Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Arayış Ne?; Roller ve Tek Gecelik İlişki



Akıllı telefonlar; gayromeo ve manjam gibi profil sitelerinin pabucunu dama attı. Facebook ve twitter ise popülerliğini halen koruyor. Hangi konuda? Elbette "aradığın kriterlere uygun eş bulma" konusunda :))  Aradığın kriterden kasdım "tek gecelik mi olsun" , "aşk arıyorum aşk mı olsun" , "öpmem, ellemem sadece dikerim mi olsun" , "oral yaparım ama fazlası asla mı olsun :D" her telden var anlayacağınız.

Türkiye'de internet kullanıcı sayısı atıyorum 30 milyon ise, facebook ve twitter hesabı sayısı 90 milyondur :D Zira her kullanıcının kesin 3-4 tane fake hesabı vardır, 1 tanesi ise; eş dost arkadaş ve akrabaların oluşturduğu diğerlerine nazaran "çekirdek aile kıvamındaki" gerçek hesaptır.

Belki bu kullanıcılar arasında 1-2 tane "yok valla bir tek reel hesabım var" diyen çıksa bile biz eşcinseller olarak, eşcinsel yönelimimizi farkettiğimiz andan itibaren "şizofren" bir hayat yaşamamızdan dolayı en az 2 tane profilimiz vardır desem fazla ileri gitmiş olmam sanırsam. Şizofrenlikten kastım; eğer ailemize veya çevremize out değil isek, (out olmak eşcinsel olduğunu ailene veya çevrendekilerine söyleme, açık olma) bi onların görmek istediği ve öyleymiş gibi yaşadığımız hayat (bildiğin hetero hayatı) diğeri ise; eşcinsel yönelimlerimizi yaşadığımız ve kendimiz olduğumuz gerçek hayat olarak açabiliriz. Bu durumun varabileceği en can sıkıcı nokta ise güllük gülistanlık giden şizofren hayatının bir gün tıkanması. Başta ailen olmak üzere akraba ve arkadaşların ağız birliği etmişcesine sana tek bir soru yöneltecektir 

eee ne zaman evleniyorsun? 

- el cevap - valla yasalar ne zaman izin verirse ahahah

Alınan Tepki :D
Elbette gaydar ve hornet gibi akıllı telefonlardaki apps'ler, sosyal ağlardan arta kalan açığı hızlıca kapatıp hepsini solda sıfır bıraktı. Zira bu gibi appslerde olay belliydi "sex arıyorum" (heran aşk arıyorum ya da sadece sohbet amaçlı girdimcilerle de karşılabilirsiniz ama bu konuyu ayrı bir yazı altında ele alıciiimmm -not al alık melis)

Sağolsun gerek sosyal ağlar gerekse appsler olsun özellikle büyük şehirler dışındaki eşcinsellerin imdadına hızır gibi yetişti. Zira İstanbul, Ankara, İzmir, Aydin xoştur ama ben'a na ben'a na oralarda gay barlar vardır ama bizim buralarda yokturcular dört elle sarıldılar bu ayaklarına gelen hizmete. Ondan sonra "taşra" da bozuldu vesselam. (büyük şehirdekilerine bozuk dedi abbooowww diyeni yolarım ki ne demek istediğimi anlayan anladı anlamayan özele gelsin hıh)

Bir yazımda bu profil sitelerinde kasım kasım gezinen ve “eşcinsel değilim” “sikiciyim” tavrındaki “
fulll aktiflere” değinmiştik. Hatta bu gibi sosyal platformlarda gezip daha sonra tanıdığı birisine rastlayınca "ben sikiciyim eşcinsel değilim delik olsun yeter sen ibnesin elime düştün oğlum" mihvalinde yaklaşımla bu durumu şantaj meselesi yapan dallamalar bile buralarda fink atmaktadır. Bunların kafasındaki "sikme eylemi" "sikilme eyleminden üstündür". (eşcinsellikten sayılmaz (!)) 

- şantaj etiketi altındaki yazılarımı dikkatlice okumanızı tavsiye ediyorum ==> OKU

Diğer taraftan bu -sikme ve -sikilme eylemlerine anlam yükleyen arkadaşlarımız -pasifim demek yerine ap (aktif-pasif) - versatile demeyi seçmektedirler. Profil fotosuna tıklasanız popo resminden bademcik ameliyatı bile yapabilirsiniz :D (eşcinsel eşcinseldir gireni, çıkanı, oturanı, kalkanı olmaz


ogaybendecim; iyisin hoşşsun da altıma doğru tespitler yapmışsın. full a dedik, olmadı ap dedik olmadı, popo resmi koyduk olmadı, eğri büğrü demedik zik resmi koyduk yine olmadı ne yapalım tarraaammm diyenleriniz de olabilir :D 

Efenim olayımız; aktif, pasif ya da versatile olmak değil olayımız Eşcinsellikte rollere takıntılı olunması ve bu roller üzerinden insanların etiketlenmesi !!! yoksa elbette eşcinsel olup yönelim olarak pasif olmak ya da aktif olmak ya da her ikiside hoşunuza gidebilir. Pasif ağırlıklı arkadaşa (olmaz arkadaş illa zikeceksin beni diyecek haliniz yok di mi? lol) Roller elbette önemli fakat yüklediğimiz anlamları kasmamak lazım. Aktif olan daha erkek(!) olmuyor arkadaşlar. 

* Roller önemli dedik zira tesadüfi yollarla karşılaşan 2 eşcinsel olayı yatağa kadar götürüp yönelim ağırlıklarının aktif olduğunu anladıklarında kılıç kalkan oynarlar artık gözünüzde canlandırın meseleyi ahahaha

Benim görüşüm sınır olmaması, "aşk" olduktan sonra, aşkta sınır olmaz ;)


Tek gecelik ilişkilerden (one night stand - ONS) ziyade uzun soluklu ilişkilerden yanayım. Lakin devir öyle bir devir ki çabuk tüketimin ve kolay ulaşımın verdiği hoyratlıkla tek gecelik ilişkiler revaçta. Bu yüzden özellikle eşcinsel ilişkilerini "ONS" yaşamak üzerine kurup sabah kalktığında yanındakini tanımayan ya da "bu amca ne arıyo yanımda ayhhhh" diyip çığlık çığlığa yataktan fırlayıp "lan dün yine çok içtim herhalde" diyenlere kadar büyük bir yelpaze içerisindeki yaşamlarda tabii ki “arayış” ve “roller” önemli yer teşkil edecektir. 

Bu yüzdendir ki 

selam 

dan sonra ki en önemli 2 sorudan birisi 

- Arayış? (valla kedim sarmanı kaybettim de ona bakıyordum)

diğerisi de 

- Yaş kaçtır? (kaç lazım ne veriim abime)

lol
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

18 yorum:

  1. sevdiceğim kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle :)
    +
    şu şantaj olayına pabuç bırakılmamalı; sonu nereye varır bilinmez; 3 yıldan başlayan hapis cezası var diye biliyorum? türkiye şartlarında ne kadarı uygulanabiliyorsa artık. evet pire için yorgan yakılmalı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi karakediciim; sevdicek nasıl mutlu oluyorsa öyle :D

      Sil
  2. Şu ar(a)kadaşla ilişkiye girme meselesi canımı sıkan bir mevzudur. Bir gün anlatmak lazım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayı tam anlayamadım ama arkadaşla ilişkiye girilir mi girilmez mi yada sonrasındaki getirileri nedir onu mu incelemek lazım diyosun?

      Sil
  3. Ama bu biraz da otorite meselesiyle ilgili ve durum bence çok daha karışık.
    Yani karşımızdakinin sesi zayıf çıktığında bile otomatik olarak gevşiyoruz,
    eğer biraz maskülense saygı duyuyoruz.
    Pasif gaylik de direk akla gelince biraz otorite kaybı yaratıyor.
    Bunu kontrol etmek için gay değilim sikiciyim emsajı vermeye takıldı millet.
    Ya da pasifse bile otorite kaybetmemek için aktifimi de yapıştırıyor hemen versatilim diyor falan.
    Hoş bi şey değil ama bunlar içgüdüsel şeyler sonuçta insanlar korktukları kişilere saygı duyuyorlar sadece :)
    saygı beklemek için versatile ya da aktif numarası yapıyorlarsa da onlara acırım, ama kızamam. çünkü insan olmanın doğası bu, bu dünya böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Iyi bir noktayı yakalamışsın

      Sil
    2. evet sende olaya farklı ve mantıklı bir perspektiften bakmışsın

      Sil
  4. Yararlı bir yazı ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  5. Ay nasıl bir asosyal dönüştüğümu gördüm sayende. Sadece instagram❤
    One night stand için düşüncelerime gelirsek iki kişinin de isteği buysa o zaman bize ne popüler oluşundan falan. Zaten çoğu insan dönemlik istiyor bence böyle ilişkileri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette bize ne britneycim, gönüller bir olunca samanlık seyran olur :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. cevabı kıvırana bırakıyorum;

      - aynen adamım full aktiftir kendisi ama geriden :D

      Sil
  7. Tabi yatakda roller belli olmalıdır. Ama bazı gayler erkek gibi birisinin pasif olması ve ilişki de erkek gibi ses çıkarmasını sever.Bazilari feminen gayın daha zevk verdiği söyler.
    Ben ise beni sormayın ben Nirvanaya ulaştım
    Şöyle feminen gay olmanın ayrı bir güzelliği , aktif gay olmanin, ap gay olmanın ve heteroseksuel olmanin nasil birsey oldugunu bilirim..tek gecelikler yani tek gecelik sex yasayanlar benim gözüm den baksalar dünya ya kafaları manyak karışır karşımdaki beni feminen istiyorsa öyle olabiliyorum ve aktif gay gibi istiyorsa ap gay istiyorsa yada heteroseksuel olabiliyorum bu ise karşıdaki kisiye bagli ve bunlarin cok guzel duygu oldugunu biliyorum.bunun nedeni gaylikdan kurtulmak iiçin çeşitli bilinç altiyla ilgili deneyler yapamam ve normal heteroseksuel olmakti evet bunu başardım mi? Daha kötüsü hepsi oldum. Kafam karıştı bazı dönem her iki cinsi istemedim cinsellik çok kötü birşeymiş gibi geldi şimdi kendimi toparlamaya calışıyorum yani kısacası farklılık herzaman iyi olmuyor benim acimdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey daha eklemek gerekirse ben aslindan en başından beri biseksueldim ama gaylik daha ağır basiyordu.yada iki ruhluyumdur iki ruhda biseksuel se yoksa yukardakilerin bir açıklaması olurmu?:) :) :) sağlıkla kalın

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın