Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Neye Göre Müstehcen?



Selam;

23 Mart itibarıyla Blogger'da belirli müstehcen içeriklere artık izin verilmeyecektir.

Bu mesajı hepiniz görmüşsünüzdür. Blogger yeni bir karar almış ve 23 Mart'dan sonra "müstehcen" içeriklere izin vermeyeceğiz demiş. bu nahoş durumu yukarıdaki kedicik ile biraz yumuşatmaya çalışsam da bu saçma kararı neden aldıklarını bir türlü anlayamadım. Acaba dış mihrak değil bildiğin iç mihrakların işi mi ki diye düşündüm ama blogger yönetimi almış bu kararı.

Kafama takılan onların kafalarındaki "müstehcen?" olayının içinin nasıl dolacağı sik - taşak - göt üçlüsünden oluşan görüntü - fotograf ve resim içeriğinden mi bahsediyor yoksa yarı çıplak bir foto da buna girer mi diyor?

sik - taşak veya göt cinsellikten başka çağrışım yapamaz mı acaba? Onlarda burun - kulak - el - kol gibi bir organ en nihayetinde :) hatta kiminde estetik kiminde estetik bile değil :P bana göre ağızda cinsel bir organ kullanabilene -lol-

içerik olarak nasıl ve neyi ele alacaklar orası da meçhul. Hoş "porno" diye nitelendirebileceğimiz görüntü ve videolar için bir önlem almak isteyebilirler anlarım ama "müstehcen" ile olayın ne kadar geniş tutulacağı muallak.

Velhasılı bekleyip göreceğiz, siz yine de 23 Mart öncesi blogunuzun bir yedeğini alın ;)


*** bir gün benekli öküz gider diğer gün sarı öküz bir bakmışsın sıra bize gelmiş (benekli öküz hikayesini bilmeyenler barnak kaldırsın ;) ) ***

O Gay Ben de Blog Yazarı

Sizden Gelenler



Selam;

Ne zamandır sizlerden gelenler serisi yapmıyordum. Biraz da birikti açıkcası, yukarıdaki "kafam karışık" :P temsili resimle başlayalım. Başlamadan önce; 

"Aklı ve kalbi sikinde atanların, 5 dk zevk uğruna cana kıyanların, pedofililerin, hayvana hallenenlerin, şarlatanların, ırz düşmanı canilerin Allah Belasını versin"

tumblr hesabıma gelen bir soru;

"Bişey diycem ben ergenliğe gireli oldu 11 sene bisex olsaydım başından beri bunu farketmem gerekmezmiydi imkansız dediğim heteroluk halleri geldi üstüme son zamanlarda ve ilk defa bir kızdan hoşlanır gibi oldum berbat bi kimlik karmaşasının ortasında kaldım ve bir gün kalbimin peter panini bulduğum o tatlı hayallerde suya düşmeye başladı. :( Böyle olunca insan kendini gerçekten anormal hissediyor işte :( Hiç bi kızdan hoşlandın mı hayatında ?? Bisex olma ihtimali sıfırın altında biriyim çünkü bu kimlik karmaşasınıda bi psikoloğa anlatsan ne güzel işte bak kızlardan hoşlanmaya başlamışsın demekki iyileşiyorsun der :/ Bir ara çok sorgulamıştım acaba bi gün bir kızdan hoşlanırmıyım diye o günden sonrada kızların her hareketinde bişey çıkarmaya başladım böyle her bakıştan falan belkide ben takıntı yapıpta aklımı karıştırıyorum aklı başında biriyle konuşmaya çok ihtiyacım var ben aptal oldum iyice çünkü kimle konusabilirim ki ailem istese de anlayamaz :("

demiş okurumuz (TV programındaki doktor stayl :D) öncelikle kafamızdaki kalıplardan kurtulmamız gerekiyor. Gay, Bisex, Hetero gibi kalıplar en nihayetinde insanoğlunun ortaya atmış olduğu tanımlamalar. O zaman temele bakmak lazım bizler "insanız" ve bir "kalbimiz" var "Aşkın cinsiyeti yoktur" diye boşuna demiyoruz di mi? Ortaokul sıralarında iken mahallemizdeki bir kızdan hoşlanmıştım evet :) hatta onunla daha iyi iletişim kurabilmek için peçete koleksiyonu var diye ben de peçete koleksiyonu yapmaya başlamıştım :D (o.O) "halen durur" sonra komşumuzun oğlu ile teklif göndermiştim -lol- "kabul etmedi" demesinden 1 hafta sonra o çıkmaya başlamıştı vs kessin söylemedi it :P 

Psikolog var psikolog var Kaçın gibi şarlatana gidersen "oh ne güzel kurtuluyorsun!" der ne - kim - neden kurtuluyor?. O yüzden "biseksüel" olabilirsin gayet doğal. İlla bir tarafını bastırmana gerek yok ;) 

______

"Ben şeyi merak ediyorum. hetero erkeklerde genç kadına eğilim vardır ya. Bildiğin kadarıyla Gaylerde durum nedir?mesela sen genç mi tercih ediyorsun olgun mu?"

Bu konu ile ilgili bir genelleme yapmak zor. Kendim bu konuyu şu şekilde yorumlayabilirim. İnsanlar yaşlanmak istemezler ;) bu ister kadın olsun ister erkek ister eşcinsel ister heteroseksüel. Mesela kadınlar yaşlarının sorulmasından keyif almazlar, aynı şekilde geylerinde yaşı uzun bir süre 29 da takılı kalır falan :D Hal böyle olunca kendinden yaşça küçük birisi ile sevgili olmak isteyen birisi "gençler tarafından" halen arzulanan birisi olduğunu görünce mutlu olur "daha yaşlanmamışım" diye düşünür diye düşünüyorum :)) Bunun tersi genç birisi de yaşça "olgun" birisinden hoşlanada bilir. Gerek tecrübe gerekse "sevgiye" açlık ya da "birisi tarafından sahiplenme" duyguları ile. Bunun yelpazesi geniş tabi "daddy" olayı falan da var. (pedofili - sübyancılık olayı ile karşıtırılmasın!)

_______


Merhaba

Antalyada yaşayan, üniversiteye hazırlanan bir gencim.Bloğunuzu yeni keşfettim ve yazılarınızda çok olgun, tecrübeli ve yardım sever biri olduğunuzu ( birazda yaşlı olduğunuzu :) hissettim.Yaklasık 5 aydır yoğun bir tempoyla derslerime çalışıyorum fakat sınava son 1 ay kaldı ve benim düşünmekten ders calısamadıgım kafamı sürekli kurcalayan ve bu nedenle derslerime daha az odaklanmamı sağlayan bir düşünce kafamı meşgul etmekte. Kendimi kabul edeli 2 yıl oldu ve nedenini bilmiyorum ama artık  kendim gibi biriyle sohbet etmek, dertleşmek ve cinsellik dışında herşey hakkında konuşmak istiyorum. Bu nedenle merakımdan son 1 aydır chat sitelerine girmekteyim fakat insanlar çıldırmış gibi birbirlerine ağza alınmaz şeyler soruyorlar her konuyu cinselliğe saptiriyorlar. Bir gün hiç unutmam 6 saat bir sitedeydim ve yüzlerce kişi arasından sadece muhabbeti düzgün olan bir kişi bulabildim.Yası benden büyük olduğu için ben ona Dayı derim oda bana Yeğen der (Eğer okuyorsa burdan ona selamlar :) Üzüldüğüm nokta bu kadar azmıyız ? Siki beyninde olanlar neden bu kadar çok ? Benim gibi olduğunu bildiğim binlerce kişi içerisinden sadece 1 kişi bulabiliyorsam ileride bulunduğum ortamdaki bi kaç homoseksüel arasından düzgün birini bulabilmem % kaçtır ?(off ne uzun cümleydi be :) Büyük şehirlerde barlar var git oralarda bulursun diye bir kaç öneri almıstım.Ama pek öyle barlarda takılıcak biri de değilim. O tip yerlerdede bulunabilecegini sanmıyorum cünkü kafamda farklı canlanıyor oralar :).Amacım yakınlaşmak değil cinsel yönelimi benimle aynı olan, benimle aynı düşünen ve dolayısıyla  empati kurabilen biriyle arkadaş olmak nasıl birşey çok merak ediyorum. Sanırım ileride üniversitede böyle biriyle karşılaşamamaktan  kendim gibi biriyle tanışamamaktan çok korkuyorum. Bu korkuda beni kötü etkiliyor bu nedenle size biraz içimi dökmek istedim. Bu arada ingilizce ögretmeni olmak istiyorum bu nedenle çok çalısmam gerektiğinin farkındayım. Belki ağzınızdan tekrar motive olacagım bir kaç cümle çıkarda sevindirirsiniz şu garibanı diye düşündüm:) Çünkü bu konuda beni rahatlatabilecek kimsem yok. Umarım kendimi anlatabilmişimdir.

Merhaba;

Adam kafadan "yaşlı" dedi ya la (o.O) cevaplamasam mı acaba hıh. Chat odaları başta olmak üzere telefon üzerindeki applerde bulunanlar aslında ne aradıkları belli olan güruh oluyor. Aralarından "sadece aşk arıyorum" veya aradıklarında "ilişki" dışında "sohbet - tanışma" yazanların bile fotografları yarı çıplak :P o yüzden hamama giren terler aradığın kişiyi bulmak için terleyeceksin. Ne onlara "tü kaka" deme hakkımız var ne de "böyle olmak zorundayız" demek. (2 gün sonra bi bakmışsın sende o programlarda fink atıyorsun) 

Umarım istediğin üniversite ve bölümü kazanırsın üniversite ortamında da mutlaka "lgbt" oluşumu içerisinde bulunan kişiler ile tanışırsın. "hacı hacıyı mekkede, hoca hocayı tekkede, ibne ibneyi dakkada" tanır hesabı :D veya İstanbul'u kazanırsan gider Kaan'ın turing toplantılarına katılırsın falan :))

Birde şu konuya parmak basmak istiyorum "2 gay arkadaş olmak için" bir araya gelmez eğer "elektrik alınmadı ise" "arkadaşlık" rahatlıkla devam eder :D ;)

O Gay Ben de Blog Yazarı

İçimden Anılar İle Yaptığım Sohbet




Selam;

Sevgili İçimden Anılar ile yaptığım sohbet ile ilgili merak uyandıran verdiğim spoilerlar çerçevesinde o gün geldi çattı :P Ben de sizi daha fazla bekletmeyeyim diyorum ve içeriğe geçiyorum demicem çünkü size ne kendi aramızda yaptığımız sohbetten :D


Neyse buyrun bakalım umarım hoşunuza gider ve zamanınızı çalmamış oluruz. (ben ve içimden anılar bilgilendirici bir şeyler çıksın diye zaman harcasın siz de okumayın oldu canım) (yeşiller şu anda eklenmiş iç seslerimdir :D)


------------------------------------------



iyi akşamlar içimden anılarcım;

röportaj sırasında Göksel dinlememin bir sakıncası var mı? 

yok canım istediğini dinleyebilirsin :) (hımm oldukça rahat)

çok heyecanlıyım ya :D (duyanda ilklerini yaşayacak sanır ahaha :D)

zaten oldukça spontane gelişti bu sohbet olayı, ortada böyle bir şey yoktu, bu demek oluyor ki sorular şu anda aklıma ne gelirse o şekilde olur, kaç cm diye de sorabilirim akşam ne yedin diye de bilemicem artık :O

çok fenasın ama sen, okeyto başlayalım istersen müsait misin?

tamam tatlım başlayalım (böyle şeyler hadi başlayalım diye mi oluyor yahu, hımm bi dondurma versem, onu yalarken ağzında bi parça kalsa sonra saldırsam aaa dudağın kirlenmiş diye) öhüm iç sesimi duyma sen onlar parantez içi :D

hehehe tamam türk kahvesi içelim ama dondurma falan yemem 3 aydır spora gidiyorum. dikkat ediyorum yediklerime yani (yediklerim derken o.O)



aaa ne güzel senin adına ve kendi adıma da tabii ve diğer gay arkadaşlar adına da çok sevindim :)) sen baklava yemeyerek baklava yap sonra başkaları senin baklavaları yesin :D
Bu arada Türk Kahvesini severim, sade ya da az şekerli, ya sen?

biraz zor o işler yani hemen olup bitmiyor kas olayları biraz zaman biraz sabır biraz da istikrar önemli. Az şekerli severim ben de.

haklısın mesela ben 3 kere başladım hepsi de 1 er ay sürdü :/

aslında yanında bir arkadaşın olsa idi  birbirinize gaz vererek daha çok istekle yapabilirdiniz

aynen badi olayı önemli ama arkadaş bulmak zor tabi, Kahve falına baktırır mısın peki? ya da senin öyle bir meziyetin var mı hazır kahve demişken?

Sınıf arkadaşım var hetero ve beni biliyor. onunla gidiyoruz eşlik ediyoruz birbrimize, fal baktırırım ayrıca çok güzel fal da bakarım lakin yakın bir arkadaşımın falında ölüm gördüm ve bir hafta sonra dayısını kaybetti diye bakmıyorum artık. tövbe ettim diyelim biraz klişe bir şey ama bakmak içimden gelmiyor artık açıkçası. 

fal tecrüben kötü olmuş tabii  :/ seni bilen hetero arkadaşına gelicez ilerleyen zamanlarda ;) röportajdan çok sohbet şeklinde gideceği için okuyucular seninle ilgili bilgileri satır aralarından alacaklar biraz soru cevap biraz sohbet havasında efenim umarım sıkılmazsınız (ben hangi ara sizli bizli oldum acaba) evet içimden anılarcım, neden içimden anılar? yaşanmışlıklar mı yoksa yaşanmasını istediklerin mi blog açarken ki düşüncelerin neydi ve neden blog açtın? 

blog açma konusunda bana ayrı bir ilham ya da olay olmadı da kelimelere sadakat'i bilirsin :) o benim yakın arkadaşımdır ve blog yazdığını biliyordum. bilgisayarımda günlük tarzı yazdığım şeyleri buralarda yazmak istedim. sadakat bu fikri vermişti yani. sağolsun iyi ki de bu fikri vermiş. çok rahatlıyorum yazınca. ne olursa olsun yazmak hoşuma gidiyor. biraz devrik yazarım çünkü aklımdan çok hızlı düşünceler gelip geçmekte olduğu için o an ne geldiyse hemencecik yazarım ve tekrardan okumam ve düzeltmem o yüzden yanlışlıklar ve düşük cümlelere rastlamışsındır sen de :) bloğun adını da içimden geçen her şeyi anlatacağım için İÇİMDEN ANILAR olarak düşündük işte :)

anladım, benim yazım tarzımda öyledir o an aklımdan ne geçiyorsa o, tekrar okumam pek, sanırım daha samimi oluyor öyle olunca (yersen :D) istanbul izmir Ankara gibi mimli kentlerimizin dışında yaşıyorsun bildiğim kadarıyla (ben gibi) İstanbul'da da okuyorsun sanırım (hiç bir şey bilmiyorum röportaja kalkıyorum te allam) sadete gelirsem efenim yaşadığın yer eksenli büyük şehirler dışında eşcinsel yaşamı nasıl? sen nasılsın? Nedir Ne  Değildir? (kazık)

İzmir'liyim ve İstanbul'da okuyorum. bunu ilk yazımda yazmıştım ama görmemişsin sanırım OGBD! Küçük şehirlerde eşcinsel yaşamın nasıl olduğunu okuduğum kadarıyla biliyorum. ama kendim gidip yaşamadığım asla kesin yargılar belirtecek bir şey söyleyemem ki.
*yaşamadığım için*Zor durumlar yaşandığı aşikardır ama

eneem İzmirli miydin sen? (adam resmen ezmiş beni aaa yeni farkettim hıh

evet, kesin! :)) kesin İzmirli :D (böyle de bir ucuz şarkı vardı evet hıh)

hımm İzmir'in kızları güzeldir mit'ine erkekleri de eklesinler bence ;) (okuyucu burada seni merak edecektir hak verecektir) (çaktırma :D)

heheheh evet merak etsinler :) gerçi profil fotom bana ait ama yüzüm görünmüyor :/
İzmir'de doğduğum için gerçekten çok mutluyum. İstanbul'da o kadar mutlu değilim o kadar çok eşcinsel olmasına rağmen hala yalnızım mesela :)

bilemem artık şu an kanlı canlı karşımdasın -aa lütfen kahvenden bi yudum daha al bitterini de ısır bakiim (gözleri dönen smiley sonra ben seni ısırıcam)  devam edelim ;)

evet edelim :)

evet ben de izmir i çok seviyorum yaşanılası kentlerin başında geliyor, istanbul ve görece olarak diğer büyük şehirlerde tüketim çılgınlığı, kolay ulaşım, her meyvenin tadına bakma aç gözlülüğü maalesef sadakat denen kelimenin içerisini boşaltıyor, yani sevgilisi olan çok şanslı ona sıkı sıkı sahip çıksın bunaltmasın ;)

evet büyük şehirlerde sevgili bulmak zor ama o sevgiliyle büyük şehirde yaşamak gayet kolay. İstiklal'de elele kolkola takılmak pekala mümkündür. 

çok haklısın en büyük handikapıda bu zaten :/ peki içimden anılarcım sana hep böyle hitap etmeyeyim istersen :D bana bir nick name söyler misin? "içimden" derken insanın içi şee oluyor öhüm :P

Sadakat konusunda ayrı bir yazı bile yazmıştım. İA diyebilirsin :) nick falan düşünmedim hiç
izmirli de :D

C sini de ben koyayım CIA olsun bari lol (ne kaddar ucuz bir espiri imiş şimdi farkettim)

hehehe uzunca söyle ne olacak ki :D

evet izmirlim, -şöle rahat uzan lütfen "yine blogumda yazdım" deme yolarım :P, eşcinsel kimliğinle barışık mıydın? değilsen nasıl barıştın hafiften biraz anlatsan tatlım artı aaa sıkıldım sonra devam edelim dersen de olur :/ malum işin gücün vardır tutmiim seni (kaçırmamak sıkmamak gerekir :D)

hayır sıkılmadım. cevaplayayım hemen güzelce :D

dur bi öpeyim madem bahanecek :*

ben üniversiteye başlarken tamamen heteroseksüel olmaya karar vermiştim. bir kız arkadaşım olacaktı evlenecektim vs vs bu tarz hayaller kurmuştum yani. hatta kız arkadaşım da oldu ama sevgili olma kısmında sadece el ele tutuşup yürüyorduk yani o içimdeki erkeklere karşı yanan ateşi söndüremedim hiç bir zaman. hep libidom yüksektir zaten bunun nedeni de biraz rahip gibi takılmamdır yani. kendimi kabullenmem biraz zor oldu ama İstanbul'da öğrenci olmak bu işi biraz hızlandırdı. ailemle olsaydım belki hala kendimi bastırıyor olabilirdim. (parantez açayım heteroseksüel olmaya karar vermiştim derken karar vermekle olunmadığının cinsel yönelimin bir tercih olmadığının farkında olmadığı yıllardan bahsediyor, yanlış anlaşılmasın okuyucu)

(biri dil altı hapımı getirsin libido falan)

orta okul yıllarımda da kötü bir olay yaşamıştım o yüzden de erkeklerden nefret ederdim ama hepsi geçiyor her şey geçiyor elbette. amaanın tansiyonun çıkmasın :)

evet o yüzden her zaman dediğimiz gibi üniversiteye gidin, hatta kendi ayaklarınız üzerinde durun ki daha berrak düşünebilesiniz, tansiyon mu sen bana yaşlı mı dedin (o.O) :O

eminim ki bu yazıları hala ergenlik çağında olan kardeşlerimiz de okuyacak ve onlar bilsin ki en önemli şey ekonomik özgürlük. o olmazsa hiç bir şey yapamayız yani birey olmanın tek şartı o bence -sen yaşlı değilsin ayrıca bebekimsin benim :) biblomsun :) (Ayta Sözeri'den duydum bu  kelimeyi)

aynen tatlım (bu tatlım balım canım peteyim laflarını pek sevmem aslında, ama samimi bulurum kişiyi karşındakine daha samimi gösterir, umarım sakıncası yoktur ya da rahatsız olmuyorsundur)

yok ben kolay kolay rahatsız olmam deli doluyumdur sorun yok :)

vıcık vıcık olmasın yani :/ peki, seni seven seni neden sevsin? ve neden sevmesin? kendine ayna tutar mısın?

kendime çok ayna tutarım diyebilirim. beni seven bir insan sadakatimi, şevkatimi sevebilir ama kıskançlığımı sevmez sanırım. bir tane sevgilim oldu onunla da kıskançlığım yüzümden ayrılmıştık. hala arkadaşız konuşuruz çok iyi bir insandır kendisi. hassas ve kırılgan olduğum için sevilmeyebilirim. ama şevkat ve güven veren biri olduğum içinde sevilesi biriyim bence :) yani ben, benim gibi birini bulsam evlenirdim :)))

vuhuuu güzeldi ;) sıcak oldu gibi sanki -aa rahat otur lüfen çıkar üstündekileri (dönen göz smileyi)

boxerla kalsam sorun olmaz demi öyle rahat ediyorum da 

aaaaaaaaaa, lütfen lüfen rahatına bak (canıma minnet :D

peki bloglarda neden cinsellik içeren konular hit? yani en üstte? benim bir cevabım var önce senden alalım? (buradan konunun cinsel sorulara doğru gideceği çıkarımını yapabilirsin :D)

blogta en çok okunan yazılarım seksle alakalı :( diğerleri okunmuyor bu olaya canım sıkkın ama yapacak bir şey yok :) okuyucu benim cinsel yaşamımı merak ediyorsa onu yazarım problem değil ama yılda bir seks yaptığım için yazı az olacak diye arada kafama göre bir şeyler yazıyorum :) 

Gidebilir her şeye verecek cevabım var. asla yaptıklarımdan utanmadım. Allah'ın bildiğini kuldan saklayacak değilim ya :)

bence seks bizim gibi kapalı ülkeler için bir tabu ve hep merak edilen bir şey, cinselliği arkadaş ortamından öğrenen nesil artık internet ile daha detaylı her şeyi görerek okuyarak öğrenmekte ve merak etmekte, senin yaşadıklarını okurken kendini senin yerine koymakta vs. bu sebeple de her zaman ilgi çekici olmakta, cinselliğe aç bir memleketiz. Bir söz vardır "Cinsel açlığın Afrikasıdır Türkiye". Aslında aids, tehlikeye 1 adım daha yakınız adlı hastalık ve şantaj gibi tehlikelere de değindim kendi adıma ama seks kadar önde değiller maalesef :/ ayrıca seks ve cinselliği kim sevmez ki :D

evet haklısın. google'da neler aratıp siteme ulaşanlar var inanamazsın...

aynen tatlım, boxerın mı kıpırdadı senin (o.O) peki porno film izler misin? :D

evet izlerim ama hiç sonu gelmedi bekleyemiyorum tez canlıyım :D

sanırım film seköründe en hızlı izlenen film türü porno olsa gerek :P bir isim ver desek ?
Örneğin; Belami, MEN, Corbin Fisher, Sean cody gibi gibi :D (bende google'dan sordum yoksa bilmiyorum yani -yersen :D)

brazzerstaki o kel adam :D (adını anımsamadım)

bilmiyorum :/ (ki kendisi hetero pornosu gurusuymuş lol) (adıda Johnny Sins)(sıfatı ise)



ya o zaten heteroseksüel ama biliyorum yani arkadaşlar arasında çok meşhur. gay porno yıldızı bilmiyorum hiç öyle

peki porno filmlerin en çok oyalandığın kısımları neresi? İlk giriş sahnesi - orta sahne - son sahne (o.O) vereceğin cevaba göre analiz yapıcam ona göre :D (kime neyse)

oral seks kısmında etkilenip kendimi finish yaparım :D oo benim cam seks maceralarım da var hahaha :))

aaa analizimi kendin yaptın hıh, oral olayı daha çok seviliyor demek ki hımm peki cam seks mi abbooowwww şok şok şok (o.O)

çok abaza zamanlarımda yüz açmadan direkt chat sitesine girmişliğim var yani

hiç kayıt edilirim veya görüntülerim internete düşerse diye düşünmedin mi bu ne cesaret, peki görenlerin ilk tepkisi ne oluyor? (son sorudaki hinliği bulana 5 puan :D) 

yüzümü açarak girdiğim zamanlarda oldu ama onlarda soyunmadım hiç, yüz açarak girdiysem eğer o zaman yakışıklısın dur geçme hemen derler.


bak seen (öperler)

kendimi beğenmem ama yeminle orda öyle diyorlar, hep amcalar var diyedir belki

neyse 2. soru güme gitti baygay gibi geçiştirmeyip üstelerdim ama neyyyse :D yeterince ilgi çekici konuya değindik efenim, heteroya gelelim demiştim bitiyor az kaldı :)

aa sor neymiş ikinci sorun

sen yüzümü göstermem dedin ya yüzü göstermeyen başka bi şey gösterir  :P görenlerin tepkisi nedir dediydim  hımm, oha, yuh, eh, bamya, kürdan, elvan? :D diye de eklemiştim (:P) neyse fazlaca ucuzlaşmayayım :P

hehehe ucuzluk değil vallaha kimler kimler giriyor chat sitelerine :D

peki, hetero arkadaşına nasıl açıldın? ve spor salanunda sana "lan şuna bak kanka" falan dedi mi hiç ve en merak ettiği konu ne idi ne sordu neyin üzerinde fazla durdu ya da hiç durmadı?

hetero arkadaşıma yeni açıldım sayılır. açılmamın sebebi biraz değişik oldu :) hemen anlatayım. hocamızla sohbet ederken hoca, arkadaşıma bundan memnun musun diye sordu. o da şaka yapmak için biraz şey hocam dedi. piç, ibne vs vs gibi bir şey ima edecek bir şey söyledi. sonrasında o gece açıldım. evet tahmin ettiğin gibi ibneyim dedim. 3 saat ikna etmekle uğraştım. böyle bir şeyi sana konduramam dedi bilgisiz bu konuda. geçenlerde aktif pasif olayını anlattım. sen nesin o zaman diyor  :D bana her yol paris yavrum dedim. spor salonunda da hoşlandığım çocukla muhabbet kurdu 3'müz takılıyoruz öyle salonda   gösteriyor  bana bak seninki geldi bu da gay mi acaba diye soruyor. ilk zamanlardan bu zamanlara bayağı yol kat etti. beni bilmesine rağmen salonda soyunurken kendini saklamaya falan çalışmıyor yani bana güveniyor. ayrıca salonda bana yavşayan ve konuşmak isteyen çocuğun birine çok kızdı kavga edecekti ama ben istemedim böyle bir şeyi. içinden geldiği gibi davran ben seni yargılamam diyor hep. ama cidden ben anlatırken arkadaşlığımız bitecek sanıyordum çünkü homofobik gibi bir şeydi yani sevmezdi. kötü davranmaz ama arkadaş olmaz yani lgbt bireyleriyle. şu an ise bana bir lez bul onu kurtarcam diyor   kendisi biraz yakışıklıdır da :)))

haha güzel bir açılma olayı olmuş lakin "sana konduramadım" lafını tabii ki bu konu hakkındaki bilgisizliğine veriyoruz senin sayende bir lgbt dostu daha kazanmış olduk demek ki ;)

evet şu an için bayağı aştı kendini o ilk bilgisizlikleri kalmadı prayers for bobby filmini falan izledi. Bu arada arkadaşımın en son ki lafını da söyleyeyim. 10 gay ile yan yana dolaşırım hiç de kimseden çekinmem dedi. benim gey olduğumu kimse düşünmez zaten umrumda da olmaz dedi. takdir ettim!

tebrik ve takdirlerimi iletiyorum bende kendisine, peki blogunu okuyor mu?  ve hiç ilginç bir mail ya da DM aldın mı?

İlginç bir mail almadım daha çok muhabbet etmek için mail atan oldu ve hep cevap verdim. bazen benzer şeyler yaşayanlar anılarını anlattı. fikir almak için de yazanlar oldu. çok hoşuma gidiyor yardım etmek, blogumu çok merak etti verdim ama ilk iki yazıyı falan okumuştu blogun adını unutmuş okur yani isterse ben pek okumasını istemiyorum ama neyse :)

anladım, okumaması daha iyi aslında zira ister istemez insan kendine oto-sansür uyguluyor / uygular ben öyle düşünüyorum şahsen

bana çok kızar her şeyi belden aşağı çektiğim için  :D senin yüzünden abaza oldum diyor :)))

hemen sosyal mesajımızı yapıştıralım, açıldığımız kişilere harala gürele bloglarımızı vermiyoruz arkadaşlar ;) aaa baştan söylesene belden aşağı olayını daha çok bel altı olurdu :P :D

açıldığım kişiler bloğumu bilmiyor bi o arkadaşım biliyor o da pek okumuyor o yüzden rahatım ;)

peki hangisi daha seksi ve neden?

- kot mu - kumaş mı?
- boxer mı slip mi?
- açık mı kapalı mı?
- erekte mi kabarık mı? (o.O)
kaslı mı cılız mı normal mi göbekli mi ?
- kıllı mı kılsız mı?

(töbe biri beni durdursun :D)


sadece kot olacak içi ve üstü çıplak olacak :)

- slip boxer
- çırılçıplak biri bence etkili değil çok. komple giyinik ve kaslıysa beni benden alır :)
- erekte
cılızlardan midem bulanır :/
kılsız severim ama kıl olacaksa da hayvan gibi olmayacak. kılsız derken kolları bacakları falan değil yanlış anlaşılmasın :P

oh bu kısmı da kazasızız belasız atlattık  :D



sana göre arkadaş çevresinden mi bulunmalı sevdiğim seveceğim kişi, ben öyle buluyorum mu yoksa yoo sanaldan da olur hornet vs ya da manjam mı? yani sevgili adaylarını aramak için bu tarz sitelere de başvurdun mu başvuruyor musun ? artı tek gecelik ilişkilere de değiniver bi kuple ;)

hornet kullanıyorum çünkü gay arkadaşım pek yok :( tek gecelik ilişkilerim hep ön sevişme ile bitiyor :/ anal seks sevsem de yapamıyorum önüme gelenle, yılda bir anca anal seks :/

ve korunuyoruz tabii ki ;)

kondomsuz seks yapılmaz diye uyarıda bulunmak saçma geldi, herkesin bilmesi gerek söylememize gerek yok

eşcinsel bir bireyin illa anal seks yaşaması gerektiği gibi bir olasılık çıkarılmasın buradan zira yapmak ya da yapılmak zorunda değil. Aynen tatlım ama yine de hatırlattık işte arada aaa niye bağırıyorsun yine mi kıpırdadı baksır :O (o.O)

tabi ki zorunda değil kendi adıma cevaplıyorum sadece ;) hahahah kucağımda yastık var belli olmaz boxerrrr

ben bu aracılıkla okuyacak olanlara da alttan alttan mesaj veriyorum ;) artı olsun ben yastıktaki milimetrik sapmaları - sarsıntıları bile hissediyorum :D :P

hehehhe sen hissedersin tebi

klasik olacak ama sevgili miss tifanny'de değindi iç güzellik mi dış güzellik mi?

öncelikle tiffany i burdan çok öperim kokulu öperim! ben pek ayırt edemiyorum. dışı güzel olacak ki içine bakmak isteyeyim. ama abartı güzelliğe gerek yok ortalama bir birey ise içini merak ederim. içten kastım kalp :) - içimden anılarla içli sohbet hahaha

güzel cevap bende bu vesile ile öpüyorum kendilerini :*

içli köfte yaptım masada duruyor yer misin?

ah teşekkü ederim yiyeyim bari pek içli içli duruyor, pekii benim hakkımda ne düşünüyorsun?

senin blogunu devamlı takip ediyorum yüzyüze konuşma fırsatımız olsaydı keşke. ama yazılarından anladığım kadarıyla gerçekten yan yana olsak dost olabilirmişiz.  Bir de beni ihmal ettiğini düşündüm :) bu da sitemimdir hhhehehe (dost mu oluruz demiş burada aa ben nasıl kaçırırım derhal engel unfoolow sohbeti sil hıh)

aaaa olur mu tüm yazılarını okuyorum senin, umarım bir gün yüz yüze de görüşürüz ;) şu an aklıma geldi ya ıssız bir adaya düşşen yanına ne alırdın gibi klişe bir soru sormiciim ama yanında kimin olmasını isterdin   yerli - yabancı bir ünlü adı pls? (illa bel altı vuracam :P)

Sıla

töbe (o.O) ben de herkes gibi bir taş ovlan ismi bekliyordum ama Sıla ilginç oldu, pek severim kendisini hükümet gibi kadın ;)

ay illa seks mi yapıcam onu almak isterdim napim çok severim. Sezen Aksu'yu da almak isterim ama o yaşlı o yüzden çabuk ölür ve yalnız kalırım gene :/

yok bir hakkın vardı ve bitti 1 gün dinlersin 2 gün dinlersin 3. gün kumdan erkek yapar öhüm öle yani :D

genelde rüyalarımda erkek sanatçıları gördüğüm için yanıma almama gerek yok rüyalarda buluşuyoruz yani. geçenlerde Murat Boz ile seviştik hehehe

oha rüyaya bak :P iyiymiş

inanmayacaksınız ama çok rüya görürüm öyle ben :D (zavallı çarşaflar)

özel bir hazırlık mı yapıyorsun? yani onu düşünmece, şarkısını dinlemece falan yoksa kendiliğinden geliyor mu? :D

kimlerle seviştim anlatsam inanmazsın :D (anlatma zaten hıh) , hiç hazırlık falan yok ama önceden başka bir zaman diliminde etkilenmişim demek ki

hımm nasıl görüyorsun peki dal - dalak döt - baş meydanda mı :D

penislerini görmedim hiç :/ ama seks yapıyoruz yani genital bölgeler görünmese de :D sabah da duşa giriyorum mecburen :) (genital bölge lol ne kadar üsturupluyuz :P) six feet under'daki siyahi polisle bile seviştim o çok iyiydi üniformalı :D dizideki adı keith idi belki bilirsin ;)

vay fetişin var mı ki?

takım elbise :D klasik giyim hoşuma gidiyor.

aaaa bende tam öyle takım taklavat aman takım elbise kravat geleyim diyordum ama fazla ciddi ve resmi kaçar diye şeettiydim :/ peki izmirlim, bizi sabırla buraya kadar okuyan pek değerli ;) takipçilerime ve okurlarıma son sözün var mı?

öyle gelseydin belki yatak odamdaki pikabı da görürdün :D okuyucuya son sözüm var elbette ama şimdi mi yazayım bitti mi? (eneem ne çenebaz çıktı bu da :D) 

aaa bir de şey "şunu da sorsaydı iyiydi" diyeceğin ve sormamı istediğin bir soru var mı? 

ayy bilemedim :D

sola mı yatık yoksa sağa mı diye sormıcaz herhalde :D

hahah tabi canım :D

tatlım bana katlandığın , saatlerce yer yer saçma yer yer mantıklı :P yer yerde liseli seviyesindeki sorularımı cevapladığın için çok teşekkür ederim, öpüyorum en müsati yerinden :D

rica ederim. ne demek saçmalama ne güzel sohbet ettik. bir dk okuyucuya güzel bir mesaj yazayım.

Bizim şebek röportajımızı okuyan arkadaşları öncelikle öpüyorum. hiç bir zaman içinde bulunmadıkları durumlar hakkında yargılayıcı yorumlar yapmamaları gerekir. söylerken anlatırken kolay ama yaşanırken zor olabiliyor hayatlarımız. ailelerine açılmak isteyen lgbti bireyleri öncelikle ekonomik özgürlüğünü elde etmiş olmalı. sevgili edinmek isteyenler ise biraz anlayışlı sadakatli ve güven verici olmalılar. kimse kimseyi kırmasın herkes mutlu olsun. sizi seveni sevin ve mutlu yine siz olun. Berkay-  Saygı Duyarım adlı şarkıyı da dinleyerek sohbeti bitirdiğim için onu sizler de dinleyin ha bir de Türk Sanat Müziği dinleyin azizlerim. öpücüklerrrr. :*

vaay teşekkür ederim, bende severim TSM'ni. Sana bir gün; 

dün gece mehtaba dalıp hep, seni andım
öyle bir ân geldi ki, mehtap seni sandım

;)

------------------------------------------------

sabırla okuduğunuz için teşekkürler ;) ve sevgili içimden anılar nickli kullanıcı arkadaşımızın (baygay'cim bu taş sana idi :D) yazının sonuna eklenmesini istediği şarkı ile kapatıyoruz



sıradaki :D
O Gay Ben de Blog Yazarı