadasımı da

(evladım senin eşcinselliğini kabul edesin var ama bocalıyorsun başkasının ne dediğini bırak kendin ne diyorsun ona bak :D ayrıca nasıl içtiniz yahu penetrasyon olayını bile hatırlamıyorsun. Hayır "ilk kez" yaşanıyorsa o dakika tamamen ayılmanız lazımdı :D Ayrıca "ikimzde yaptık" açıklamasının altında yatan "tamam pasif oldum ama o da oldu" öznesini bulunuz :))

--- 3 ---

Eşcinsel "oldum" diye bir şey yoktur. Heteroseksüel "doğdum", eşcinsel "doğdum" olayları vardır. Belki daha önce eşcinselsindir, yeni keşfediyorsundur. Belki de biseksüelsindir. Korkma,büyütülecek bir şey değil. Günümüz şartlarında gayet normal-normal karşılanması gereken, doğuştan gelen şeylerdir homoseksüellik, biseksüellik. ve bilimsel olarak bir hastalık değildir.

--- 4 ---

Ne içtin sen yaaa
hala gülüyorum ya...
O gece aktif olansan unut gitsin.
Yok pasif olansan iş işten geçmiş...


(işte bomba yorumlardan birisi, demek ki neymiş "götü" kaybetmedikten sonra her şey mübah, sorun yok, tam bir hetero kafası, olayı siken ve sikilen olarak gruplamak ve cinselliği bu gibi dar kalıplara indirgemek nedir ki? ikiside et parçası)

--- 5 ---

dikkat ettiğim konu kimsenin şaşırmadığı ya normal mi erkek erkeğe yuh yani unut gitsin denmiş tüm yorumlarda yani önemli deil ya olur böle şeyler denmiş aşmışık kendimizi ya ne die bağırıyoz biz AB ye almiolar die girip çıkmışık heberimiz yok:=)

(zaten başımıza ne geldi ise hep bu ABD ve AB den geldi. Yoksa biz ne bilirdik. Aynı şer odakları bugün sağlık sektöründe kullandığımız tüm araçları, ilaçları geliştirip üretirken, görmeyen bir göz nasıl görür, duymayan bir kulak nasıl duyar, felçli birisi nasıl uzuvlarını kullanabilir diye çalışmalar yaparken biz kalkıp "kötü taraflarını" almışız. Hatta "aç kalınca karınızı yiyebilirsiniz" ya da "orucunu cinsel ilişki ile açabilirsin" soruları ve fetvaları da hep oradan türedi. Yoksa bizim beynimiz sikimizde değil. Damacanalara, ördeklere, tavuklara, eşeklere hallenenlerde bizler değiliz zaten. 70 lik dedelere 14 yaşındaki kızları nikahlamamızda hep "gevurdan" ithal. YERSEN)

--- 6 ---

Eşcinsel olmadın tabi ki farzet ki o arkadaşın lan xx olm 1 trilyon verseler verir misin dedi sende veririm lan dedin olay bu. bi kereden bişey olmaz takıl kafana göre. He sen çok sarhoşsan da arkadaşın biraz ayıksa o biraz sıkıntılı bi durum :D

--- 7 ---

Eşcinsel olman için sadece erkeklerden hoşlanman gerekir. Erkeklerden hoşlanmıyorsan eşcinsel değilsin demektir. Kimi heteroseksüel erkekler arada değişiklik olsun diye eşcinsel ilişkiye girebilir, bu onları da eşcinsel yapmaz. En fazla biseksüel yapar. 

Diyeceğim o ki, boş ver. Ondan olmuş artık. Bir de adam gibi iç bir dahaki sefere.

(arada değişik olsun diye mi o.O)




--- 8 ---

Eşcinsel mi oldum? Bu soruya senden başkası cevap veremez. Yanlış yönlendirir herkes ve burda verilecek cevaplar senin geleceğini belirler eminim.

Bu soruyu kendine sor. Hoşuna gitti mi? Tekrar yapmak istiyormusun? Yoksa şuana kadarki bastırılmış duygularının açığa çıkışımı bu?

Şuanda ince bir çizgidesin. Bence yapman gereken bu soruları internet ortamında halletmeye çalışacağına öncelikle bir psikiyatrist bul ve ona danış. Onunla konuş. İnan şuanda çok ince bir çizgidesin. Doğru yola yönlendirilmen şart.

(doğru yol derken ???)


Kaynak

*17.11.2011 tarihinde yayınlanan bu yazı 12.05.2015 tarihinde yeniden revize edilmiştir.
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

33 yorum:

  1. Walla bir durum analizi ki trajikomik:S ağlasak mı gülsek mi:D :(

    YanıtlaSil
  2. "Ayyy basbayağı eşcinselsin sen, gel aşkım" niye dememişler :Ş
    Lübun lazım bu ortama ehi :|
    Güzel yazı. Tebriğimi çaktım :))

    YanıtlaSil
  3. @opera; aynen öyle :/

    @bi'adam; artık gay'adam desek daha doğru olacak :))) teşekkürler fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum işte

    @frozen; kuzum hemen üye olabilirsin valla tam senlik ortam orayı da dağıtırsın hahaha :)))

    YanıtlaSil
  4. fırsat bulman için ne gerekiyosa yapalım :p
    gay'adam bile hafif kalır artık."Oldum ben oldum." bitanemin deyişiyle hohoohoh :)

    YanıtlaSil
  5. slimline sigaramı elime aldım, saçlarımı yeni tecavüze uğramış serpil çakmaklı gibi tepemde devasa bir tokayla topladım ve yorumumu yapıştırıyorum.

    yavrucum ikinizde zaten içinizde homoseksüel dürtüler taşıyan iki ærkeksiniz. sarhoş olunca vermişsiniz gitmiş. hoşuna gitmiş ki sesini çıkarmamışsın.

    madem arkadaşınla aranın bozulmasını istemiyorsun, onunla daha sık içki içmeni tavsiye ederim. anladığım kadarıyla sen de gizliden gizliye istiyosun bunu :D


    ahahahahahah.

    YanıtlaSil
  6. bence adamlar tanımlar üzerinde o kadar kafa yoruyorlar ki konuya odaklanmıyorlar. sarhoşlarmış, çekici gelmiş ve yapmışlar ne yaptılarsa. bilerek yapmadım demesi komiğime gitti, alkollüyken insan daha bir cesur oluyor, içinden geleni yapıyor.. biraz da anlayışlı olmak lazım ama. öyle çat diye kendine açılabilen pek kişi tanımıyorum ben.. favori yorumum x-coach'unki oldu bu arada. harikasın. :))

    YanıtlaSil
  7. vallahi her yerde topluma karşı sert eleştirilerini dile getirmekten kaçınmıyorsun, bu çok hoşuma gidiyor ;)

    Ayrıca kendini özletiyorsun. bir de askere gitsen ne olacak bilmem artık..

    YanıtlaSil
  8. @bi'adam; evet siz oldunuz :)) anlatsam roman olur serilerine yarıda kestin ama :/ aşkım sevgilim bile demeye çekinen sevgilini bu noktaya nasıl getirdiğini anlatacaktın oysa ki :)

    @x-coach; umarım elemanın yolu buraya düşer de seni okur :)))

    @haplo; evet en büyük sıkıntı tanımlara çok takılmak +sarhoşken bilinç altına süpürülen çoğu şey ortalığa saçılıveriyor arkadaşın kendini kabullenmesi çoğumuzun bir zamanlar yaşamış olduğu gibi biraz sancılı olacak :)

    @bi'gay; en büyük sıkıntımız empati kuramıyor olmamız bunlara ayna tutarak yardımcı olmakta hoşuma gidiyor bana ayna tutulması da hoş olur hepimizin yanlış düşünceleri olabiliyor kimi zaman

    +askerlik olayı bir süre rafa kalktı onu söliim :)

    YanıtlaSil
  9. ya haklısın :/ geçen gün aklıma geldi :( yok yazıcam devam edicem, bu bi'klavuzdur sevgililere nasıl aşık edilir diye :P

    En kısa zamanda devam etcem, hatta düzenli yazim de kopuk olmazsın :)

    Askere geç gidip bi süre daha bizle olucağın içinde mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  10. Nedense her bok durumda ''içkiliydik'' martavalı..Ha 3-5 rus götürseydiniz saniye saniye hatırlardınız ama ;) Herneyse yahu ölmeden önce arkadaşla yatmak herkese nasip olmaz ehi:) İnşallah ilerde çıkarlar ehehehe öperink

    YanıtlaSil
  11. @bi'adam; ;)

    @kezbanca; hahaha bu güzeldi ama 3-5 rus götürse ballandıra ballandıra anlatırdı :)))

    YanıtlaSil
  12. Sarhoşken yapılan herşey, söylenen her söz mutlaka ayıkken düşünülmüştür :)

    YanıtlaSil
  13. ŞU İÇKİ DENEN ŞEY OLMASAYDI SERE SERPE SEVİŞMELERİMİZİ NASIL AÇIKLAYACAKTIK :):)

    YanıtlaSil
  14. askere alırlar mı bunları

    YanıtlaSil
  15. Lan bi de ilk kez anal sex yapan biri olarak gık bile dememiş baksana:) Yawrum acı yok muydu acı ? hahhah

    YanıtlaSil
  16. bu sorunun cevabı basit aslında, pişmanlık duyduysanız bir daha olmaz diyorsanız eşcinsel değilsiniz..
    yok devamı gelecekse..eğilimlisiniz..

    YanıtlaSil
  17. "Son derece sağlıklı erkekleriz..."
    Hmmm...
    Bush da heteroseksüeldi, oldukça sağlıklıydı, ama dünyanın en iyi denge aletinden düşen ilk insan oldu, ve kraker yerken boğulma tehlikesi geçirdi.
    Adolf Hitler de heteroseksüeldi. Oldukça sağlıklıydı. Mavi gözlü bir ırk yaratmak için insanların gözüne enjektörle mavi boya enjekte etmeye çalıştı.
    Sağlıklı olmak buysa, evet biz gayler sağlıksızız, ve bu şekilde kalmak istiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen Bence Herşeyi Tam Anlamıyla Anlatmışşın Ve Şunuda Söylemek İsterim Sarhosluk Olayı Gercekten Sacma Bir Tarz Bence Karsındaki İnsanı İyi Tanı Ve O gün Neler Hissettiğinide Sor Bu Ayıp Deil Bunu Yapanlar Sizdiniz Ve Birde Şunu Sormak İstiyorum Bir İnsan Tetero Olsun Gay Olsun Kör Kütük Sarhoş Olsa Bile Şeyini Düşünüpte Birisiyle İlişkiye Giriyorsa Karsıdaki Pasif Kişide İlk Denemesiyse Bu Olayın Bu Kadar Rutin Gittiğini Sanmıyorum Çünki Pasif Olan Ne Kadar Sarhos Olsada Bunu Yaparken Ceremesinide Göze Alıyor İster Ayık Ol İster Sarhos Ol O Şeyi Hiseetiginde Farkına Kesinlikle Varıyorsun Ve Dur Demesinide Bilirsin Bnece

      Sil
  18. ben 14 yaşındayım galıba gay ım ama olmak ıstemıorum ne yapabılırı bırı yardımcı olsun

    YanıtlaSil
  19. cehennemde yanacaksınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini bizi yaratanın yerine koyduğun ve O'nun adına hüküm verdiğin için büyük ihtimalle sen yanacaksın zira benim yanıp yanmayacağım muallakta iken seninkisi kesin direk O'nun adına hüküm verdin hadi bakalım ;)

      Sil
  20. ARAMIZDA CEHENNEMDE YANACAKSINIZ DİYENLERİ GÖRÜYORUM BEN NE ALLAHCILAR GÖRDÜM İLAHİYAT MEZUNU İMAMINI İNANIN BU İŞE DAĞA MEĞİLLİ MERAKLILAR HATTA ALLAH DİYENLERDEN KORKACAN DEVİR ÖYLE Bİ DEVİR ÇÜNKİ

    YanıtlaSil
  21. Abi bi heteroyum ve hiç alakam yok ama oturup seni okuyorum ben o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederim, kafandaki bize dair düşüncelerde olumlu yönde bir gelişme varsa ne mutlu bize ve sana.

      Sil
  22. Vay bee ben arkadaşla yüzeysel yaptığımda bile bu kadar sarsılmadım yaa siz erkekler ne ayaksınız :D bizde de var bu ' ay sen çok hoşsun lez miyim yhaa .s.s. ' insanın s.ktir çekesi geliyo böyle insanlara :D Bu arada blog süper ^^

    YanıtlaSil
  23. Şimdi ben nediyeyim.Eleman ben eşcinselmiyim demiş.Ben biseksuelmiyim dese ben yardımcı olacakatım ama baksanıza çok sevmiş ki bir gecede bütün kizlari aklinda çıkarmış sadece aklında o gece olanlar ve erkekler :) :)
    Bu benim uzmanlık alanim değil :)
    Olsun biraz yardımcı olayım.
    Ben escinselmiyim diyen kişinin ilk deneyise o olayı asla unutamaz ve her o arkadaşını gördüğün de o olayı hatırlayacaktır.Bu olayı sevdilerse arkadaşlık aynı hizla devam eder.sevmedilerse arkadaşı arasına biraz mesafe girebilir.sevdiseniz sevmediğim ayana yatmasınlar yapmaya devam edin normal heteroyum dediğine göre kizlarida burakmayacaksın.hangisi daha güzelse onu yapmaya devam. biseksüelliğe şimdiden hoşgeldiniz canlarım. Yada ben escinselmiyim de inat ediyorsan.hay hay burda yakışıklı abilerin sana daha güzel bilgi verirler.Ben de onlarda çok şey öğrendim.

    YanıtlaSil
  24. Onu bunu boşver de kondom kullandin mi kullanmadin mi onu soyle :D asil buyuk sorun o zaman ortaya cikicak Bence :D

    YanıtlaSil
  25. Hayır birşey degil, cevap verenlerdede sıkıntı var. Mesala ben böyle bir soru sormuş olsam. Kendimi kabullenmiyor, bilmiyor olsam. Soru sordugum yerde herkes bana karşı bu tarz cevaplar veriyor olsa. şey düşünürdüm, burda herkes normal ben eşcinsel olmak istemiyorum, tarzında "saçma bir düşünce" içerisinde olurdum. Ama okurken güldürdü yani türkiyede genel olarak kafa yapısı ne yazık kı sığ düşünceli. Bu arkadaş bence eşcinsel sadece kabullenmek istemiyor. Aslında bu soruyu sorarak eşcinsel oldugunu belirtmiş bi nevi. Olmamak için yardım istiyor :) Fakat bu hastalık veya geçici olucak birşey degil. Arkadaş sadece içini rahatlatmaya çalışmiş ama durum ortada :) (insanlara bak ya) :D:D iyi güldüm..

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın