Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Kaç Yaşındasın?




Efendim biliyorsunuz ki bir süre önce blogta anket çalışmalarına başladım. Her 15 günde bir ziyaretçilerimize sorular sorup cevaplar bekleyeceğim. :P Anket sonuçlarını bir arada sol üst taraftaki menü altından görebilirsiniz. İlgili yazı için; Tıkla

İlk anketimiz Cinsel Kimliğiniz / Yöneliminiz? idi. Cevapları için Tıkla

Şimdili sorumuz ise yaşınız ile ilgili. Yaş olayı biz gayler içinde önemli aslında. Tanışma sitelerindeki Arayış?' dan sonraki en önemli soru Yaş? (lol) bu sorular ile karşılaşmamanız mümkün değil. 

-  Kaç yaşındasın?
+ Kaç gösteriyorum ihi

-  Kaç yaşındasın?
+ Sana kaç lazım yavrum

-  Kaç yaşındasın?
+ 16
-  aa kezban bye

-   Kaç yaşındasın?
-   29
+  30+ olmasın o?
-   o ne demek?
+  bir çok gay 30 yaşına gelince bir kaç sene 29 da takılı kalırda ondan :D

-  Kaç yaşındasın?
+ 31
-  hımm bi şey mi ima etmeye çalışıyorsun ihi
+ yooo bildiğin 31; 69 yaşına gelince tekrar görüşelim öyleyse :D

gibi gibi.

Bakalım ziyaretçilerimiz kaç yaşında imiş. Ankete katılın hıh.




Ogaybende Blog Yazarı

9 yorum:

  1. kanımca 18-24 alır başını gider :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle gibi gözüküyor bakalım 15 gün sonra ne çıkacak :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ara sıra 17 altı ara sıra 45 üstü performans gösteriyorsun bilemedim şimdi :P (uydurna sen daha genç çıtırsın yersek)

      Sil
  3. Bence 25-34'de bir yığılma olacak. Ben de o gruptayım ve ayrıca grubumda olan temiz, bakımlı, yakışıklı beyler ile .... :P :P :P Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha bende o gruptayım bilemiyorum artık :D

      Sil
  4. banada 18-24 işi götürecek gibi geliyor ki şuanda önde gidiyor zaten hadi bakalım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuçları ben de merak ediyorum umarım katılım yüksek olur :))

      Sil
  5. 17 ama 18'e bir ay var ^.^

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın