Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Mastürbasyon


Mastürbasyon nam-ı diğer 31 :) Mastürbayon yapmadım diyen birisinin ya cinsel uzvu yoktur ya da yalan söylüyordur. Ortaokul sonlarına doğru alevlenen masturbasyon isteği sonradan hayatın vazgeçilmez bir parçası oluyor. Kişi evli bile olsa mastürbasyon çektiği oluyormuş! E olacak tabi mastürbasyon yaparken zihninde istediğin kişi ile birlikte oluyorsun çünkü :))

Küçükken hep korkutulurduk boyun uzamaz, erken boşalırsın (erken boşalma olayını sık sık yapılan mastürbasyona bağlayanlar da var açıkcası), bıyıkların erken çıkar falan diye lol

Bence erken boşalmaya sebep olması için aileye yakalanmamak için veya yapılan ortamdan biran önce uzaklaşayım düşüncesi ile acele edilmesinden olabilir :) + "Din" ve diğer baskılar nedeniyle baskılanan mastürbasyon isteğinin önüne yine de geçilemediğinden dolayı maalesef mastürbasyon sonrası kişi "pişmanlık" duyabiliyor. (karikatür harika olmuş :))


Netten bulduğum ve 31'in nereden geldiğine dair bir yazıyı paylaşmak istiyorum.

Altıkırkbeş Yayınları'nda çıkan, Mehmet Arif Derbent “Yalnız balayı” adındaki kitabında kendini “Otuzbirciler Kralı Pendikli Kepçekulak” olarak tanımlıyor ve “Otuzbirciler Kralı Pendikli Kepçekulak” gözüyle cinsel açlığı ve çevresindeki oluşumları anlatıyor.

‘‘Her şey Pendik'te bundan önce oturduğumuz evde başladı. Rumlardan kalma iki katlı evimizin arka üst katında, terasta yemek yiyorduk. Film başlamak üzereydi. Babam rakı, annem tekel birası, ben ve kız kardeşim su içiyorduk. O arada babam, bana öldürücü baraj sorusunu sordu, sanırım 11-12 yaşlarındaydım. ‘Evlat, söyle bakalım kamışına su yürüdü mü?’ Kamış neydi? İçinde niye su vardı? Su yürür müydü? Bir hafta sonra tüm bu soruların yanıtını biliyordum! Kamış, erkeklik organıydı, içindeki su var olma nedenimizdi, su yürür, hatta fışkırabilirdi, benim için yepyeni bir dönem başlamıştı bile...

Kamışa suyun yürüdüğünü çeşitli inilti ve hırıltılarla fark ettim. Otuz birin nasıl yapıldığını öğrenmiştim, sonuca ulaşana dek aynı hareket otuz bir kez tekrarlanmalıydı, 30 ya da 32 değil! Yoksa bunun adı 30 ya da 32 çekmek olurdu. Ama bir türlü olmuyordu, tam otuz birde olmuyordu işte! Bir gün tam otuz birde başardım, sevinçten babama sarılmayı bile düşündüm, sonra hemen vazgeçtim. Zaten hem bu işlemi yapmak, hem de sayı saymaya çalışmak canımı sıkmaya başlamıştı, önemli olan nasıl değil, ne olduğuydu. Olan şuydu; orgazm olurken fani dünyayla ilişkim kesiliyordu, sanki başka bir boyuta geçiyordum. Bu çok zevkliydi, bana kalsa adı en az 631 olmalıydı! Yaşamım değişiyordu. Kendi kendime yetebiliyordum. Bazen müzik mi, otuz bir mi diye düşündüğüm oluyordu. İkisini bir arada yaptığım ilk günden sonra bir daha böyle bir şey düşünmedim...’’

Otuzbiri, Otuzbirciler Kralı Pendikli Kepçekulak’ın anlatımı ile “kamışa su yürümesi” için gerekli olan el sayısı olarak düşünmenin yanında, rakam olarak yazdığınızda (31) üçü el, biri de cinsel organ olarak düşünülmesinden doğan başka bir tanımlama daha çıkmaktadır. Mastürbasyon için otuz bir sayısının kullanılmasının nedeni ise ebcet hesabına dayanmaktadır. Harfleri rakam gibi sayıp bir kelime veya ibareden tarih veya başka sayı çıkarılabilecek şekilde düzenlemeye ebcet hesabı denir. El kelimesinin ebcet hesabına göre sayısal değeri (elif=1, lam=30 ) 31'e denk geldiği için elle çekmek, tatmin olmak anlamına 31 çekmek deyimi kullanılır olmuştur.

Mastürbasyon kelimesi Latince ''masturbare (elle bozmak)'' fiilinden türemiştir. Tavşana niyet çektirmek, maymunu tokatlamak, el arabası, çavuşu tokatlamak, babafingoyu sıkmak, kendi eline vermek, kamışa su getirmek deyimleri de aynı eylem için kullanılsa da otuzbir çekmek, mastürbasyon için kullanılan en genel deyimdir. Fransızlar "sol el" derlermiş bu eyleme, Japonlar (daha mı geç boşalıyorlar bilinmez ama) bin defa sürtmek anlamına gelen senzuri derlermiş bu kavrama eş olarak. Amerikalılar mastürbasyon yerine “spanking the monkey” (maymunu tokatlamak) şeklinde bir deyim kullanıyorlarmış, İtalyanlar “farsi una sega” (testere yapmak) biçiminde ifade ediyorlarmış, Arapçısı “el-ade el-sirriyye” ve eskiler “istimna yapmak” demişler ona.
Burak Özdemir, 26 Ekim 2003 Pazar günkü Akşam gazetesinde bir habere imza atıyordu. Haberde bilinen 17 ismin dışında Türkiye’den birinin Guinness rekorlar kitabına girdiğini yazıyordu. Levent Türker, 24 saatte 36 kere masturbasyon yaparak, masturbasyon rekortmeni olmuştu. Türker’in aynı anda üç film seyredebileceğiniz bir TV sistemi ve 400 porno filmlik bir arşivinin de olduğu yazıda, Levent’in rekor sonrasında, acılar içinde kıvranarak: “Masturbasyon benim için bir yaşam biçimi!” dediğini öne sürüyordu.


Bir de mastürbasyon yaparken 31'i tutturmaya çalışanlar var haha hani adı 31 ya.

-Abi dün asıldım asıldım değil 31,  91 oldu anca boşaldım :))) ya da
-Abi ben 15 demeden bitti bu iş ne iş ben de mi problem :)))
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

10 yorum:

  1. 7.den sonra sadece hava gelmiştir sanırım. erkek değil bir bayan gibi sistem iç boşalmaya geçmiştir artık.

    YanıtlaSil
  2. vazgeçilmez birşey bizim içinnn....bende hiç denk getiremedim zaten

    YanıtlaSil
  3. Okuduğum en iyi masturbasyon yazısıydı :)

    YanıtlaSil
  4. @kalp; e yani insan masturbasyon yapınca her şeyden soğuyor tekrar yapabilmek için bi 30 dk geçmesi lazım sanırsam hoş iyi ki de öyle bir de kadınların ki gibi her daim orgazma hazır olmuş olsaydık o_O kimse evden dışarı çıkmazdı sabah akşam her daim ahahaha

    @eaden yusuf; bi de saydın mı ahaha hayır onu sayacam diye konsantrasyon gider insanın :)

    @coni; teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  5. sana hayırlı kısmet bulmanın zamanı geldi, yoksa aktifti pasifti mestürbeyşındı derken elden gideceksin. o.O

    sarışın, renkli gözlü, 25ini aşmamış gençler lütfen bu çağrıya kulak verin.

    YanıtlaSil
  6. üstüme iyilik sağlık kendi fantazilerini benim üzerimden alem-i cihana yayınlıyor

    sarışın - mavi göz mü (fıldır fıldır dönen göz smileysi) :)))

    YanıtlaSil
  7. gay hamam bildiğin hamam yani

    YanıtlaSil
  8. Bir PENDİK'li olarak soruyorum. Pendik'te Rumlardan kalma mesken kaldı mı? Varsa hemen fotoğrafını çekip PENDİK arşivine kazandırmalıyım. :)

    YanıtlaSil
  9. Araştırma 10/10 puan :D
    Ebcet hesabı yuh :D
    24 saatte 36 kere OHA !

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın