Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Oley Kar





Hangi çocuk sevmez ki kar'ı; ben de küçüklüğümde "kar yağacak" haberini duyunca pencere önüne tüner daha sonra huşu içerisinde kar'ın yağmasını beklerdim tıpkı şimdikiler gibi ve yine şimdikiler gibi en çokta okulların tatil olacak olmasına sevinirdim :)

Okul dedimde Lise yıllarımın çar çabuk geçmesini sağlayan platonikime sevgiler :/

Evet yılın ilk kar'ı bugün düştü ve ben yine sevindim; her ne kadar sabah kalkıp titreye titreye iş yerimizden verilecek eğitime anlatıcı ve dinleyici olarak gitmek zorunda kalsam da :)

Yerler biraz daha dolsun ayağımızın altında ezilen kar'ın gart gurt sesleri daha bi net duyulur olsun bembeyaz örtü yeryüzündeki tüm pislikleri kapatsın kürüyücüler yolları daha kürüyememiş olsun kar'ın kendine has güzelliğini bozmamış olsun kimse iş yerlerinin önündekilerini kürüyerek aslında yol açtıklarını sanıp yerin daha bir kaymasını sağlamasın işte o zaman daha bir keyifli olacaksın sonrası dona çekip hepimizi perişan edeceksin

olsun sen buna değersin...

bir de kol kola girip karlı havanın yumuşaklığında zevk için yolları arşınlayacak bi sevgili olsaydı şimdi ;)
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

2 yorum:

  1. Bu yazı işte şimdi çok daha anlamlı . Eski defterleri tekrardan kurcalamak iyidir . :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha bak bu sene daha erken yağdı ilk kar ah ah maziiii

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın