Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Eşcinseller Nasıl Giyinir?




Pantolonu gösteren ütüdür, erkeği gösteren gö... öhüm ne diyorduk;

Bana gelen bir mailden bahsetmeden önce başlıktan bahsedeyim o nasıl bir başlık oldu öyle :D Eşcinseller nasıl giyinir efenim önce çoraplarını giyerler sonra giyeceği kıyafete göre baksırını seçer onu giyip 10 dk ayna karşısında kendini izler ahaha sonra üzerine giyeceği t-short veya gömleği giyer sonra yine ayna karşısına geçip "ne kaaa sexy oldum yahu" diyip bi 10 dk daha kendini izlemeye harcayıp sonra altına ne giyecekse onu giyer mi dicez yani :D evet saçma bir başlık oldu ama ilgi çekici hıh

Arkadaşımız yakında eşcinsellerle alakalı bir blog açacakmış bekliyoruz, bir çok dergide de editör olarak görev alıyor falan. 1000Moda adlı dergide de bizim hakkımızda bir yazı yazacağını söyledi bir kaç sorusu var bizlerle alakalı, tabii sorular haliyle moda ve giyim üzerine eğer bu soruları yorum kısmında cevaplarsanız kendisine yardımcı olmuş oluruz. (cevaplamayanı yolarım lol) Ben de kendimce cevapladım soru ve cevaplar aşağıda;


---

Gay'ler adına bir konu yapmam gerekiyor 1000Moda dergisi için... Size ve bazı gay arkadaşlarıma soracağım bu soruların cevaplar ışığında bir dosya konusu yapacağım. Onun için bu sorular hakkındaki  görüşleriniz de benim için önem teşkil ediyor.

Dışarıda ve bir partiye gittiğinizde nasıl bir stili benimsersiniz?
Date'de ne giymeyi tercih edersiniz?
Modayı nerden takip edersiniz?
İlişki sırlarınız nelerdir?
Stil ikonlarınız kimlerdir, kimlerden ilham alırsınız?
Nerede en çok kendiniz gibi eğlenirsiniz?

---



Dışarıda ve bir partiye gittiğinizde nasıl bir stili benimsersiniz?

Genelde spor giyinmesini severim, kot pantolonu da öyle :) aldığım kotlar genel de dar kalıp olur. Eğer bir düğün organizasyonuna katılacaksam takım elbise giyerim,

Date'de ne giymeyi tercih edersiniz?

Yine spor olur, genelde gardrobumda özel zamanlarda giyilecek tarzdan kıyafetlerim olur mesela severek aldığım bir şeyi günübirlik giymem özel zamanlarda giymeyi tercih ederim bu vesile ile alıpta aylarca giymediğim kıyafetlerimde olmuştur :)

Modayı nerden takip edersiniz?

Klasik olacak ama bana göre moda kendine yakışanı giymektir diyenlerdenim :) Herkes gibi aldığım bir şey başkasının üzerinde görmekten nefret ederim. Magazaya girdiğim zaman denerim üzerime yakışırsa giyerim o kadar, yaptığım kombinler ne kadar iyi oluyor bilemem ama ben kendimden memnunum.

İlişki sırlarınız nelerdir?

İlişki sırlarınız derken? Konuyu biraz daha açabilirsen cevaplamaya çalışabilirim.

Stil ikonlarınız kimlerdir, kimlerden ilham alırsınız?

Dediğim gibi belli başlı bir stilim yok kıyafet konusunda spontane takılanlardanım bu vesile ile de herhangi bir ikonum yok :/ olmalı mı acaba ? (yolda görsem olsa çok iyi olurdu derdim dermişsin :P) :D

Nerede en çok kendiniz gibi eğlenirsiniz?

tabii ki eşcinsel arkadaşlarımın arasında...

Teşekkürler.



Ogaybende Blog Yazarı

21 yorum:

  1. tüm sorulara cevabım perşembe pazarı. stil ikonum da pazardaki drag queen amca: nam-ı diğer kadın adam hahah.

    ayrıca görsellerdeki adamlar çıplakken daha mı geniş duruyolla ne? o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah giymişler ya ondandır zayıf gösteriyor lol mesela sen tepeden tırnağa siyah giyinsen görünmez adam nasıl olur onu göstermiş olursun millete ahaha

      Sil
  2. İlk soruya cevap dar paça pantolon (çok da dar giymem) ve üzerine de gömlek.(Takım elbise gömleği falan değil tabisi spor gömlek.)

    YanıtlaSil
  3. oww tam benlik konu açılın bakem :)
    moda konusunda ogay a katılmamak elde değil aşure kazanı ölçülerinde bi kalçası olan birinin annecim moda bu diyerek dar kot giymesi ne kadar eşsiz! bir görüntü oluşturduğu örneği bu konuya süper gider bence
    dolayısyla moda ikonu veya moda takip merkezi belirlemek yanlış olabilir
    ben eşcinsel erkeklerin sanatsal eyilimlerinden mütevellit çok zarif giyineceklerini düşünüyorum ya da ben öyle giyinmeye çalışıyorum
    erkek bedeni ve zariflik peh diyebilirsiniz ama bence zıtlık senfonosi mükemmel bişi :)neyse konuya devam edelim bi buluşmam olsaydı herhalde koyu renk bi kot üzerine mevsimine göre koyu renk bi tshort ya da kazak giyebilirdim -iş hayatında sürekli gömlek kravat bayıyor o yüzden günlük hayatta gömlek giyeiyorum - parti olayında tabiki konsept önemli ama geneldi pastel tonlarda yarı spor bi tarzla görebilirdiniz beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet modayı takip ediyorum diyip çingen bohçası gibi ortalıklarda gezinenlerimiz de yok değil hani :D

      Sil
  4. valla oldukça sıradan benim stilim yahu kotu giy, üstüne tişört gömlek veya kazak ondan sonra çık dışarı. bu arada gaylerin de bir kısmında dar paçalı pantolon giyme ihtimali yüksek.

    YanıtlaSil
  5. Salas giyinmeyi cok seviyorum. Solmus renkler cok cezbeder beni. Esofmani hicbir seye degismesem de kot giymeye alistirdim maalesef kendimi. Uste gelince kendimi bildim bileli yaz-kis onum asla kapanmaz.:) Bu nedenle kiyafet bulmakta zorlaniyorum. Istedigim yaka tarzlari maalesef pek olmuyor kucuk sehirlerde; bundan mutevellit buyuk sehirlere gidince magazalara hucum ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle gri eşofman pek sevilesidir :D

      Sil
  6. Bu sorulara her gey kendince farklı bir cevap verir bence özel bir gey modası yoktur.. Giyimine çooooook dikkat eden gey var, böyle ikonları, tarzları, süsleri püsleri bir de buraya yorum yazanlar var işte hahaha :D

    Açıkçası benim de hiç özel bir durumum olmadığı için cevaplama gereği bile duymuyorum, normal bir insanım, çok zengin değilim, çok geniş alışveriş ortamım yok, ne giydiğim toplum açısından önemseniyor, o yüzden istediklerimden çok toplum ile barışık kalacak benim de hoşlanacağım ara şeyler giymeye çalışıyorum :/

    keşke daha rahat olabilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha rahat olabilmekten kastın nedir kaancım? Mesela daha rahat olsan nasıl giyinirdin aklında ne tür kombinasyon var ki?

      Sil
  7. hayatımı dönüşümlü olarak hem erkek hemde kadın olarak yaşıyorum.Erkek olarak çıktığım zamanlarda h&m topshop pullandbear kadın olarak çıktığımda ise mango topshop bershka.
    Yanlız buralara sadece indirim zamanı uğrayabiliyorum zaten bir çok ürünü genelde beyoğlu pasajlarında daha ekonomik olarak bulabiliyorum her iki görünümümdede asla dikkat çekmeyecek şeyler tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. bigaye katılıyorum. benimde özel bi durumum yok ama ogay gibi benimde ince eleyip sık dokuduğum date kıyafetlerim var ;) sevgilimle buluşmaya giderken de onlardan birini giymiştim hatta :) kot üstü gömlek üstü kazak ya da tişört üstü gömlek. en çok takıldığım ise tişört üstü sweat ya da kapşonlu ceketler :D

    YanıtlaSil
  9. Selam gayler bir de beni dinleyin bakem ben hergün farklı giyinmeyi severim lakin amma velakin aynı tarzda farklı Kıyafetleri değil farklı tarzlardaki kıyafetleri.. Birgun siyah dar kot üstüne geniş oliver twist baskılı bej t-shirt giydiysem ertesi gün krem fit kalıp keten pantolon üstüne lacivert hakim yaka gömlek giyerim ayni renk bez ayakkabımı da es geçemeyeceğim ve bilekliksiz cantasiz kapıdan çıktığıma şahit olan yoktur hepte uyum içindedirler lol hatta sırf farklılık olsun diye "sıra
    dan günlerde" kumaş+ gömlek gezdiğim de olmuyor değil özel günlerde (soz,düğün,nisan,sünnet..) takım elbise taraftariyimdir cok cikis olurum ayıptır söylemesi Vesaire Vesaire :) en cok kendim gibi eğlendiğim mekan ve zaman ise küllü meken Ve küllü zemen'dir (Arapca bilene:) ) benim olduğum heryerde kendim gibi eglenebilrim lol :) pisst O gay bende seni seviyorum haa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen baya baya kombinesin bu işlerde maşallah :))

      Sil
  10. bende çok uyumlu takılırım ve hergün farklı şeyler giymeye çalışırım.ömrümde bir kere bile uyumsuz giyinmemişimdir :D herşeyi kombin ederim en küçük parçam bile kötü durmamalı ve uygun bi renk olmalıdır :D :D benim için düğün dernek günlük hiç farketmiyor her zaman şıkımdır :D :D :D

    YanıtlaSil
  11. Moda konusunda fikri alınnması gereken en son kişi sensin cybi.
    kaldı ki burada bir moda gurusu duruyor;

    birazdan yazarım.
    hahayt.


    :P

    xoxo tatlım

    YanıtlaSil
  12. Wuhuuu ^_^ modaya ve güzel giyinmeye bayılırıım.

    1.Dışarı ve ya bir partiye gittiğimde önce ev yapımı fake kaslarımı takarım ^_^ kollarımın daha kalın görünmesi için (Ama inanın işe yarıyor) dar kesim renkli pantolon, yine vücudumu daha iyi gösterecek dar kesim bir gömlek, pötikare yada benekli papyon son olarak kıyafetime uygun converse.

    YanıtlaSil
  13. 2. Normalde renkli şeyler giymeyi sevmeme rağmen Date'de biraz daha ağır giyinirim. Çünkü nedense karşıdakini etkilemeye çalıştığımda acayip bi ağır takılasım geliyo. (eğer kışsa) Siyah harley botlarım, dar paça ve dar kesim kot pantolon, tek renk V yaka siyah yada beyaz dar bluz ve üzerine deri çeket.

    YanıtlaSil
  14. eşcinseller bence şık giyinir detaylara pek gerk yok

    YanıtlaSil
  15. Bir kadın olarak yorum yapmak istedim. Closet gay’lik kadar iğrenç bir şey yoktur. Lütfen straight erkeklerden kendinizi ayıran kıyafet kodları geliştirin de her iki cinse de yazık olmasın.

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın