Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Lool Serisine Devam...


lol serisi de ne olaki diye sormayın zira bir şey değil bildiğiniz komik şeyler, can sıkıntısında iyi gider ayarında yani. (hayır Kasım ayına girdik daha bir şey yazmadım bu vesile ile ayın ilk postu olsun derdim o bakımdan yani)


Çok pis düştü yahu yazık...

Bunların derdi ne? Çözebilen bana da söylesin :D
Aferim kız sana, ilkokulda iken hocanın bir değneği vardı onu alıp yakmak istedim her defasında ama bir türlü değneği yalnız yakalyamadım dı :// :)
Kullanılmış kondomlarınızı yerlere atmayın, toprak onu tohum sanıp ağaç olarak çıkarıyor ahaha (tamam iğrençti :P)
Bununla her türlü pozisyon denenir lool Libidoma sağlık... :P
Bir anda imana gelmek vol.1
Bir anda imana gelmek vol.2
Şevket çekme olm millete reklam mı yapacaksın bizi
Nereye oturduğunuza ve kime dayadığınıza pardon dayandığınıza dikkat edin :D
o.O
Nerede yürüdüğünüze dikkat edin o.O
ahahaha :D
O neeeydi gıızzz ?
Hadi yalan diyin :D
Oral yolla cisimleri tanımanın gelişimi :D

The End.
Ogaybende Blog Yazarı

21 yorum:

  1. hepsi birbirinden loool du. ama ilk hareketli görüntüyü her izlediğimde "ay ay ay düşecek, düştü ahh yazık düştüü.. yazık oldu dalyan gibi oğlana" demekten kendimi alamadım :)

    YanıtlaSil
  2. Kaldırımda yürüyen kıza hayretler içerisinde baktım. Çok fena bişey. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende pres yaparken falan dikkat et içine bir yerlerini kaptırma :D

      Sil
  3. baya güldürdü bunlar beni. çok fenalar. :D

    YanıtlaSil
  4. imana gelenler serisine çok güldüm :D

    YanıtlaSil
  5. Gece gece arka arkaya öyle kahkahalar attım ki, komşulardan biri uyanıp şikayete gelecek diye korktum :)))

    YanıtlaSil
  6. sonunda yüzümü güldüren bir post iyiki varsın OGBG:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim pistiscim sen de iyi ki varsın orda bir pistis var uzakta görmesekte konuşmasakta o pistis bizim pistisimizdir lol :D :P

      Sil
  7. Bazılarına sesli güldüm itiraf ediyorum :))

    YanıtlaSil
  8. o gayyyyyyyyyyyyyyyy o gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bloga dön özledim seniiiiiiiiiiiiiiiiiiii nerelerdesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pistiscim şu sıralar yoğun iş temposu :) ama en küçük fırsatta bile buralardayım

      Sil
  9. tek kötü kısmı "the end" kısmıydı :D
    vol 1 imana gelirken ben de imana geliyordum resmen :D gülmekten sandalyeden düşüyordum resmen :D

    YanıtlaSil
  10. hahahah resmen imana geldim ben de onlarla:)))
    banyodaki çocuğun düşmesi kötü olmuş ama gene de bi ihtimal havlusu düşseymiş dersem çok mu abazan gibi dururum hahaha:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha yok kaytancım ilk gördüğümde ben de öyle bir umutla baktım ama olmadı :D

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın