Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Fetişizm


Bu konu hakkında yazayım dedim ve internet dünyasına bir daldım sonuç işin içinden çıkamadım :)) Fetiş denince benim aklıma el, ayak, çorap ve işte seks oyuncakları geliyor idi. Fetişizm kavramı baya bir genişmiş.

Bu durumda hoşlandığım bazı şeyleri ben de fetiş olarak adlandırıciiim lakin yazının sonunda :)

Öncelikle fetiş neymiş hep beraber bakalım. (Bakalım dediğim netten çorladığım bilgilerin derlenmiş hali lol)

“Cinsel fetişizm, ilk olarak Alfred Binet tarafından Le fétichisme dans l’amour de tanımlanan ama kökeni daha eskilere dayanan, cansız bir nesnenin veya bir beden parçasının tahrik edici olarak algılanmasına denir. Kök olarak antropolojide doğaüstü güçlere sahip olduğuna inanılan nesneler için kullanılan fetiş teriminden gelir.” 

Burada "tahrik edici olarak" cümlesini özellikle koyu yaptım çünkü ben sadece orası ile ilgileniyorum bu yüzden bana tahrik edici gelen şeyleri kendi fetişim olarak adlandırdım. Yoksa fetiş dünyasına daldığımızda oldukça ilginç ve kimi zaman sapıkça şeylerle karşılaşmamız an meselesi. Bu seferde yavrucuğum sana tahrik edici gelen bir başkasına gelmeyebilir, bir başkasını tahrik eden şey de sana "sapıkça" gelebilir nedir bu 2 yüzlülük diyebilirsiniz. Ona da yeri gelince bakarız artık.


Ekşi sözlükte ise konu şöyle ele alınmış;

"cinsel uyum sorunlarından bir tanesidir.

başkaları için cinsel anlamı olmayan,fakat birey için simgesel bir cinsel çekicilik kazanmış bir nesne ile cinsel doyum tutkusudur.(öztürk) oedipal dönemde saplanım, yetişkin yaşamda oluşturduğu çeşitli diğer sapkınlıklardan biri olan, cinsel ilginin belirli bir beden bölgesine sınırlanması ya da belirli bir giyim eşyası gibi cansız bir nesneye yönelmesi durumudur. Erkeklerde daha sık gözlenen bu durumda seçilen beden bölgesi ya da nesne; saç, kulaklar ve ellerden, iç çamaşırı, parfüm ve ayakkabı gibi karşı cinse ait eşyalara değin değişebilir. Bu eşyaların cinsel hoşlanım ve doyum için kullanılışları eşyayı öpme, okşama, tatma, koklama ve bazen de onunla masturbasyon yapma biçimlerinde olabilir. En sık kullanılan eşya kadın çamaşırlarıdır ve bu amaca ulaşmak çoğu kez bir kadının evine gizlice girmeyi ya da bir dükkandan hırsızlık yapmayı gerektirir. Bu tür fetişizmde cinsel hoşlanım bir eylem sonucu elde edilir ve çoğu kez suç niteliğinde olan bu eylemlerin yarattığı heyecan, cinsel uyarılma düzeyini yükseltir.(geçtan)" Kaynak  
o_O

Fetiş olayını cinsel sapma olarak gören de var. Hani nekrofiliyi ben de sapıklık olarak görebilirim evet. Lakin başta da belirttiğim gibi fetişi tahrik edici olayına indirgersek; mesela ben ingilizce de bulge olarak adlandırılan kabarıklık olayını çok tahrik edici bulurum. (ahaha hangimiz bulmaz ki lol)
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz için de kalmasın