Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Zwillinge (2010)



Twins (2010)

2010 Almanya yapımı kısa metrajlı bu filmin süresi 15 dk

Tek yumurta ikizleri ve bunlardan birisi evlenme arefesinde. Filmin posterinden de anlaşılacağı üzere bu tek yumurta ikizlerinin arasında bir şeyler olmuş lol. Eşcinselliklerini tam olarak kabullenememiş (en azından birisi) ikizlerin arasında bakalım bu evlenme arefesinde neler geçecek?

Ensest ilişkileri hiç bir şekilde onaylamıyorum bana açıkçası iğrenç geliyor. Lakin ben böyle deyince hetero birisi de çıkıp "bana da eşcinsel ilişkiler iğrenç geliyor" dediği zaman her ikisini aynı kefeye koyamıyorum varsa bir açıklaması olan buyursun gelsin.

Twitter'da bu filmi tanıtmadan önce iki adet anket yapmıştım. Sonuçlarına göz atacak olursak;



Tabii bizim eşcinsel tayfamız full megaloman olduğu için neredeyse 85 kişinin %75' i kendini beğenip "elbette yatarım" demiş ama bunu derken kuvvetle muhtemel "bir başkası olsam ve kendimi görsem yatmak isterim" diye algıladığından sonuçlar böyle.

Diğer taraftan ikinci bir ankette;



ikinci ankette ise ilk anketin neredeyse tam tersi bir sonuç çıkmış. Süreyi az tuttuğumdan ve tekrar hatırlatma yapmadığımdan dolayı katılımcı sayısı az olsa bile sonuç değişmezdi diye düşünüyorum. Bu ankette ise "ensest ilişki" akla geldiği için doğal olarak olumsuz sonuç çıkmış.

Velhasılı bu tarz ilişkileri yadırgayan tek kişi değilim. Ensest, pedofoli, ölü sevici vs. gibi sapmış olan cinsel dürtülerin kabul edilebilir bir yanı yok.

Ha filmdeki ikizler beni aralarına alsınlar sorun yok adsafdss öhüm ne diyorduk. 

imdb'den 6.5 alan filme benim puanım ise 4.

Filmin yauşuklusunu seçecek olursak; kendine has karakteristik (!) surat ifadeleri olmasına rağmen elbette ikizleri seçiyorum.


Tobias and Stefan Schönenberg





Ogaybende Blog Yazarı

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim, cidden güzel filmler var. Paylaşılan filmler altyazılı mı ? Çoğuna baktığımda yabancı ve altyazısız çıkıyor çünkü. Ben mi yanlış bakıyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; teşekkür ederim. Blogum son 1 yılda daha çok film blogu gibi oldu :)
      Evet tanıtım yaptığım filmler arasında internette Türkçe altyazısı olan da var olmayan da. Ama bir çoğunun altyazısı mevcut.

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın