Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Teen Wolf Dizisinde Ereksiyon Mu?




Başlık dikkatinizi çekmiş olabilir fakat olayın detayı yazımın sonunda ;)

2011 yılında gösterime giren ve Ergen, Liseli dizisi diye adlandırılan Teen Wolf; biz eşcinseller açısından gerek görsel :) gerekse görünürlük açısından oldukça faydalı şeyler sunuyor. Rahatlıkla Eşcinsel dostu bir dizi hatta bildiğin bizim için yapılmış dersem abartmamış olurum. Homo-erotik görüntülerin bol bol cirit attığı dizimizde elbette eşcinsel karakterlerimiz de mevcut. Hatta sevişme sahnesi bilem var.

Dizinin 1. bölümünden başlayanlar "kim bu veletler" diyebilir lakin aradan geçen 5 yıl boyunca yaş alan ve üstüne üstük vicut çalışan "ergenlerimiz" yemede yanında yatlık olmuş :D. Seçmece yakışıklılarla dolu diziyi daha önceden tanıtmıştım zaten. Şimdi tekrar ele almış olmamdaki detay 4. Sezon 6. Bölümde saklı :))

Sevdiğim karakterlerin "ölmesi" sonucu diziye uzun bir süre ara vermiştim ilk 3. sezonu izledikten sonra. Hoş "Stiles" terk edilmesi kolay olmayan bir şapşal olsa bile :) Neyse geçenlerde bir Gif dikkatimi çekti ve tekrar başladım acaba hangi bölümden bu kare diye :P Ve ben izlediğimde "oha" hakketten de eleman bildiğin "ereksiyon" olmuş dedim bakalım sizde diyecek misiniz :)

Dylan O'Brien den sonraki ikinci Dylan' ımız Dylan Sprayberry ;)







18 yaşında doğumlu bu genç Kurt diziye 4. Sezonda dahil oluyor ve Liam Dunbar karakterine can veriyor. Oldukça sevimli olduğu için de görüldüğü yerde insanın öpesi gelebilir.




Neysee bir ergenin günlük defterinden kareler modundan çıkıp olaya gelelim. Elemanımız 18 yaşında olunca ergenliğinde verdiği heyecan ile böyle birşey yaşamış olabilir :) Ben görüntüyü de izledim giften de anlaşılıyor bildiğin ereksiyon olmuş bana göre tabii. 

Peki size göre;







Tabii siz o bölümü de izleyin videoda daha belirgin :P

Ogaybende; ergen hayranlara görsel bildirimler servisinden bildirdi esen kalın :D

O Gay Ben de Blog Yazarı

London Spy (2015)




Selam;

Geçenlerde izleyip bitirdiğim bir diziyi sizlere de tanıtayım dedim zira dizimiz eşcinsel içerikli. 

BBC 2 kanalının bizlere armağan ettiği bu dizimiz "eşcinsel sevişme sahneleri çok açık ve fazlaca cüretkar" mihvalinde bi eleştiri almış. 5 bölümlük mini dizinin hiçte öyle göze batar bir sevişme sahnesi yok olanı da oldukça estetik. 5 bölüm ve bölümler yaklaşık 95'er dakika.




Aslında herşey burada başlıyor :)). Elin ovlanları ayak üstü bir birlerini buluyor biz Hornet'te bile bulamıyoruz lol. Neyse diziden de anlaşılacağı üzere eğer beğendiğiniz birisi var ise onunla aynı noktalarda kesişmek için çaba harcayın ;)

Spoiler vermemek için dizi hakkında genel bir bilgi vermicem, siz izleyin yazmak istiyorsanız düşüncelerinizi yorum kısmına yazın :) Birde insan Scottie gibi koruyucu, akıl danışacak ve canınız sıkılınca yanına koşacak bir karakterin hayatında olmasını ister.

Dizi imdb'den 7.7 almış. Benim notum ise 8 olsun :) zira uzun konuşmalar bazen sıkabiliyor ama ingiliz soğukluğu ve ingiliz mimarisi diyorum ve susuyorum ;)

Gelelim her tanıtımımda yaptığım gibi dizinin / filmin yakışıklısına;

Elbette Ben Whishaw (açık eşcinsel) (kendisini Perfüme adlı fimden hatırlayabilirsiniz hani parfüm yapımına kafayı takıp insandan bile yapmaya kalkan dengesiz :P)



O Gay Ben de Blog Yazarı