Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Ne İzledim: London Spy (2015)




Selam;

Geçenlerde izleyip bitirdiğim bir diziyi sizlere de tanıtayım dedim zira dizimiz eşcinsel içerikli. 

BBC 2 kanalının bizlere armağan ettiği bu dizimiz "eşcinsel sevişme sahneleri çok açık ve fazlaca cüretkar" mihvalinde bi eleştiri almış. 5 bölümlük mini dizinin hiçte öyle göze batar bir sevişme sahnesi yok olanı da oldukça estetik. 5 bölüm ve bölümler yaklaşık 95'er dakika.





Aslında herşey burada başlıyor :)). Elin ovlanları ayak üstü bir birlerini buluyor biz Hornet'te bile bulamıyoruz lol. Neyse diziden de anlaşılacağı üzere eğer beğendiğiniz birisi var ise onunla aynı noktalarda kesişmek için çaba harcayın ;)

Spoiler vermemek için dizi hakkında genel bir bilgi vermicem, siz izleyin yazmak istiyorsanız düşüncelerinizi yorum kısmına yazın :) Birde insan Scottie gibi koruyucu, akıl danışacak ve canınız sıkılınca yanına koşacak bir karakterin hayatında olmasını ister.

Dizi imdb'den 7.7 almış. Benim notum ise 8 olsun :) zira uzun konuşmalar bazen sıkabiliyor ama ingiliz soğukluğu ve ingiliz mimarisi diyorum ve susuyorum ;)

Gelelim her tanıtımımda yaptığım gibi dizinin / filmin yakışıklısına;

Elbette Ben Whishaw (açık eşcinsel) (kendisini Perfüme adlı fimden hatırlayabilirsiniz hani parfüm yapımına kafayı takıp insandan bile yapmaya kalkan dengesiz :P)





Ogaybende Blog Yazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz için de kalmasın