Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

2011


Ve 2011; Yılbaşılarını ve Doğum Günlerini kutlamayı çok seviyoruz ben de seviyorum ama hep aklıma bu günlerde 1 sene daha yaşlandığım geliyor :) yıllar artık gün gibi geçiyor yahu :/ her neyse asıl konum ise 2011 de benim için 2010 ve öncesi gibi mi geçecek :)

Her seferinde bir sevgili yapıcam bu sefer diyorum ama olmuyor neden olmuyor aslında çok iyi biliyorum öyle armut piş ağzıma düş olmuyor maalesef benim de bir şeyler yapmam gerekiyor; arkadaş arama sitelerinden ayılıp bayıldığımız profiller ve chat ortamlarından konuşup msn sonrası cam to cam lere geçişler falanla olamayacağına inanıyorum sevgili arayışlarının.

Profil sitelerinde fake resimsiz hesaplarımdan başka bi hesabım yok chat olayını bırakalı yıllar oldu ki msn le birlikte zaten bitti gay bar cafe vs desen zaten yaşadığım yerde yok lol

Aslında karşı karşıya gelinince alınan elektrik olayından bahsediyorum ben sevgilin olacaksa öyle olacak cam de ya da profilinde ayılıp bayılırsın ama yan yana geldiğinde nasıl kaçacağını bilmezsin ondan falan olur bence.

Önce bu düşüncleri bi bitireyim kafamdan; karşılıklı alınması gereken elektrik hariç tabi.

2011 için umudum var doğrularımı ve yanlışlarımı ve de yapmam gerekenleri biliyorum; yaparsam bi şekilde haberiniz olur zaten :)

+ yine ne zaman evleneceksin sorularının şiddetle artarak devam edeceği bir yol olacak kesin... :)
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

2 yorum:

  1. Herkes isteklerinde özgürdür fakat sanaldan olacak olana neden bu kadar karşısınız anlamadım? sonuçta internet hayatımızın tam ortasında ve bir çok insanın kendini en özgür ve rahat ifade edebildiği yerlerden. Blogu yeni ve baştan okumaya başladım bu yüzden bir sevgiliniz var mı yok mu bilmiyorum ama karşıdaki insana bir şans verdiğiniz zaman onda sizi etkileyecek bir şeyler bulabilirsiniz ve mükemmel aşkı aramak yerine onu siz yaratabilirsiniz. buna inanın ve mutlu olun. :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın