Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Komşu Ziyaretleri



Biraz önce blog dünyasında bildiğim, bilmediğim, daha önceden takip ettiğim blogları ziyarete başladım. Kimisine izleyici oldum, kimisine yorum yazdım. Yazmaya karar verdim. Ziyaretlerim devam edecek blog mahallesine yeni bir komşu taşındı haberiniz olsun. (Yalan bende burdayım derdindeyim ses veriyorummm :DD)

Pasta yapıp misafirliğe geleceklere kapımız açık iyi kötü yerleştik, şimdilik taşınmaya da niyetimiz yok... :P

Gözlemlerim devam edecek; x:D
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

6 yorum:

  1. wellcome wellcome... elim boş gelmek istemezdim ama kurabiyeleri fırında unuttum, yanmışş! :(

    YanıtlaSil
  2. Valla ben de sen hazırlık yapmışsındır onları yeriz diye elim boş geldim :))

    Hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim sende hoşgeldin @karakedi lütfen içeri geç (iç ses:(kurabiyeleri yakmış mış hayır daha zili çalmadan 5 dk önce parfümünün kokusu geldi kılık kıyafet hazırlanmaya fırsat bulmuş ama hıh))

    sende hoşgeldin @cem; lütfen içeri buyur ben hazırlıklıyım tabisi (iç ses:(marketten aldığım topkeklerim var nasılsa :D)

    YanıtlaSil
  4. davetsiz oldu ama ben de gelebilir miyim :))

    YanıtlaSil
  5. ne demek hoş geldin @demin söyledim

    YanıtlaSil
  6. ay kısır yaptım da geldimmm!

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın