Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Gayfilmlerim



Blogumu takip edenler bilir. İzlemiş olduğum LGBT içerikli filmleri tanıtmak ve hakkında yorum yazmak için blogumda bolca yer ayırmıştım. Fakat zamanla blogun asıl içeriğini gösteren konular çok arkalarda kaldı falan.

Eh bloggerlık ve blog olayı bitmiş olsa bile :) tarihin bir köşesinde kalsın değil mi? Peki LGBT filmlere ne oldu?

Hiç bir şey, blog olayı ölse bile sağladığı internet sitesi desteği ile yeni bir blog altında toplandı. İzlemiş olduğum filmleri bir başka blog altında toplamaya karar verdik. Verdik diyorum film sağlayıcım (lol) böyle bir fikir attı ve bana da mantıklı geldi güzel de bir blog oldu.

Ne zamandır yazayım yazayım diyorum bugün bi gaz yazdım gitti.

Özellikle film arşivi yapanlar için;

Şöyle ki blogta filmleri yıllarına göre bulabiliyorsunuz;




Şimdilik 15 film ile 2013 yılı önde gidiyor.

Aynı şekilde ülkelerine göre de,






Şimdilik Türkiye'den 2 film var. ABD ise başı çekmeye devam ediyor pek bırakacak gibi de görünmüyor :)

vs. vs.



Ayrıca tanıtılan filmlerin her birinin Türkçe alt yazısı mevcut.



Ogaybende Blog Yazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz için de kalmasın