Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Kaç Yaşındasın? Anketi Sonuçlandı!




Cinsel yöneliminiz nedir? adlı anketten sonra 2. anketimizde sonuçlandı. Bu ankette de 15 gün boyunca bloga gelen ziyaretçilerimize "Yaşlarını" sorduk. Bakalım blogumu hangi yaş aralığı daha yoğun ziyaret ediyor.

15 gün içerisinde 157 kişi oyunu kullanmış. Buna göre;

17 yaş altı   45 kişi  (enem +18 lere dikkat)
18-24 arası 80 kişi  (ki en çok bu yaş gurubu)
25-34 arası 22 kişi  (bende bu guruptayım :D)
35-44 arası   6 kişi 
45 yaş üstü   4 kişi 

olarak seçimini yapmış. 112 kişi 18 yaş ve üzeri. 15 gün içerisinde katılım mı azdı yoksa bu kadar mı trafik oldu bilemem ama o benden sonraki 21 kişi ile irtibata geçebiliriz ahahah :D

Katılımlarınız için teşekkür eder, yeni anket sorumuz ile sizleri bir 15 gün boyunca daha baş başa bırakmayı bir borç bilirim :P

Bu sefer sizlere Ailenize veya arkadaşlarına eşcinsel olup olmadığınızı söylediniz mi, gerek var mı gibi soruların olduğu aşağıdaki anketi hazırladım. Buyrun ;) yine sol üst köşede.



Ogaybende Blog Yazarı

12 yorum:

  1. Tahmin ettiğim gibi 18-24 yaş açık ara önde çıkmış. Ama bence önemli olan yaş değil zaten. Bu arada kendim de o gruptayım diye söylemiyorum; 18-24 yaş iyidir, hoştur. Onlar ki sevilesi insanlardır. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz narsizim kokusu aldım yorumundan ama hadi neyse diyorum :D

      bu arada ben de genç insnalarla bir arada olmayı seviyorum şimdi yalan değil ;)

      Sil
    2. 18 - 24 hatta 18 altının yoğun olması normal zira internet ile daha fazla haşır neşir olan yaş aralığı, diğerleri ise işten güçten boş zaman bulurlarsa anca :D Evet 18-24 yaş iyidir, hoştur, güzeldir, sevilmelidir ;)

      Sil
  2. Bizden iş geçmiş :P irezil kepaze ettin beni 25-34 :P

    YanıtlaSil
  3. %28 güzel yani . hoş . Varlığımın daha doğrusu varlığımızın çok da gölgede kalmaması güzel . Ama aklıma takılan nokta 35-45+ lık kısım'mı lgbt içerikli şeylerden hoşlanmıyor yoksa Hala fark mı etmediler . Kafamda MAL sorular .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yaş gurubu interneti haber okumak ve maillerine bakmak için kullanıyor ondan :)))

      Sil
  4. hahaaa ben kazandım :D

    O gayciğim ben en yakın arkadaşım ve ablama açığım ankette nereyi işaretleyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efenim hem aileme hem arkadaşıma olanı daha mantıklı bir seçenek gibi geliyor :)

      Sil
  5. 35 - 44 yaş aralığı direk benimle iletişime geçebilir.
    sonuçta olgun muz yemek iyidir.

    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yiye yiye doymadın fazla yeme kabız olursun :D

      Sil
  6. Gencim güzelim havam var benim. Ben bu güzelliğimi geyliğime borçluyuaksfmjhkghad

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın