Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Penis Boyu Nasıl Ölçülür?


Uzun süredir yazma yazma dön dolaş yine olayı penise getir oldu mu şimdi bu )) diyecek olabilirsiniz ama istatistiki bilgilere göre bloga uğrayanlar "penis boyları" ile ilgili bilgiler araştırırken geliyor. Hal böyle olunca da konuyu ele almamak olmaz. (heh minareyi çaldık kılıfını da hazırladık devam edebiliriz)

Blogu okuyanların aklına bu gaylerin de işi gücü penis kardeşim diye gelebilir ama öyle değil yani sadece gaylerin değil erkeklerin işi gücü çoğu zaman penis. dünya onun etrafında dönüyor haha. Hal böyle olunca da kendisine yüklenen anlamlar da değerler de yüksek oluyor, altı üstü ince bağırsak uzantısı desen tip tip bakarlar yüzüne hoş bana biri dese ben de bakarım lol Bu yüzden de erkekliğin şânı penisten geçer penisin ne kadar iri uzun gösterişli ise sen o kadar erkeksindir. (yersen) Tüm bu full aktifim olayı ve erkeklerin kadınlar üstündeki üstünlük gösterileri buradan gelir. Penis senin gücündür ve sen o güçle karşındakini altında inletirsin ))))  Burada boyutları ile senin gücün eşdeğerli olur. O yüzden de penisin kendine has evreleri vardır ya zaten :)) Gücünü gösterecek isimleri şöyle sıralayabiliriz bunları duyunca penisin hangi evrede olduğunu şıp diye çözersiniz. Bülük, pipi, sik, yarak o.O evresi kendine münhasır bu olayı gelin tekrar ele alalım malum Penis Boyu adlı konu açık ara önde. 

Şimdi yukardakilerin hepsini unutun zira ne demişler "boyu değil işlevi" efenim can sıkmaya değmez. Öyle erkeklikte sikle mikle olmaz. Bence estetik açıdan göze hoş geleni en makbulüdür ahahahah (hoca burada şirazeden çıkar)

Mirc odalarında veya ergenliğe ilk atılan adımlarda penis boyu kaç, dalganın boyu ne kadar gibi (fizik dersinde kıkırdamalara sebebiyet verebilir) sorulara maruz kalan ergen kişisi cetveli ele alır ve başlar sağdan soldan aşağıdan ölçmeye ahahaha en uzun hangisi çıktı ise onu kendisininkinin boyu olarak belirler lol 

(bknz: aktif19cm, başıhariç18cm o.O vb gibi)

Kendinden bir şey katmıyorsun blog sözlük gibi neredeyse diyenlere alın kendimden bir şey öhüm benimkinin boyu o.O yok artık o değil konumuz :)))

5. sınıfta beden dersine çıkacaktık arkadaşım bana 

"bir birimize penislerimizi gösterelim miiii"  

demişti neden bana demişti çünkü en samimi arkadaşı bendim (hıhı biz de inandık diyenlere diyecek lafım yok) ben de "tamam ehi" diyip kabul etmiştim. Gelelim olayın gerçekleşeceği mekanı seçmeye ve yönteme. Mekan olarak tuvaleti uygun görmüştük içeri girip önce bir birimize sırtımızı dönecektik sonra 3 ten geriye sayıp arkamızı dönecektik ve WC ye girdik. Sırt sırda döndük ve ben fermuarın arasından çıkarmıştım ahaha anlatırken bile utandım o zamanalarda utanmıştım ama neyse işte 3 ten geriye doğru saydık ve arkamızı döndük :D)) artık nasıl bir manzara bekliyorsak karşımızda :)) hiç bişi olmamıştı benimki gibi bir tane de onun ki  ne şimdi bu benim ki sönük onunki de öyle lool. Diyeceğim o ki her zaman ilgi ve merak kaynağı olmuştur. Orta ve Lise de de birbirininkini tutma istiklal marşı okutuyorum ayağına bir birininkini elleme falan :)) (yapmadım şahit olmadım diyen yalan söyler hee)

Beden derslerini sevmezdim altımda iç çamaşırımla birlikte görünmekten bile utanırdım (lütfen boyu ile alakalı bir sıkıntım olduğu fikri aklınıza gelmesin alakası yok ahaha) çoğu eşcinsel beden dersini sevmez zaten hıh :) Beden derslerinde soyunan veya başka birinin penisini gören ya da izlediği videoda, baktığı resimde vs gördüğü penisler karşısında "oha lan bu inikken böyleyse ereksiyon halinde nasıldır kimbilir" demenize gerek yok :)) bunu demek için önce kaç çeşit penis vardır onu bilmek lazım (sanki ben biliyordum da inanın ben de yeni öğrendim) (evet ben de aynı şeyleri diyordum oha inikken böyleyse ereksiyon halinde nasıldır diye o.O)

Kaç çeşit penis vardır;

kürdan (küçük)
but (iri)
elvan (orta)
kalın
damarlı
yaamuk

o.O (yazar 2. kez şirazeden çıkmıştır ve hemen toparlanır)


hayır efendim kaç çeşit derken bunlardan bahsetmiyordum.


Devamı için tıkla...
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

17 yorum:

  1. operadakikopuk20 Aralık 2011 15:34

    puhahahaha lan işten at'çaklar seni okurken sırıttığım için ekrana bakıp bakıp... koparttın!

    YanıtlaSil
  2. Bende beden dersini sevmezdim.. ama soyunup giyinme kısmında bir sıkıntı yok, genelde aletine güvenen arkadaş gösteri yapardı sıranın üstüne çıkıp, bana da mastürbasyon için malzeme verirdi heaheahaeh :D

    benim dersi sevmememin sebebi giyindikten sonra top oynamak zorunda olmamızdı :( ben toplarla oynamayı sevmiyorum kardeşim..

    Bu arada gerçekten nasıl ölçüleceğini anlatacaksın sandım.. Bir teknik mi var mış acaba dedim.. ama özel bir teknik yok herhalde.. bende ölçecektim o tekniğe göre heaheahae :D

    YanıtlaSil
  3. türk erkeği şu boy takıntısına taktığı kafasını bilime ayırsaydı, kesin türkler şimdiye kadar ayda yaşam alanı kurmuştu :/

    aslında yanlış şeyi ölçüyorlar; en büyük cinsel organ beyindir sonuçta :)

    YanıtlaSil
  4. ay isterse 30 cm olsun damarlı bacağım kadar kalın olsun
    1cisi:) benim malafat eşşek kadar diyip erken boşalanlar al kes at onu anacım(bülent ersoy gibide kavonozda da saklayabilirsin) :)

    2.cisi:) büyüklük takıntısı hemen hemen bütün erkeklerde var büyük iyidir büyük güzeldir heybetli vs vs diye büyütülünce heriflerde ulan bunda bir bok var diyorlar bazıları dediğin gibi böbürleniyor bazıları küçük ve olduğu için bu durum cinsel hayatı olmamasına kadar ilerleyebiliyor. (vajinal orgazma hiç girmiyorum bile)

    her ne kadar piç fırlama bir hatun olsamda asla bir erkeğe penis muhabbeti yapmam :) kızlar arasında damarına kadar konuşulur ama o ayrı:))

    büyük penis ki zannedersem herkes için acılı birşey yanlışmıyım

    ++++++++++++++( penis boyu kısa uzun hiç fark etmez çünki aslında sex sadece penis ve vajinadan ibaret değil dokunuş duygu vs vs)

    YanıtlaSil
  5. a tablosundan 2
    b tablosundan 1
    c tablosundan 1
    d tablosundan 2
    e tablosundan 4
    f tablosundan 3
    g tablosundan 3- ve j tablosundan 3 cüyü
    bu tabloyu birleştirip bana verebilirmisin o gay bende gay:))))

    YanıtlaSil
  6. haha pistisvejanus'a katılmaktayım şuan :)

    YanıtlaSil
  7. ayh resmen
    kendimiresimlerden a1 b2 3n4n54bn234 diye analiz edesim herkeslere duyarasım geldi ama.
    susuyorum.
    ahahahaha


    ölçme konusunda bana gel bi'gay cim.
    ziyadesiynen yardımcı olurum en dogru tekniklerle xD

    ahehahehaheee

    YanıtlaSil
  8. @opera; ben de yazarken baya eğlenmiştim :))

    @bi^gay; daha konu bitmiş değil ama nasıl ölçülürden ziyade doğru ölçü nereden alınır konumuz ahahaha (kime neyse artık neresinden alırsa alsın)

    @karakedi; Türk erkeği değil bana göre tüm erkekler için dünya zikimizde dönüyor :)) :P

    @psitis; haha haklısın valla hem büyük olsun büyük olsun da insan karşısındakini de düşünmeli di mi lool :)))

    @pistis ve @haplo; bundan böyle bir zikle karşılaştığımızda seninkisi a1b2c1d3e5 standartlarında diyebiliriz o halde ahahaha

    @bisexsie; susma yap analizini :))))

    YanıtlaSil
  9. Normal bir suratla yazını okumaya başlıyorum yazın bittiğinde bir bakmışım sırıtıyorum.çok keyifli yazıyorsun yazının içindeki yorumların beni benden alıyor :) :) :)(sanırım bağımlılık da yapıyorsun haberin olsun :D :D )

    YanıtlaSil
  10. konuyu bu kadar uzun yazmana gerek yoktu ki. penis boyu gırtlakla ölçülür:D (ağız diil dikkat çekerim:P)

    YanıtlaSil
  11. @düşünceli; :))

    @opera; ahahaha eh o da bir seçenek tabii ki (0.o)

    YanıtlaSil
  12. ilkokuldayken benim de en yakın arkadaşım bana hadi birbirimize gösterelim demişti.Ama sonra başka şeyler oldu:))

    YanıtlaSil
  13. A1
    B1
    C1
    D1
    E1
    F3
    G1
    H3
    I3
    J4


    filannnnnn.
    ahahahha.
    teşhir katsayım yüksek de bu aralar :D

    YanıtlaSil
  14. Yazıya renk katmak için kullandığın siyah beyaz hareketli o üç resim bir harika. Bitirdiler beni...

    YanıtlaSil
  15. haplo ve pistiscik, hohohohooh oraya belirtip aradığınız kudretin çok benzeri var yakınlarınızda haberiniz ola :p (bunu yazan tosun... hohoho )

    yaaa biri beni dizginlesin bu halim nolucak :)

    (bitanem sen okumadın bunu, öyle var sayalım :/)

    YanıtlaSil
  16. Gifler bitirdi beni. Ben bu İstiklal marşını tersten söylettirme muhabbetini bizim salaklar çıkardı sanmıştım. Meğer toplumsal bir evreymiş o, şaşırdımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihe hiç bakmamıştım. Konu yeniden alevlenecek :P

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın