Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Mailleriniz ve Cevaplar



Selam;

Uzun bir süredir biriktirdiğim maillerime cevap veremiyordum, gerek kafamın dalgınlığından, dağınıklığından gerekse geçiştirme bir cevap olmasın diye hep erteledim. Bugün oturup bir çoğunu cevapladım, gelen mailler ve cevaplarımdan bir kaçını burada yayınlamak istiyorum zira burayı okuyan onlarca kişinin de bu soruları sorabileceğini düşündüm. Aradıkları cevapları bulurlar en azından, ayrıca gelen yorumlarla da cevaplarımız daha kuvvetli olur :)

İsim ve mail adresleri bende saklı ve bende kalacak. Bana güvenip içlerini açtıkları için teşekkür ediyorum;

___

Merhaba ogaybende;
 
Bir türlü cevabını bulamadığım bir sorunum var. Bu sorunu düşündükçe kötü oluyorum, ders çalışamıyorum, yani günüm kötü geçiyor. Ve sonuç olarak sınav netlerim düşmeye başladı.
 
Bir türlü cevap bulamadığım sorum şu: ''Ben eşcinsel miyim?'' Şimdiye kadar sadece bir kızla çıkma fırsatına sahip oldum. O da 12 yaşımda iken oldu ve 2 gün bile sürmedi ilişkim. Çünkü onunla dolaştığımda veya el ele tutuştuğumda içim daraldı, el tutuşmaktan tiksindim onunla. Bazı kızların güzel olduğunu anlayabiliyorum; ama o güzel kızlara, yakışıklı erkeklere baktığım kadar bakamadım ve konuşmadım diğer arkadaşlarımın yaptıklarının aksine. Nerede yakışıklı bir erkek görsem gözlerimi ona bakmaktan alamıyorum ve bu yaşadıklarım beni ''Gay miyim ben?'' diye sormaya itiyor.
 
Yani; kafam karışık, soru işaretleri ile dolu ve bu sorunumu paylaşabileceğimi düşündüğüm kimsem yok. ''Çekinme, sor'' diye bloguna yazdığından ve bir cevaba çok ihtiyaç duyduğumdan dolayı bu sorunumu utanarak seninle paylaşıyorum. Umarım cevap verirsin. Şimdiden teşekkür ederim. 


___

Selam;

Öncelikle durumunda utanılacak bir şey yok bunu kafandan at. Eğer bir erkek gördüğünde içinde kıpırdanmalar oluyorsa eşcinselsin arkadaşım bunu en iyi kendin bilebilirsin zaten ben sana ne diyebilirim ki. Önemli olan eşcinsel olduğunu kabul etmek bastırırsan içine atarsan yok sayarsan gün gelir patlar o yüzden aynanın karşısına geç ve kendine sor;

- ben neyim
- o çocuğa neden baktım
- o çocukta bana bakmış olsa idi onunla yan yana gelebilir miydim
- onu öpebilir miydim mesela
- ona sarılabilir miydim
- onun bana sarılmasına izin verebilir miydim

bu ve buna benzer soruların hepsine de olumlu cevaplar veriyorsan gözlerinin içine bak kendi kendine söyle; "ben bir erkeğim ve bir erkekten hoşlanıyorum bunu seçmek benim elimde değildi tıpkı ailemi, gözlerimi ya da yaşamak istediğim milletimi seçemediğim gibi kim ne der bana bir erkeğim ve bir erkeği seviyorum ulan!"

;)

___

Ben blogunuzu yeni keşfettim. Ve size yazmak istedim. Şu an gecenin 2 si ve yine düşünmekten uyuyamıyorum. Ben bir gayim 18 yaşındayım ve ailem çevrem herkes böyle durumlara karşı insanlar. İntihara kalkıştım 2 kere ama öldürmeyen Allah öldürmez derler ya ölmedim. Gay sevgilim vardı birbirimizi çok seviyorduk bu bulanıklıklar yüzünden terk ettim. Hep kafamda soru işaretleri. Bu doğru bi şey mi yanlış bi şey mi kestiremiyorum. Üniversitede yakışıklı bi erkek gördüğümde çok etkileniyorum ve hemen başımı çeviriyorum utanıyorum kendi kendime kızıyorum. Bazen o kadar derin oluyor ki düşüncelerim haftalarca suratım asık geziyorum. Kimseyle bi derdimi paylaşamıyorum. Kimseye güvenemiyorum. Çok zor insanın tek başına böyle bi yükün altına girmesi keşke birilerine anlatabilsem keşke birileri bana yol gösterse keşke omzunda ağlayabileceğim bi dostum olsa beni teselli edebilecek samimi bi arkadaşım... Erkek yurdunda kalıyorum en kötüsü de bu her hareketine her lafına dikkat etmek zorundasın. Zorla maç izlemek zorundasın. Zorla kız muhabbeti yapmalısın. Karşında yatan sarışın çocuktan gözlerini çevirmelisin. Bazen ağlamak için bile boş yer bulamıyorum için için yanarken susuyorum maskemi takıp gülüyorum. Ben ne yaptım Allah'ım diyorum.. Ben bu yükü kaldıramıyorum. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun yoksa bu çıkmazdan nasıl çıkacağımı hala bilmiyorum. Eski sevgilim hala arıyor yolda karşıma çıkıyor ne telefonunu açabiliyorum ne de yüzüne bakabiliyorum. Vicdanım hiç rahat değil ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun en yakın zamanda mailinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.

___

Selam;

Öncelikle yalnız olmadığına inanmalısın inan hepimiz de senin geçtiğin yollardan geçtik ve aynı sıkıntıları yaşadık şimdiki aklım olsa bir 10 yıl öncesine dönmek isterdim açıkçası. Zira boş yere paralamışım kendimi. Benim blogumu okuduğunu söylüyorsun oku orada yazdıklarıma dikkat et ne yanlış ne yalnızsın intihar olayı çok saçma böyle kurtulabileceğini mi sanıyorsun yaşanacak ve onu güzelce yaşayacak hale getirmek bizim elimizde iken!. 

Senin en büyük problemin eşcinsel olmandan ziyade bunu kendine kabul ettirememiş olman öncelikli işin kendini kabul etmen ben eşcinselim diyebilmen kendi içindeki duygularını bastırma, bastırdıkça dibe attıkça gün gelir öyle bir patlar ki bu sefer altından kalkamazsın. Başka bir mailimde de dediğim gibi; Gözümüzün ne renk olacağını biz seçebildik mi ya da ailemizi ya da hangi millete tabii olacağımızı, seçemedik. Eşcinselliğimiz de böyle seçemeyeceğimiz şeyler için kendimize kızmamız yersiz. Sana diyebileceğim tek şey önce kendi içinde bitir bunu 

Ben Eşcinselim ve hemcinsimden hoşlanıyorum diyebilmen dileğimle...

Görüşmek üzere...

___

Merhaba

  Size yaklaşık bir hafta önce bir e-mail atmıştım. Kafamı karıştıran birtakım sorular sormuştum size. Siz bana cevap vermeden ben bu bir haftalık bir süre içerisinde zor da olsa eşcinsel olduğumu kabullendim. Size sorduğum sorunun cevabını blogunuz yardımı ile buldum. Bunun için teşekkür ederim.

 Ama başka bir soru kafamı karıştırmaya başladı. Blogunuzda eşcinselliğin bir tercih olmadığını, doğuştan gelen bir özellik olduğunu ve hastalık olmadığını yazmışsınız. Ailemde, daha doğrusu sülalemde evlenmemiş, çocuk sahibi olmamış kimse yok ( Tabii ki evlenme yaşına gelmemişler hariç). Yani hepsi heteroseksüeller. Eğer eşcinsellik kalıtsal bir durum ise neden koskoca sülalede sadece ben? Bir kıza aşık olmak değil de bir erkeğe aşık olmak, ona olan aşkından yanıp tutuşmak. Bu hastalık değil de nedir? Yani normal insanlar gibi olamamak. Bu hastalık değil mi sizce?

Umarım sorduğum sorular cevap verilemeyecek ve kafanızı karıştıracak türden değildir. Bu sefer cevap yazmanız ümidi ile...

___

Merhaba;

Bana sorabileceğin bir çok soruyu ben blogumda paylaştım zaten, çevremizde nice insanlar var biz hangisinin gay olup olmadığını nasıl bileceğiz, ve nice eşcinselliğini içinde bastırmış kişiler var homofobi dediğimiz şeyde bu zaten en tehlikeli homofobikler eşcinselliklerini bastırmış olanlardan çıkar. Eşcinsellik bir seçim olsa idi kendi kendine sor bakalım eşcinselliğini kabul ediş dönemi ve öncesi kafanda dönen sorular çektiğin acılar ve sıkıntılar buna değer miydi? Bu bir seçimse ve değiştirmek elimizde ise; Neden böyle bir yolu seçelim ki?

O Gay Ben de Blog Yazarı

13 yorum:

  1. O gaycim çok güzel şekilde cevaplamışsın soruları. İnsanlar sana yazabildikleri için bence çok şanslılar. Yukarıdaki soruların cevaplarını ben hep kendim aradım ve bütün mücadeleleri tek başıma verdim. Eskiden yalnızlığı severdim ama artık (biraz da 20'li yaşları ortalamaktan olsa gerek)eskisi kadar eğlenceli gelmiyor:))

    Soruları soran arkadaşlara nacizane tek önerim var: Kendilerine yalan söylemesinler. Kalplerinin sesini dinlesinler ve kendilerine karşı dürüst olsunlar. O zaman ben eşcinsel miyim vb. soruların hepsinin cevaplarını en doğru şekilde bulacaklar eminim.

    İyi ki varsın, iyi ki senden beklentileri olan insanlar var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sıradangaycim; zira yeni nesil için internet bulunmaz bir nimet kafasındaki soruları çözümlemede daha rahat ve kolay bilgiye ulaşıyorlar. Ben de kafamdaki soruları kendi kendine çözümlendirenlerdenim ama internetle tanışmamla birlikte tüm taşlar daha rahat yerine oturmuş ve yalnız olmadığımı anlamıştım :)

      Sil
  2. 15 yaşındayım eşcinselim ve çevremde anlatabileceğim kimse yok benden başka eşcinsel de yok (gizliyo da olabilirler) bazen yalnız öleceğimi düşünüp ağlıyorum ama iyi ki eşcinselim :) kızların vücutları çok çirkin ıyk iğrenç gözümün önüne getiremiyorum adggasf eşcinsellik bi hastalık değil, hediye bence

    YanıtlaSil
  3. çok enteresan mailler bunlar ama senin bloguna ulaşabildikleri için gerçekten şanslılar.
    eşcinsel miyim sorusu için ben de hep şunu söylerim: bir filmdeki sevişme sahnesinde kadın mı ilgini çekiyor, erkek mi? ya da mastürbasyon yaparken hangisini düşlüyorsun?

    bu soruların yanıtını erkek olarak veren kişi erkekse, eşcinseldir :)

    YanıtlaSil
  4. Açıkçası erkek yurdunda kalan arkadaşım için üzüldüm.. Keşke imkan bulsan ve o ortamdan kurtulsan. keşke yardımcı olabilsem sana :/

    Son soruya cevap bence yeterince verilmemiş.. Eş cinselliğin kalıtımsal bir özelliği olduğuna dair hiçbir bilgi yok elimizde.. O yüzden ailemde neden başka eş cinsel yok diye sorgulamak yanlış. Ayrıca olsa bile herkes senin gibi kendini kabul edecek kadar olgun değil emin ol.. Nice eş cinsel evleniyor, çoluk çocuğa karışıyor, kendini kandırmayı seçiyor..
    Aslında tıp dünyası da bunun bir hastalık olmadığını daha yeni yeni kabul etti. Bundan 20 yıl ve öncesinde ağır tedaviler uygulanıyordu. Ama değişmeyen tek şey değişimdir.. O yüzden lütfen kendine haksızlık etme, sen hasta değilsin..

    O Gayciğim vallahi Geylerin Güzin Ablasısın artık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eş cinsellik hastalık mı değil mi sorusuna uzaman yanıtı almak için izlenmeli:
      http://www.youtube.com/watch?v=6OIqnrrtmqw

      Sil
    2. Kaancım son soruya bilgim dahilinde kısıtlı cevap verdim zira kalıtımsal bir şey midir değil midir bilemiyoruz ben çevrendekilerine bakma sen onların da eşcinsel olup olmadıklarını asla bilemezsin mihvalinde bir cevap verdim ;)

      Sil
  5. o gaycim far ettin mi bilmiyorum ama blog ünyamızın güzin ablasına döndün sen :P
    ayrıca henüz emin olmayan arkadaşa bi sorum olacak(havalı havalı amerikan avukatları edasında:P) acab gece hani şu kamyon devirmek deyimiyle ifade ettiğimiz tabir var ya o zaman rüyada kız bedeni mi yoksa erkek bedeni mi görüyor merak ettim. bence en kolay yoldan anlaşaılabilecek durum budur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha kamyon devirme örneği :D iyiymiş ayrıca evet öle oldu sanki :) havalı amerikan avukatları demişken ortaokulda tiyatroya yazılmıştım kızın biri de avukat idi falan çalışmalarda sahne sırası ona geldiğinde sıradan çıkıp volta atar gibi gidip gelmeye ve repliklerini söylemeye başlamıştı :D Hoca da bizim burda avukatlar öyle yürümez olduğu yerden savunma yapar yerine geç demişti ahahaha :D

      Sil
  6. ikinci mail beni çok sarstı çünkü aynı süreçten bende geçtim. umarım yurttan ayrılabilir bilmiyorum maddi olarak sıkıntıya düşer mi ama eve çıkabilirse en azından muhattap olacağı daha az sayıda insan olacak ayrıca kendi kabuğuna çekileceği ortamlar olacak tabi bu durumunda aşırı içe kapanma gibi çok uç sorunlara da gebe olacağını unatmamak lazım ama yurt mu kapalılık sendromu derseniz kesinlikle içe kapanma derim yurt mahvediyor insanı hele bi de hoş fizik hoş sohbet insanlarda varsa imtihanın direk karesi alınıyor
    umarım herşey gönlüllerince olur

    YanıtlaSil
  7. Hayat Öyle Bir Şeyki Mutluluklar üzüntüler acılar hepsini bize ister 1 dakika içinde ister 1 saat iiçinde yasatabilir o yüzden bütün bu acıyı çekenlere önerim utanmyaın cesur olun bakın ailenizle ile yasıyorsanız cesur olup ben hemcinsimden hoslanıyorum diyin eğer bi okulda lisede yurtta hoslandığınız kisiyle daha cok takılın kısaca size dieceğim cesur olun ve o gay. dediği gibi bi aynanın karsısına geçin ve bana kimse engel olmaz ben bu yolda ilerlemek istiyorum ve ilerleyeceğimde diin kısa sürede bu acılarınız gider

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın