Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Hamam Sefası !


Hamama fazla gitmem; senede 2 veya 3 ancak. Dün tüm gün suların da kesik olması münasebeti ve arkadaşın da ısrarı ile hamama gittim. 4 bölümden oluşuyor hamam. İlk bölüm soyunulan yer ayrı ayrı bölmeler var ama kişiye özel değil atıyorum bir bölmede 4 kişi soyunabiliyor falan. 2. bölüm dinlenme yeri plastik sandalye, şezlong vs var. 3. bölümde ise kurna denilen ve yıkanılan bölüm ortada da kocaman bir göbek taşı :) üzerinde adamlar serilmiş birbirlerini keseliyorlar lol diğer bölüm ise havuzlu kısım. Sıcak havuza giriyorsun ve etlerinle kemiklerin birbirinden ayrılıyor haha; ayrıca havuz içerisinde masaj maksatıyla konulmuş su püskürten şeylerden var adı neyse artık. Ne güzel hamam sefası di mi :) ama benim için hamam cefası oldu biraz.

 Öyle resimdeki gibi fantazi hayal etmeyin lütfen :). Neyse hamamın doluluk oranı ile ilgili ön bilgiyi aldıktan sonra hamama girdik arkadaşla. Neredeyse hepsi dolu olan bölmelerden birine geçtik ve soyunduk tabi beden dersinde dahi milletin ortasında soyunamayan ben önceden içime şortumu giymiştim bile :)) Dinlenilen bölmeden geçerek hem yıkanılan hem de duş alınan yere geçtik içeriye baktım öyle fantazi dünyasında gezinilecek havada kişilerle dolu değil hayır ortamı gördükten sonra "ben gaymiyim acaba" diye bile düşündüm yani :) sanırım erkek bedeni bana sadece resimlerde çekici geliyor lol duş alıp havuz tarafına geçtim şöyle bir ayağımla havuz sıcaklığını yokladım bırakın etle kemiği birbirinden ayırmasını üşüyen adamı ısıtmaz bu :) istemeyerek kalabalık havuzun kenarından içine daldım işte gelişen olaylar ve gözlemlerim.

Kendini 5 yıldzlı otelin havuzunda sanıp hop diye atlayanı mı ararsın; göt kadar havuzun içinde yüzmeye çalışanı mı ararsın, yavrusuna sıcak suda yüzmeyi öğretmeye çalışan beyinsizleri mi ararsın, masaj yapılsın diye konulan tanzikli yerde yüzü gözü mayışmış kimbilir neresini dayadı diye düşündüğüm herifleri mi ararsın, soyunur soyunmaz çarşamba pazarından aldığı kahverengi, beyaz, siyah vs donlarıyla havuza dalan enikleri mi ararsın, peştemalı sarınır sarınmaz kocaman şekilde yazan "Duş Almadan Havuza Girmeyiniz" yazısına inat götünü başını sallaya sallaya havuza gelip dalanı mı ararsın. Bir anda iğrendim ve çıktım havuzdan.

İçimden geçenleri ve gözlemlerimi arkadaşıma aktardım tabi çocuk gözlemlemekten bi haber str8'ın teki :)) bunları bunları söyleyince "lan bir daha zor gelirim ben hamama" dedi resmen :) her neyse havuzda dikkatimi çeken bir detay oldu sadece ha bir de şuna karar verdim "sanırım ben eşcinsel değilim" :)))

Gelelim dikkatimi çeken kısma; lise 1-2 civarlarında tahmin ettiğim bir çocuk ara ara benle göz teması kuruyor bakınca gözlerini kaçırıyor falan (buradan bakılası bir fit olduğum ortaya çıkıyor ki yalan :) kat kat göbekleri görünce karşımda ve bende de hafiften göbeklenme başlayınca spor'a yazılma isteğim depreşti tekrardan) neyse konuya dönelim onu öylece orada bıraktım ve arkadaşla yıkanma kısmına geçip 15 dk da yıkanıp soyunduğumuz bölmeye geçtik giyinip çıkmak için. Şans bu ya o çocukta babası ile bizim bölümde imiş :) ben kurulandım falan özel olarak ayrılan bölmeye gidip şortumu çıkardım boxer ımı giydim bölmeye geldim falan giyinicem ama çocuğun haline acıdım bir an kendimi gördüm yan yan babasına çaktırmadan bakmaya çalışan halleri görülmeye değerdi :) ben de az değilim resmen yavaş hareketlerle giyindim :) biz narsist eşcinseller için beğenilme duygusu fecii bir ego tatmini yaratıyor sanırsam... (her kör satıcının bir topal alıcısı vardır hesaıbı benimkiside lol)

Benim adıma yaşı küçük ve geleceğin eşcinsel delikanlısı ile, göt kadar havuzda çeşitli aktiviteler yapmaya çalışan güruhu geride bırakıp evin yolunu tuttuk...

* bir keresinde de hamamda şerefsiz bir pedofili düşkünü tarafından taciz edilmiştim o da başka sefere artık.
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

34 yorum:

  1. öyle niye bıraktın çocuğu ya .... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HARBİDEN HE BIRAKMAYAYDIN KESKE heveslenmis şiste eski zamnlarımı hatırlattı acemi gaylık :D

      Sil
    2. acemılık dedıgınızde ne ya?
      gercı bunu soylemem aptallık su an ole cok ıcımı dokmek ıstıyorum kı oldugum gıbı gorunmeyı korkmadan yasamayı ole cok ıstıyorum kı sıze hayatımda ılk kez yasadıgım ve unutamıyacagm bısey anlatıym bugun taksımdeydm belkı bı arkadas bulurum umuduyla dolanıp durdm ama nafıle hıc bı bok olmadı kederlı bı sekılde evıme donuyodum duragın onunde genc bı arkadas.... acaba nereye gtcek bnle beraber mı bıncek mınubuse falan derkn bnm mınıbus geldı ve beraber mınıbuse bındık gorsenız ıgne atsan yere dusmez okadar kalabalık .tam onumde duruyor halıyle mınıbus te sallanıyor ben kendımı gerı cektıce o daha da yaklasıyo bana artık bıraktım kendımı ne halı varsa grsun der gıbı orda kalbm yerınden cıkacakmıs gıbı oldu tenının kokusunu alabılıyordum dalgalı saclarına dokunabbılıyodum belkı dedım belkı bu bnm arkadasım olabılır o kadar yakındık kı bırbırımıze kendımı cok zor tuttum ınanın orda kulagına fısıldamak bnm arkadasım olurmusun demek ıstedım ama tam net kesın olarak onun gay olup olmadıgını bılmıyrdm neyse ınmem gereken yerde ınmedım onunla beraber gıttım o ındıgınde bnde ındm keske ınmeseydım keske ınmeseydım de bu kadar dertlenmeseydım ıner ınmez kosar adımlarla baska bı mınıbuse bınıp gıttı gıttı ıste o an kendımı o kadar caresız o kadar yalnız hıssettım kı anlatamam bunu sıze sanlatmamın sebebı arkadaslarınızla partnerlerınızle ıyı gecının onların degerını bılın yalnız kalmayın kendıme soruyorm ben cırkın mıyımde bnden kacıyolar bence buyuzden deıl sukurler olsun boyumda tıpım de yerınde bosverın sımdı dedıgım gıbı brbırınızden kopmayın mutlu olun bnm bulamadıgım mutlulugunuza sahıp cıkın saglıcakla kalın....

      Sil
  2. Biraz şekilci miyiz neyiz sanki? Halk hamamları senin de farkettiğin üzere pahalı değildir ve halk içindir. Doğal olarak pazar donuyla gezenlerde 5 yıldızlı tatil köylerine gidemedikleri için havuz heveslerini almaya çalışan insanlar da olacaktır. Yargılaman saçma o yüzden insanları

    YanıtlaSil
  3. @adsız; bulunduğum ortam aynen de yukarıda yazdıklarımı hissettirdi bana zaten bir genelleme yok farkına varabildiysen; gittiğim bölge kaplıca bölgesi olduğundan dolayı aynı paraya büyük havuzlulara da girilebilir yani yüzmek isteyenler için zaten büyük havuzluları var daracık yerde diğerlerini rahatsız etmekte ne mana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani editör ben o çocuk olsaydım babayı mabayı bırakır kosa kosa gelirdim xD :D

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. şuradaki yazılar hatmediliyor.
    hamamda nasıl kırbaçlanır, nasıl koli kesilir, hepsi burada.
    lol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarık Hakan4 Mart 2024 08:41

      Bence de çocuğu bırakman iyi olmamış

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. İstanbul da ben gittim eskiden hamamda ben yaptım güzel oluyordu şimdi de Çorum'da varmı böyle hamamda

      Sil
  7. @kaldırım; hamamlara alışığım seni de götürebilirim göbek taşına yatırıp güzel bir kese de yaparım :)))

    YanıtlaSil
  8. Bunu okuyunca,benimde ilk kez gittiğim cihangir sauna aklıma geldi :) İlk sauna maceramı bende klavyeye dökeyim en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  9. bende gitsemmi acep

    YanıtlaSil
  10. zaten bnm escinsel iknam hamamda basladı

    YanıtlaSil
  11. Hamamcılar Sizi :) Herkerzde Hamamla Haşır Neşirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olmasa en çok okunanlar sırasında 1. sıraya nasıl yerleşirdi :)

      Sil
  12. sevdim bu yazıyı :D o çocuğa da az biraz frikik vereydin keşke ya yazık :D

    YanıtlaSil
  13. :D ne güzel ekşınlar yaşıyorsun yahu ben Allah'a şirk koşup taş olmuş kiracımızla gitmiştim de gay olduğuna %2164616541357 emin olduğum iki kişi beni bırakıp sadece onunla ilgilenmişlerdi :( o tabii hetero diye çakmaz sanıyorum ama hamamdan çıkınca imalı imalı sözler dedi yok bunlar fırlama falan :D Adamlar durup dururken masaj yapmayı teklif etti zaten işkillenme part 1. Neyse güzel ekşın olmuş. Çocuğada bi göz kırpaydın falan yalnız hissetmesin kendini. Bakarsın iş babasıya üçlüye kadar uzar asjkahdşsfka Töbe :D ellerine sağlık eğlenerek okudum adeta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok senin hikayeyi ayrı bir bombaymış (o.O) bence detaylıca blogunda yazman gerekir :)

      Sil
  14. bi rabia iki bu en kısa zamanda yazayım :)

    YanıtlaSil
  15. Şu hamamda bi bana denk gelmyo yaşlı gobekli amcalar ahhhh

    YanıtlaSil
  16. Şu hamam bi bama denk gelmiyo yaşlı gobekli tombul amcalar

    YanıtlaSil
  17. Bilmiyorum gay hamamı bilen var mı

    YanıtlaSil
  18. İstanbul ve gebzede gay hamamı bilen var gitmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google'a istanbul gay hamamları yazman yeterli adrsleri ile birlikte karşında.

      Sil
  19. Oyle hamamda savunada varmı benim gideceğim hamam fazla sıcak olmasin

    YanıtlaSil
  20. Bende cesaret edip gidemiyorum saxso çekmek istiyorum

    YanıtlaSil
  21. Bende merak ediyorum aslında acaba nasıl bir yer

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın