Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Kısa Filmler 15



Homophobia (2012)

2012 Avusturya yapımı filmin süresi 23 dk.

Film adından da anlaşılacağı üzere zaman zaman bir çoğumuzun yaşadığı homofobi ile alakalı.Askeriye, platonik aşk ve homofobinin işlendiği film için;

imdb puanı 5.9 iken benim puanım ise 7.




Dragen (2016)
(The Kite)

2016 Danimarka & Singapur ortak yapımı filmin süresi 14 dk.

Sahilde uçurtma uçuran iki arkadaş Bo ve Ole. Oyunları ile birlikte cinselliği de keşfetme yaşındalar. Bakalım zaman onlara ne gösterecek?

imdb puanı 7.2 olan filme benim puanım ise 7.




Cruising (2016)

2016 Almanya yapımı filmin süresi 14 dk.

Stani, eşcinselliğini keşfetme yolunda ilerlerken buluşma appslerinden görüştüğü kişilerle outdoor tecrübeler yaşamaktadır. Yine böyle bir buluşmada Johannes ile tanışır. Johannes ise eşcinselliğini keşfetmiş ama çekingen, sevişmem, öpüşmemcilerden ;)

Bakalım bu buluşmanın sonu nereye varacak?

imdb de kaydı bulunmayan bu filmi youtube'dan izleyebilirsiniz. Puanım ise 8.




The Cream (2015)

2015 Fransa yapımı filmin süresi 9 dk.

Ormanda koşu yapan oyuncumuz gizemli bir şekilde koşan ve kendisine tur atan elemanı görür ve merakla peşine düşer. Nihayat soluklanmak için duran eleman cebinden bir krem çıkarır ve bedenine sürmeye başlar? Asıl olay bu kremden sonra kopar.

imdb de kaydı bulunmayan bu filme puanım 5.



Kısa Filmler 14



I Want Your Love (2010)

2010 ABD yapımı filmin süresi 14 dk.

Ama ne 14 dk. Adamlar bildiğin sanatsal kısa film çekiyoruz diyerek konulu porno çekmişler lol. Filmin başında +18 yaş grubuna hitabediyor demeden edemicem. Her gayin yine gay bir kankası vardır olmuştur değil mi? Peki hiç aklınızdan "acaba birlikte yatsaydık nasıl olurdu?" diye bir soru geçti mi?

Geçti veya geçmedi bilemem işte film onun üzerine.

imdb den 5.9 alan filme benim puanım iseee 6.




Triple Standard (2010)

2010 ABD yapımı filmin süresi 20 dk.

Filmin başlığından da anlaşılacağı üzere basketbol takımı ve olay bunların soyunma odaları ve duş kabinlerinde başlıyor. Evet homoerotizm dozajı yüksek. Homofobik tavırları ile ortalığı ayağa kaldıran Crim oyuncu arkadaşı D. ile aynı evi paylaşmaktadır. (!) Ama Crim kendince "gay" değildir. Tabii yersen.

imdb puanı 6 olan filme benim puanım ise 8.




Wastelands (2013)

2013 Hollanda yapımı filmin süresi 14 dk.

Marc ile Olaf sağlam iki arkadaş ama Marc'ın Olaf'a olan duyguları farklı. Hepimizin platonik aşkları olmuştur değil mi? Marc ise bunu bir adım ileri götürüyor ve Olaf ile sanki sevgiliymişcesine hayaller kuruyor taa ki çölde kaldıkları gecenin sabahına kadar?

Ne kaddar da gizemli anlattım :D

imdb den 6.2 alan filme benim puanım ise 6.





Une Rose Entre Nous (1994)
(A Rose Between Us)

1994 Fransa yapımı olan filmin süresi 27 dk.

Aramızda bi gül. 1994 yılından bir film. Fransa da bir bayan kuaför dükkanı ve orada çalışan iki delikanlı aralarında gelen müşterileri götürüp götürememe yarışı yapıyor yanlız bir farkla birisi "gay". 

Gay olan kuaför çırağımız diğer çırak arkadaşından da hoşlanıyor olsa gerek ki onun da "eşcinsel bir ilişki yaşamasını" istiyor. Bakalım bu isteği yerine gelebilecek mi?

imdb den 6.5 alan filme benim puanım ise 6.


Kısa Filmler 13



En Malas Compañías (2000)
(Doors Cut Down)

2000 yılı İspanya yapımı olan filmin süresi 17 dk.

"Kırık Kapılar" , Eşcinsellerin en büyük sorunlarından biri nedir? diye sorsak bir çoğu "yer problemi" der sanırım lol. Başrol oyuncumuz da bu sebeple AVM lerin lavabolarını mesken tutuyor ve bakalım başına neler geliyor?

Kah gülerek kah düşünerek izleyeceğiniz bu kısa metrajlı filmden keyif alacağınızı umuyorum.

imdb puanı 7.2 olan bu filme benim puanım ise 8.





Far West (2003)

2003 Fransız yapımı filmin süresi 17 dk.

Ricky dedesine yardım etmek için dedesinin yaşadığı küçük kasabaya gitmek zorundadır. Eşcinsel olan Ricky'ye diğer eşcinsel arkadaşları da katılınca olaylar sarpa sarar. Gülümseyerek izleyeceğiniz kısa film de Ricky'yi bir süpriz beklemektedir.

imdb puanı 5 olan filme benim puanım ise 6.




We Once Were Tide (2011)

2011 İngiltere yapımı filmin süresi 18 dk.

Wight Adasında hasta olan annesine bakmak zorunda kalan Anthony'nin yaşamına kısa bir göz atıyoruz. Bu zor zamanlarında ona destek olan kişi ise sevgilisi Kyle. Kendi içinde sessizce akıp giden filmde bakalım Anthony'yi ne gibi sürpriz bekliyor?

imdb'den 5.7 alan filme benim puanım ise 7.





Tzama (2015)
(Thirst)

2015 İsrail yapımı filmin süresi 14 dk.

Birlikte takılmak için çölde yürüyüşe çıkan ve belli duraklarda kamp yapan iki arkadaş. Biri diğerine ölürcesine tutukuyla bağlıyken diğerinin ise straight bir sevgilisi var. Aralarındaki çekişme ve bir birine yetememe bakalım nasıl sonlanacak?

imdb'den 5.4 alan filme benim puanım ise 6. (E malum ortadoğu erkekleri :D)

Spoiler vermemeye çalışarak anlatmakta çok zor yahu.


Kısa Filmler 12



Desnudos (2013)
(Naked)

2013 İspanya yapımı filmin süresi 11 dk.

"Nude at!" - "Nude at!" çılara gelsin lol.

Siz sevgilinizin yanındasınız cep telefonunuzu ise evde unuttunuz hadi bakalım :D

"Üryan geldim üryan giderim" temalı bu filmin imdb puanı 7.1 benim puanım ise 8.





306 (2010)

2010 ABD yapımı filmin süresi 10 dk.

Eric herkes gibi normal hayatına devam etmektedir. Gizli olan tek bir farkla o bir jigolodur!

imdb puanı 5.2 olan filme benim puanım ise 7.





Vattnet (2012)
(Water)

2012 Hollanda yapımı bu filmin süresi ise 15 dk.

Başrol oyuncumuz James ailesinin işlettiği otelde kalmaktadır ve asosyal bir hayat yaşamaktadır. Otele gelen futbol takımı oyuncularını gözlerken cinselliğini de sorgulayan James'e kader yardım eder ve futbol takımından yaralanan bir oyuncuya yardım etmesiyle başlayan bu keşif bakalım nasıl sonlanacaktır?

imdb'den 6.5 alan bu filme benim puanım ise 7.



Boy Meets Boy (2008)

2008 Güney Kore yapımı filmin süresi 13 dk.

Mahalle arasında bir grup tarafından şiddete uğrayan gencimizin yine bu grup içerisinde olan delikanlı ile tekrardan yollarının kesişmesini anlatan film de ilk görüş, acaba takip mi etsem ya da acaba beni takip ediyor mu? gibi vakti zamanında kapılıp gittiğimiz minnoş duyguları hissedebileceğimiz / hatırlayabileceğimiz sahneler akıp gidiyor.

imdb'den 5.3 alan filme benim puanım ise 7.

Kısa Filmler 11



Caught (2010)

2010 ABD yapımı filmin süresi 14 dk.

Film yaşanmış gerçek bir olaya dayandırılarak çekilmiş. 1962 yılında polisin umumi tuvaletlere gizli kamera yerleştirmesi ve bunun sonucunda "oğlancılık" suçu ile milleti yakalamasını konu alan filmi izlemeniz için Türkçe'ye kazandırdım efenim. (elime ne geçti hiç bişey lol)

imdb den 6.9 alan filme benim puanım ise 7.




Bramadero (2007)

2007 Meksika yapımı filmin süresi 21 dk.

Filmi izlemek isteyenler için +18 uyarısı yapalım zira "pornografik" görüntüler mevcut. Film 21 dk boyunca dialogsuz akıyor. Film sonunda benim anladığım 

"Eşcinselliği ile içsel çatışmalar yaşayan arkadaşımız cinsel dürtülerine daha fazla ket vuramaz ve denemeye karar verir. Bir çok homofobiğin aslında "eşcinsel olduğunu" ve "en tehlikeli homofobiklerin ise eşcinsellerden çıktığını" defalarca söylüyorum. Sanırım bu düşüncelerimin filme dökülmüş hali desem hata etmiş olmam.

Benim çkarımım bu, ya sizinki?

imdb  den 4.8 alan filme benim puanım ise 4.




Home From the Gym (2014)

2014 ABD yapımı filmin süresi 6 dk.

Film 6 dk' cık ama ne 6 dk :)  Jake ROBBINS' in,

"Spor salonundan her döndüğümde kıyafetlerimi çıkarmak için 5 dk uğraşıyorum.

Yaklaşık 10 dk boyunca da kanepemde çıplak oturuyorum." tweetini yine kendisi görselle de anlatmaya çalışmış.

Erkek bedeninin şahaserliğini gözler önüne seren bu kısa filmi mutlaka izleyin ;) 

Tabii siz beden görmek istiyorsanız fazlasıyla görüyorsunuz filmin altında yatan ise aslında "Yalnızlık" teması desek daha doğru olacaktır. :/

imdb den 5.1 alan (altıma doğru) filme benim puanım ise elbette 10.




Braedrabylta (2007)
(Wrestling)

2007 İzlanda yapımı filmin süresi 20 dk.

Ben güreşçi olsa idim güreşin değil yarısında en başında erekte olur millete rezil olurdum lol. İzlanda'nın kırsal kesiminde güreşçi 2 erkeğin aşkını ele alan filmde güreşçilerimizin birisi hasta olan annesi bakmakta iken bir diğeri de kuvvetle muhtemel toplum baskısı nedeni ile gizli kalmış çocuğu olan ve sorunlu bir evlilik geçiren birisi.

Böyle bir güreş şeklinin varlığına ilk defa şahit oldum :) İzlanda'nın ulusal sporu imiş.

imdb den 4.9 alan filme benim puanım ise 4.

(puanıma başrol oyuncularının tiplerinin etken olması ne mana efenim aaaa :D)


Ne izledim: Beach Rats (2017)



2017 ABD yapımı filmi Türkçe'ye "Kumsal Fareleri" olarak çevirebiliriz.

Brooklyn'in kenar mahallelerinde her gün "onlar arkadaşım değil" dediği 3 serseri arkadaşı ile takılan Frankie; kanser hastası babası, annesi ve ergenliğe adım atmakta olan kız kardeşi ile birlikte yaşamaktadır.

Frankie hem serseri arkadaşları ile takılmakta - ki hırsızlıktan, uyuşturucuya her nane var bunlarda - kendisi de cinsel yönelimini keşfetmekle meşguldür. Bilgisayarından gizlice girdiği canlı gay sohbet sitelerinden kendinden yaşça büyük kişiler ile görüşmekte aynı zamanda da arkadaş gurubu ile tanıştığı kızı da paravan olarak kullanmaktadır. Kız ile eşcinselliği arasında git gel yaşayan Frankie' nin zamanla nasıl bir çıkmaza battığını hep birlikte izliyoruz.

imdb den 6.5 alan bu güzel filme benim puanım ise 8 efenim.

Her zamanki gibi sıra, uzun metrajlı film tanıtımlarında adet olduğu üzere filmin yauşuklusunu seçmeye geldi.

Tabii ki başrol oyuncumuz (Harris Dickinson) Frankie; tek aday :D (maviş gözleri yeter)






Kısa Filmler 10

Eveet Kısa Metrajlı Film tanıtımda 10. sayfaya geldik. Bu da 10 x 4 den sizlere toplamda 40 kısa metrajlı film tanıtmışım demek oluyor. Bu filmlerden 31 tanesinin altyazısını bizzat çevirerek siz değerli (altıma doğru) eşcinsel dostlarıma kazandırmış oldum. (bazı çeviri hataları vardır yoktur bilemem hıh). 

Şu dünyada bir dikili ağacımız yok bari gelecek neslillere alt yazı bırakmış olayım loool. Hee bir de kalırsa bu blog sonrada "Temel kızı fadime, açılmadan iade" mihvalinden terk-i diar ederiz. :P

Neyse bu sayfadaki 4 kısa filme gelecek olursak,



Steam (2009)

2009 ABD yapımı filmimizin süresi 15 dk.

Google'dan "hamamda seks" , "hamam da verdim hikaye" , "gay seks hikayeleri hamam"  gibi aratmalarla yolu bloguma düşen arkadaşlar için alın size kısa metrajlı bir film :)

Filme gelecek olursak beklenmedik bir sona hazır olun!.

imdb puanı 4.9 olan filme benim puanım ise 5.



Vibroboy (1994)

1994 Fransa yapımı filmin süresi 28 dk.

Hikayemiz bir travesti tarafından esli bir aztek heykelinin Meksika'dan Fransa'ya getirmesi ve Aztek heykeli olan vibroboy'u en yakın arkadaşına hediye etmesi ile başlıyor. Oldukça aykırı modda seyreden filmi izlerken özellikle vibratör kısmında kahkaha atabilirsiniz :P

imdb puanı 6.7 olan filme puanım 4.



Week-end A La Campagne (2007)

(Weekend In The Countryside)

2007 Fransa yapımı filmin süresi 17 dk.

Pierre en iyi arkadaşı Marc ile birlikte, Marc'ın babasına ait kır evinde hafta sonunu geçirmeye karar verir.Köpeklerden çok korkan ve daha öncesinde köpeklerle ilgili bir olaya şahit olduğunu farkettiğimiz Pierre kır evinde de onlarla karşılaşınca oldukça tedirgin olur. Marc' ın ise Pierre karşı hissettiği bazı duyguları vardır. Bakalım Pierre buna nasıl bir cevap verecek ve Marc'ın tepkisi ne olacaktır?

imdb puanı 4.8 olan filme benim puanım ise 5.



Ta Av Mig (2012)

(Undress Me - Soy Beni)

Barda takıldığı kızın transeksüel olduğunu farketmek ile farketmemek arasında gidip gelen oğlanımız Transeksüel olan Mikaela'yı takip etmeye başlar. Yolda ilerlerken aralarında başlayan ilginç konuşma evde sonlanır. Bakalım evde yaşanacak olan dialoglar nasıl olacaktır?

(filmleri tanıtırken kendimi dergi köşesi tanıtımcısı gibi hissettim :D) neyse Cinsiyet algılarımızı ve kimliğimizin başkalarının algıları ile nasıl oluşturulabileceğini inceleyen filmin,

imdb puanı 5.4 benim puanım ise 5.

hadi bakalım iyi seyirler.