Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Deliğim Geldi; Acil Delik Bulun Bana...!



 Bu nası başlık yahu diyebilirsiniz ama öyle profiller ve haberler okuyorum ki hani cuk diye oturur cinsten. Hepimiz haıtırlıyoruzdur Su Damacanası vak'asını :)))
-Abi benim suçum yok. Gözleri deli deli bakıyodu zaten. Ne hayallerim vardı oysaki milletin yüzüne nası bakarım :(

ahaha adamın asansördeki kameradan haberi yok tüm olay kameraların izlenmesi ile ortaya çıkmıştı. Buna benzer bir olay da geçenlerde yaşandı. Ben rulmanı (bildiğiniz bilyeli teker) tahtadan araba yapmak için kullanırdım :))

- Ben ona darım demiştim ama dinlemedi nasıl gözü döndü görmeliydiniz :((

Ama başka amaçla kullananlarda varmış :)) Hayır cock ring amacıyla falan mı kullandı dicem yok o da diildir. Habere bakalım;

Karaman’da bekar olarak yaşadığı öğrenilen F.K isimli şahıs evde tek olduğu sırada otomobil ve motosiklet tekerlerinde  kullanılan ortası delik olan rulman ile mastürbasyon yaparken ereksiyon oldu.

Rulman yüzünden kan dolaşımı olmadığından dolayı rulman 8 saat F.K nın pesininde kaldı. Rulman’ı kendi uğraşlarıyla çıkaramayan F.K durumu arkadaşlarına söyledi. Arkadaşlarıyla Karaman Devlet Hastanesi’ne gelen F.K burada yapılan 2 saatlik bir cerrahi operasyon sonucunda rulman penisinden çıkarıldı.

Şeytana uydum diyen F.K Üroloji servisinde 1 gün yattıktan sonra taburcu edildi.  F.K’nın pesininde zedelenmeler oluştuğu, dolaşım yollarının kapandığı ve işlev yeteneğini kaybettiği öğrenildi. 

Birde fantazi olsun diye maden suyu şişesine oturan vardı :)))

Gelelim Eşcinsel Alemindeki Delik Düşkünlerine; (Aşağıdakiler facebook profillerinden alınmıştır.)

____

ben çok açık goruşluyumdür dul evli farketmez olgun ve yaşlı kadınlarla sex yapmayı severim ve fulu aktif gayım dır
____
  
slmm yaa xxx xxxxxxxx çevrwsinde hiç çıtırr pasif yokmuuuuuuu 

(çıtır simit var salak yemek ister misin) 
____

32 yaşındayım ap-p*cd-evli tek bayan-evli çiftlere gizlilik hijyenik ve dürüst olarak hertürlü sexe açığım fotosu olmayanları eklemiyorum isteyen özelden msj atsın telde bırakıp kim ve ne aradığınızı belirtirseniz daha samimice olur ........  

(ne çıkarsa bahtıma diye oltayı sallamış sallamasına da çoğu profilde gördüğüm hadi gizliliği anladım da hijyenik ne oluyo)
____ 

LÜTFEN LİSELİ VE ÇOCUKSU OLUP DÜZEYLİ Bİ ARKADAŞLIK, ROMANTZM ,CİNSELLİK YAŞAMAK İSTEYENLER HATTA MÜMKÜNSE ONCA KİŞİYLE DEĞİL SADECE SENLE UZUN SÜRELİ DİYENLER...Genelde kızlarla oldum genel tercihim kızlar ama 4-5 te liseli erkek oldu,düzeyli olarak farklı zevkleri yaşamak isteyen liseli ve çocuksular yada liseli tipli parlaklar ltfn özele mesaj atın...


Yorum sizin ben mi yanlış anlıyorum acaba :S
 
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

1 yorum:

Yaz yaz için de kalmasın