Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Arkadaşının gay olduğunu nasıl anlarsın?



Evet arkadaşının, karşındakinin veya merak ettiğin birinin eşcinsel olduğunu nasıl anlarsın diye sormuşlar birilerine ve birileri de cevap vermiş. Geçenlerde Bi'adam da buna benzer bir post yayınlamıştı  sahiden O nerelerde yahu?

Belli stereotiplerle bunu belirlemek çok güç,

- neymiş efendim bir şeyler içerken serçe parmağını havaya kaldırıyormuş
- futboldan nefret ediyormuş
- sağ kulağına küpe takıyormuş
- düşük belli kot giyiyormuş
- modayı takip ediyormuş
- çok tertipli düzenli, bakımlı, kızlarla çok iyi anlaşıyornuş

bla bla bla

tamam belki yukarıda saydıklarım biz eşcinseller arasında daha yaygın olabilir ama illa böyle olacak yada olmayacak diye bir şey yok en güzel tanıma yolu hisler, bakışlar, duygular vs zaten bir gay bir gayi bir ortamda çabuk tanır :)) Bunlar benim görüşlerim bakalım başkaları neler demişler;

Amerikalı şov yıldızı Kim Kardashian, yakın arkadaşı PR’cı Jonathan Cheban’ın gay olup olmadığını anlamak için önünde küçük bir striptiz yaparak elbisesini değiştirmiş…

Hem de TV programında…

Test sonucunda arkadaşının gay olup olmadığını söylememiş, sadece “Soyunurken hiç bakmadı” demiş. 

Peki bir erkeğin gay olduğunu anlamak için önünde striptiz yapmak mı gerek?

Yok mu bunun başka yolu?

Yakın arkadaşlarıma ve gay dünyasını yakından tanıyanlara sordum. 

İlginç hikâyeler çıktı…

Buyurun okuyun…

Kadınla değil erkekle test et
Bir ara hafiften flört ettiğim bir çocuk vardı. Sigaranın külünü tutmaz; tuvalete döker, sifonu çekerdi. Yemek pişirmez, kokma ihtimali olan bir şeyi evine sokmazdı. Yatağını her sabah simetrik toplar, kahvesini içip fincanını yıkamadan evden çıkmazdı. Çok şık giyinir, modayı takip etmeye bayılırdı. Bir de kedileri çok severdi ama nedense dokunamazdı. Bu hareketleri kıllandırıyordu ama konduramıyordum işte. Neyse sonunda karşısına yavru gibi flörtöz mü flörtöz bir gay arkadaşımı çıkartınca rengini belli etti. 

Aldım karşıma, “Sen kadın, ben kadın. Olmaz bu böyle. Puzzle’ı tamamlamak gerek!..” dedim. Sonra fark ettim ki, aslında o da 'coming out' sürecindeymiş. Yani kendini tartıyormuş o aralar.   Demet Y.

(lol bir gay in kadın gibi olduğunu neden düşünürler ki acaba? yukarıda sayılanlara bakılırsa ve gay olmasını ona konduramadığına göre bu bildiğin "hanzo" arıyormuş kendine puzzle'ı için :D)


Poposuna bakıyordum
Gay olduğundan şüphelendiğim bir arkadaşımın yürürken sürekli poposuna bakıyordum. Nereden anlayacaksam?   Hande E.

“Bizi hiç arzuladın mı” diye sorduk
Yakın bir kız arkadaşımla, biseksüel mi, gay mi emin olamadığımız bir erkek
arkadaşımıza bir gün sorduk: İkimizden birini hiç arzuladın mı? Önce bir durdu, ardından 'evet' dedi ama o kadar emanet bir cevaptı ki; biz merakımızı gidermiştik. 

Yıllarca beraber yediği içtiği, aynı yerde uyuduğu iki çekici hatunu bir kez
bile düşünmemiş olmayı kendine yedirememişti. Toplumun yarattığı
kalıplara çok bağlı bir insan olmasına rağmen, ‘yakın arkadaşlar birbirine o
gözle bakmaz' anlayışını hiçe saymayı göze almış ve yalan söylemişti.  Çağla G.          


  “Koli kesmek” ne demek, biliyor mu diye yem atarım

-Önce güzelce içirip sarhoş ederim. Rahatlayıp hareketlerini kısıtlamasın,
dökülsün diye..

-Laf arasında gay’lerin bildiği “koli kesmek”, “midye” gibi argo terimleri kullanarak yem atarım. Bakarım nasıl tepki veriyor.

-Gittiği mekânları sorarım.

-Gay’lik konusunda dolanıp homofobik tavırlarına bakarım...

- Gay arkadaşlarımla tanıştırırım...     Meltem T.      




“Senden hoşlanan bir hatun var” diye ağzını aradım
Eski çalıştığım işyerinde bir arkadaşımızdan şüpheleniyorduk.

Şirkette en girişken ben olduğum için görevi bana verdiler. Aramızda geçen
diyaloğu aynen aktarıyorum:

-Metin sen kaç yaşındaydın?

-48

-Hiç kız arkadaşın olmayacak mı senin?

-Yani bilmiyorum, olur herhalde...

-Bir hatun var, sana karşı ilgiliymiş ama ağzını aramam için araya beni soktu.

Ne dersin?

-Şu an bir ilişkiye hazır değilim.

-Ne zaman hazır olursun peki?

Bunun üzerine köşeye sıkıştı ve resmen açıkladı.

-Sena; bilmediğin, benim de açıklayamayacağım bazı şeyler var.  Sena S.E


(iyi de neden merak ediyorsun kardeşim onun sikinin derdi sizi mi gerdi ?)


Gay bara götürürüm
Şüpheleniyorsam gay bara götürürüm. Rahatsızlık derecesi ya da verdiği ilk cevap onu ele verir. Eğleniş şekilleri direkt ele veriyor aslında. Bir de neden, nasıl anlamıyorum ama gay’ler birbirlerini anında tanıyor. Çok gay arkadaşım oldu. Hatta bir sevgilim gay olmaya karar verdiğini açıklayınca; akabinde ayrıldık. Ama çok severim kendisini, bir dönem hayatıma imza atmış iyi bir çocuktu.     Selin B. 


gay olmaya karar vermek? ahahah iyimiş bu demek ki arkadaş bardağın yerinden mutluymuş aslında bardağı masadan kaldırsa kurtuluverecekti ://)


Kızlar onu hep el üstünde tutuyorsa

Bir erkek;

-Gay’ler hakkında acımasız eleştirileri kaldıramıyor ve "Gay’lik kötü bir şey değildir ki” diyorsa,

-Futbol ve basketbolla ilgilenmeyip tenis izliyorsa. Üstelik tenisi kız arkadaşlarıyla oynuyorsa…

-Erkekten çok kız arkadaşı varsa ve kızlar onu hep el üstünde tutuyorsa,

-Evde yalnız yaşayıp kedi besliyorsa,

-Kız arkadaşlarıyla çok rahat konuşup, erkeklerin yanında tedirgin oluyorsa,

-Erotik film izlerken kadın hakkında değil de erkek hakkında konuşuyorsa...
Kesin gay’dir.      Evren A.         


Rus hatunları sordum
Bir keresinde, gay olduğundan şüphelendiğim bir arkadaşım, Rusya'ya iş gezisine gitti. Döndüğünde “Abi hatunlar taş gibi değil mi?” diye sordum. Önce afalladı, geçiştirmeye çalıştı. Israr edince “Gece patron benim odaya da hatun yolladı” dedi. Ben de “Ne yaptın peki?” diye sordum. Kahkaha atarak “Ne yapacağım, yaptık işte bir şeyler” dedi. Kahkahayı tahmin edersin ama… O günden sonra ben ona sormadım, o da yanımda daha rahat takılmaya başladı.   Raşit A.       


Fal bakıyor ve baktırıyorsa…
Ben de bir gay’im. Ve bizi tanımanız hiç de zor değil aslında...

İşte size bizleri tanımanız için birkaç ipucu… 

Bir erkek;

-Fazla duygusalsa,

-Aşırı bakım yapıyorsa,

-Madonna’yı çok seviyorsa,

-Olaylara aşırı tepki veriyorsa, bazı konularda kadınlarla yarış halindeyse,

-Ferzan Özpetek filmlerinin hepsini biliyorsa,

-Homofobikse,

-Fal bakıyor ve baktırıyorsa,

-Yatağa girdiğinde hep bahaneler uyduruyorsa ve ilişkiye giremiyorsa,

-Konuşurken ellerini çok fazla kullanıyorsa,

-Sürekli izlediği bir Türk dizisi varsa,

-Diyet yapma takıntısı varsa,

-İç çamaşırları fazla estetikse,

-En önemlisi de en yakın arkadaşları kızsa gay’dir.  Kerem T.


(diğerlerine bir şey diyemem belli kalıplar yine ama "homofobikse" olayı güzel tespit)


İşyerinde agresif olurlar
Gay dünyasını çok iyi tanırım. Çevremde çok gay arkadaşım var. Bazıları kendini 200 metre öteden belli eder, bazıları ise çok güzel saklanır. Ama onları da anlamak zor değildir. Biraz dikkatli olmak yeter. 

-Kim Kardashian yanlış yöntem uygulamış. Çünkü bir gay, gözlerinin önünde soyunan bir kadına kafasını çevirmeyebilir, hayran hayran bakabilir. Çünkü o an o kadının yerinde olmayı hayal ediyordur.  (ahahaha oha yani tespite gel ne alaka lan)

- Biraz şüphelendiysem konuyu hemen aileye getiririm. “Anneme bayılırım” diyorsa yüzde 99 gay’dir. Çünkü anne, onun ilk kadın modelidir. ( bunun annesi için üzüldüm beni gay sanmasınlar diye nefret bile ediyordur kadından ara ara lol)

-Eğer bir ortamda beğendiği bir erkek varsa, dikkat çekmek ve beğenilmek için sürekli kendinden bahsedip över.

-Bir gay, alışverişte kadına çok yardımcı olur. Ve ona “Bu kıyafet sende kötü durdu” gibi bir erkek cümlesi yerine, “Bu etek kalçalarını düşük gösterdi” gibi detaylı cümle kurar. 

-Bir gay ile bilim kurgu veya savaş filmine gidemezsiniz. Tercihi romantik komedi, komedi veya korku filmleridir.

- Çok kız arkadaşının olması da dikkat çekicidir. Kızlarla kakara kikiri yaparlar, kızların gözbebeğidir. ( bir kıskançlık sezinledim ama du bakalım)

- İşyerinde çok agresif olurlar. Çünkü işyeri cinsel kimliğini ele vermemesi gereken bir yerdir ve bunun yarattığı stres, öfke olarak geri döner. ( sıçtı sıvadı şimdi)

-Genelde çok temiz olurlar. Evleri tertemizdir. 

-Sigaradan hoşlanmazlar.

-Kadınlar hakkında yorumları “Çok seksi” veya “Güzel” değil, “Çok tatlı kız” veya “Çok iyi” şeklinde olur.  Serkan F. (hehe bu sonuncusu iyiymiş bak :D)


Kaynak




bu resim platonik aşıklara gelsin :))


Ya siz nasıl anlarsınız sevgili takipçiler? :) 
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

47 yorum:

  1. Madonnayı çok sever şeysi iyiymiş

    YanıtlaSil
  2. Güzel tespitler var :d ama bazıları da aşırı komik :d

    -ellerıni fazla kullanıyorsa
    - önünden güzel bir erkek geçtiginde istemsiz süzüosa ( bunu yağpmadıgınızı zannedıosunuz ama yapılıo valla )
    - alıngan tavırları ve tepkilerinde aşırıya kaçıyorsa
    - futbolla pek fazla ilgilenmiosa ( bunu anlamak için yakın arakadas olmak lzm cunku genelde gizli kalabilmek için arkadas ortamlarında fanatık hareketlerde bulunulur )

    -uzun zamandır yakınında sevgilisini görmediğiniz halde ballandıra ballandıra ortamda kızlarla yaptıgı muhtesem sex aktıvıtelerınden ustu kapalı bahsediosa (biliosunuz ki gururlu erkek kızın adını sanını vermez. kızı rezil etmemek acısından . ama o kızla yaptıgı her aktıvıteyı ortamda anlatmaktan geri kalmaz) (herkes için geçerli değil tabi ama ortam öyleyse o da ortama dibine kadar ayak uydurur.

    - kıyafetlerine özen gösteriyorsa. kıyafet seçimleri başarılıysa. bir kıza zevkli hediyeler seçebiliyorsa.

    -hayatı boyunca kızlarla arkadaslıgı erkeklerle olan arkadaslıgından daha kuvvetlıyse

    kesin gay denemez ama olma ihtimali yüksektir. bence lezbiyenleri anlamak gayleri anlamaktan daha zorrrr ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay güzel tespitler evet süzmüyorum diyen yalan söyler güzel bir erkek geçerken yandan :)
      futbol olayı da doğru ilgilenilmez ama illa tutulan bir takım vardır ve ortamda herkesten daha fanatiksindir ama oyuncuları say deseler ışık görmüş tavşan gibi kalırsın ahaha

      Sil
    2. bencede en titiz erkekler gay olanlardır kanımca lol

      Sil
  3. Tespitlerin çoğunu kendime uyduramadım.. Yoksa ben artık bardağı kaldırdım da haberim mi yok yaaa..

    off işin yoksa, bardağı ara şimdi.. ben nereye koymuştum ki bu bardağı en son :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulamazsan yandın onu söliim ömüe boyu gay kalmak var işin ucunda lool :D

      Sil
  4. aralarında güzel tespitler var gerçekten de ama ben pek anlayamayan cinstenim:P yolda bildiğin afedersin malak gibi yürüyebilirim:))

    YanıtlaSil
  5. bende anliyorum ama konusmasindan tipinden vs vs degil. hissediyorum iste sadece. bu gay dedigim herkes kesinlikle gay cikiyor. prof oldum bu konuda yahuu lol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah :) ben de yaa ..

      Sil
    2. isveçten sevgiler; aradan 3 sene geçmiş ama soracam :) böyle anlıyosan isvecten kalk gel uçak parası da benden, bi eleman var onu bi gör, yorumunu yap :) tamammı ? :)

      Sil
  6. Meltem T. işin ustası, madalya vermek lazım :D

    Ben burdayım burdayım. Yeni geldim :) Tekrar kademeli olarak dönücem blog hayatına :)

    YanıtlaSil
  7. Bence bu tespitler çok yetersiz... Ben futbol aşığıyım, Galatasaray'ın bütün maçlarını stadda izlerim, her hafta halı saha maçı yaparım... Ne yani bunları yapıyorum diye hetero muyum? Eşcinselliği kalıplara sokmaktan, hatta "kalıp uydurmaktan" vazgeçin. Sadece yaşayın ya da saygı duyun.. Eşcinselliğin kalıbı yoktur, nokta...

    YanıtlaSil
  8. doğum tarihin ne ? ve kendi resmini neden paylaşmıyorsun ? Kuzenimin penisini çok merak ediyorum ne yapmalıyım ve gay olup olmadını nasıll anlarım ? ikimizde 16 yaşındayız. ailemiz öğrenmeden ona nasıl sorabilirim ? lütfen yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım sen eşcinselsin, karşındakinin eşcinsel olup olmadığını anlaman lazım zaten kuzeninden hoşlanıyorsun sanırım ama ona gidipte sen eşcinsel misin diye sorman pek olası değil olmadık tepkiler alabilirsin, ben 1. dereceden akrabalarla yapılan ilişkileri tasvip etmiyorum, onaylamıyorum; kardeş, abi, baba, anne vs gibi ama kuzen falan ensest olmasa gerek @bigay?

      Sil
    2. haklısın bende ensest olarak düşünmedim zaten; ama yine de tanıdık birisi, ilişki başlar biter sonra yine sürekli görüşmek zorunda kalırsın sonuçta dayının oğlu ya da halanın.. bayramlarda, düğünlerde sürekli acı çektiğin eski sevgilini görmek hoş olmasa gerek.. diye düşündüm.. bir de böyle bir ilişkinin geleceği aile baskıları yüzünden normal bir gey ilişkisine göre çok daha zordur sanırım..

      ama deli gibi hoşlanıyorsan diyecek bir şeyim yok tabii, yavaş yavaş ağzını arayarak her şeyi öğrenebilirsin sonuçta..

      Sil
  9. Adsızcığım bu çok zor.. ilk olarak penisini görmeyi unut, inan seninkinden pek bir farkı yok.. gey olmadığının tek göstergesi ben gey değilim demesidir.. ama şu an çocuk gey olsa da gey değilim diyebilir tabii.. direkt sormak yerine bu bloglardan bahset üzerine konuşun zaten tepkisinden anlarsın diye düşünüyorum..

    bir de kuzeninin gey olup olmaması seni neden ilgilendiriyor? onunla bir ilişki yaşaman çok yanlış olur farkındasın değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplar için teşekkürler.. sadece meraktan ilişki yaşayacağımdan değil farkındayım. peki sorum ilkokul dostum için geçerli olsaydı? @Ogay;Bende kaç yaşındasın ve kendi fotorafını neden paylaşmıyorsun ?

      Sil
    2. O geyciğim bu gençle bir tanışmalısın artık :D

      Sil
    3. bir adsızın bana fotograflarımı sorması da ilginç :) en güzeli güzel bir içki ortamı kurmak ve karı kız muhabbeti açıp düşüncelerini ortaya dökmek :)) kafa iyiyken herkes gerçekleri söyler :P

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Kafası iyiken herkes gerçekleri söyler demek yanlış olur bence :) Ben dinleyipte yargılamayı tercih ederim :)

      Sil
  10. Bu tespitler daha çok travestiler için kullanikir. bende bir gayim futobolu çok severim kedi beslemem :D

    YanıtlaSil
  11. eski iş yerinde ki müdürüm, işe yeni başladığım zamanlarda yanıma gelip
    - Homeless sana birşey sorucam
    - Buyrun müdürüm
    - Sen küçükken bebeklerle mi oynardın ???? :s
    - essssssssssssssssssssssssss / anlamadım müdürüm
    - işte yani küçükken bebeklerle mi oynardın ?
    - hmmmm yoo hayır hatta bilakis o bebeklerden nefret ederdim
    ( aslında sonradan bi çok kez düşündüğüm bu cümlede itiraf etmişim GAY olduğumu )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha yani müdüründe zekası çaktırmadan nasıl bir yoklamadır o öyle :D

      Sil
    2. vay aq bebeklerle oynamakla belli oluyorsa benim her türlü kızı ( bana bile yavşadı aq) götüren arkadaşda gay olur bunlar zevk meselesi bebk oynamak araba oynamak değil sen bebek oynadın gaysin olabilir yani ama şimdi araba oynayıp gay olamıyolar mı ne garip milletiz aq burdan müdürünün aq ne çok küfür ettim aq :D:D:D:D:D

      Sil
  12. Meltem T. nin koli kesmek yöntemi işe yarayabilir sonuçta sarhoş olan erkek tamamen kendini kaybedebilir....

    Sena S.E nin iş yerindeki olayıı buna benzer bi cevabı bnde geçenlerde bir kıza verdim ama bna soran kişi bunu anlamayacak kadar saftı ... kendimi belli etmek istemiştim halbuki ona :D

    "-Erkekten çok kız arkadaşı varsa ve kızlar onu hep el üstünde tutuyorsa," bence kesinlikle saçma bir şey alakası olmayan şeyler ... cevremde okdar erkek tanıyorum kız arkadaşlarına hastalar resmen ama cevrelerindeki kız sayısı erkekten fazla ...

    homofobikse kavramı güzel tespit olamuş nede olsa bir gay başka bir gayı anlar :)

    YanıtlaSil
  13. Ben bu görüşleri çok kişisel buldum. Açıkçası kimse genel olarak bakmadan sadece kendisi eş cinsel olduğu için kendisinin özelliklerinden bahsetmişler. Ki ben bu yazıları pek yeterli ve araştırılmadan yazılmış olarak buldum. Kendilerinden örnek verdikleri için bende kendimden örnek veriyorum; ben fantastik-bilim kurgu filmlerini severim. Futboldan pek hoşlanmam. Bunlar özellik sadece ki etik değerlere haddinden fazla önem veririm. Bu değerlere göre yaşamayı da tercih ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman ve her konuda olduğu gibi eşcinsellikte de genelleme yapmak yanlıştır ;)

      Sil
  14. -_-!!! bu kadar uğraşmaya ne gerek var. Aslında anlaması çok kolay. Her şey gözlerde bitiyo. İnanın bana o gözler bir kere bile mahrum yerlerinize kaydıysa o çocuk gaydir. LAfıma güvenin derim >.>

    YanıtlaSil
  15. kişisine göre değişsede sonuçta anlaması kolay gerçekten :)))) gözlerin biyerlere kaymasıda şart değil ama anlamanın kolay yollarından :))))

    YanıtlaSil
  16. Çok anlayışlı, iyi müzik zevkine sahip bir arkadaşım var. Mektup arkadaşım hatta. Çoğu gay dizilerini izlemiştir. Hatta queer as folk'u bile izleyebilmiş bi erkek kendisi. Ama ne var ki açıkça ben gayim demedi. Üzerine bir de lgbt etkinliklerinden hoşlanmadığını söyledi. İki arada bi derede kaldım

    YanıtlaSil
  17. Oha ya ogaybende çok saol senin sayende anladım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha açsaydın konuyu daha iyi olurdu gibi :)

      Sil
  18. Serkan F. nin tespitleri çok yanlış,(Hiçbiri bana kesinlikle uymuyor) daha doğrusu feminen duyguları olanlar için bir çıkarım yapmış. Gay=Feminen veya dişil değildir... Bu kalıp çok yanlış. Haliyle o kıstaslarla anlaması mümkün değil...

    Bir eşcinsel olarak ve çevremdeki kimsenin bilmediğini varsayarsak, en iyi saklananlardan biri olduğumu düşünüyorum. Esasında iyi saklanmıyorum ama iyi saklanmamam saklanmamaı sağlıyor.. =)) Yani ne demek istiyorum, bir kişinin gay olup olmadığı konusunda çok fazla çelişkiniz varsa kafanızda, en sonunda onun gay olmadığı kanaatine varıyorsunuz, deneyimle sabittir...

    Esasında benim gibi birinin tepkileri üzerinden rahatça anlaşılabilir, bir kişinin gay olup olmadığını, en azından ben anlıyorum.

    Tabi şunu söylemekte fayda var, her insanın biseksüel bir özü olduğuna inanıyorum (biliyorum aslında), sadece bilinçaltı durumları ve kişinin içgüdüsel doğası insanların cinsel yönelimlerimini belirliyor. En heteroseksüel kişinin dahi derinliklerinde biseksüel haliyle eşcinsel bir yön var.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba öncelikle okudum eğlendiricii bişi . ben 16 yaşındayım bi çok arkadaşımla çok yakınım ne bileyim onlarında isteği var gibi nasıl anlayabılırım büyüklerimden biraz yardım alabılırmıyım

    YanıtlaSil
  20. Heteroseksüellerin " bir erkeğin gay olup olmadığını" anlamak için bayağı kafa yordukları anlaşılıyor yazılanlardan. Yazılanların hepsini üşenmedim okudum ve sonunda karar verdim ki ben bunca yıldır yanılıyormuşum. Aslında gay değilmişim:) yalnız ben değil, sevgilimde gay değilmiş üstelik:) Mesela ikimizde futbola bayılırız. kombinemiz var, formamızı giyer stada gideriz. İlk onbirin değil takımın tamamının ismini bilir inanmayacaksınız ama ofsaytı gördüğümüz anda anlarız:) Seyretmekle yetinmez iyi de oynarız üstelik. Evet, kedi severiz ama aynı zamanda köpek, kuş, hamster v.b. her türlü canlıya da besleriz aynı sevgiyi. Tipimiz düzgün Allaha şükür :) ama öyle bakım kremleri, maskeler falan filan hiç işimiz olmaz. Zevkliyizdir tamam ama moda moda diye de kendimizi yırtmayız yani. Bir şey içerken serçe parmağımız "efendice" durur yerli yerinde. Tiyatro, bale , opera , müzikal severiz ama gay olduğumuz için değil eğitimli, kendini beğenmiş ve ukala olduğumuz için tamamiyle:) Diva'larla hiç işimiz olmaz. Mariah, whitney (R.İ.P ) v.b. evimize uğramaz. Klasik müzik ( sebebini yukarda yazmıştım tekrarlamıyım:) ve rock dinleriz. Gözümüz güzel erkeklere kayar tabi gayiz sonuçta. Kibar olunacak yerde kibar oluruz ama buldumcukta değiliz. Bir homofobik bulaşırsa gayet güzelde döveriz ki yapmışlığımız vardır:) Dövmek derken burun kıran yumruktan bahsediyorum yanlış anlaşılmasın. Kız arkadaşlarımız vardır ama erkek arkadaşlarımız daha çoktur. İşyerinde gayet mantıklı, mülayim insanlarızdır, kimseye de eziyet falan çektirmeyiz. Çok uzattım toparlayayım. Bir insanın gay olup olmadığını karşınızda ki insan istemiyorsa asla anlayamazsınız. Ayrıca anlayıp da napacaksınız.

    YanıtlaSil
  21. Yukarıdaki "test"lerin birçoğu sadece bu toplumda "feminen" sayılan ilgi alanlarını ortaya çıkarıyor, ki cinsellikle pek alakası yok aslında.

    Genelde cinsel ilgi duyduğumuz veya duyabildiğimiz kişileri farkına varmadan bile süzüyoruz. Arkadaş erkekse, otobüs, cafeler v.s. yerlerde geçen kızlar ve erkeklere nasıl bakıp bakmadığına dikkat et. Pratik yapmak için herhangi bir yerde oturan birini seç, izle. Eğer kızlara hiç veya çok az dikkat gösterirken geçen her erkeği tepeden tırnağa süzerse her halde kabilemizin bir üyesini bulmuş sayılırsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aynen bende gayım fakat çoğu arkadasımın evınde ellemeler açıp ellemeler felan yapıyoruzcocuk mısalı ama sevişmişliğimde oldu ve ınanılmaz zevk aldım ve bu arkadaslarıma sordugumda biseksüelmısın dıye gaylıgı felan kabul etmıyo :D bende videolarını aldım :D benle evde nanişko yaparken sımdı konusuyonmu konusmuyonmu dedım :D hala aynı seyı soyluyo :D mallan bunlar ama 2 tanesı felan kabullendı gerısıde gay bılıyorum ama çekınıyolar

      Sil
  22. kendi belli etmedilten sonra asla anlayamazsınız. asla

    YanıtlaSil
  23. ya bende biseksüel oldugumu düşünüyorum ama ne denlidir bilemem zaten dendıgı gıbı gay gayı gördüğü anda hareketleriyle hatta tek bir bakışla bile anlayabiliyo benım radarlarda saglam anında seziyorum :D ama bu aralar kızlar da ılgımı cekmeye basladı ortada mal gıbı kaldım anlayacagınız gıbı ama 10 15 arkadasım var 8 iyle ellemeler felan oldu internet cafe ortamında sonra ev felan ama aşırıya hıcbır zaman gıtmedık yanı demek ıstenen gay sen karsındakı gayı cok kolay sezersın : giyinme kuşanma ısı dogru bakımda dogru futbol az bucuk tutuyo

    YanıtlaSil
  24. Bende eşcinselim (gay)'de bence bunların çoğu yanlış ama ben olsam nasıl anlardım bilemem doğrusu :D

    YanıtlaSil
  25. Çok yanlış düşünüyorlar bence benim eşcinsel arkadaşım (pasif) ( Yavşamak yok onun helali var :D) her türlü vurdulu kırdılı şeye bayılırdı hatta birlikte creepypasta okuyup göt gibi korktuğumuz oldu :D ( türkiye de jeff the killer olur ya zaten ) Kendine pittbul alacaktı ben vaz geçirdim manyak götünü kopartsa ne yapacan çenen yorulur dedim iş tatlıya bağlandı :D:D:D aynı pantolonu 1 ay giydi piç bana yok yaa sana öyle geliyor dedi =_= bi ara sevgilisiyle kavga ettiler pestili çıkasıya dövdü çocuğu neymiş sevi başka birisini seviyomuş ayrıldılar sonra zaten öyle manyak bi tip yani benim arkadaş kedi sever madonna sever modaya uyar tarzı bir şey yok yani :D Du bi dakkika yoksa gay değil mi hass.ktir .s.s. :D:D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  26. kısaca şunları diyim bir homoseksüeli tanımak bazen çok kolay bazen de çok zordur. bana göre heterolar kadar farklı kişiliklere sahibiz. kimisi bağlı kimisi hovarda kimisi duygusal kimisi bencil kimisi egoist kimisi pasaklı kimisi temiz bu böyle sürüp gider dediğiniz şeyler anlamaya yardımcı şeyler inkar etmem asla ama kesin kurallar yoktur. yakışıklı erkek konusunda kendimden biliyorum öküz gibi bakmaktan bazen kendimi alamıyorum :D içki anlamanın en kolay yollarından biri içkiliyken dokunmak ve tepki ölçmek daha objektif oluyor. içki içmeyeni de deiklerimizden yola çıkarak yaklaşmaya çalışırız :) bu arada ben futbol delisi biriyim kedi hiç sevmem ama köpeğe bayılırım temiz güzel giyinen herkesle arkadaşlık kurabilen ve bana sarkan erkeklere bnde istememe rağmen adım atamayan biriyim kimliği açığa vurma korkusu işte.saygılar :)

    YanıtlaSil
  27. Eğer bir gay kendisi istemedikçe onun gay olduğunu anlayamazsınız.

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın