Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Penis Boyu Nasıl Ölçülür? - 2 -



Devam edecek dedim ama biraz uzun sürdü yazmamız neyse artık elinde cetvel nasıl ölçülmesi gerektiğini anlatan yöntemi bekleyenlerden özür diliyoruz ahaha Ne demiştik kaç tip penis vardır? Efendim "Et Penisi" ve "Kan Penisi" olmak üzere 2 tip penis varmış. 

Et penisi diye tabir edilen sönükken de (ahahaha ifadeye geel lol) ereksiyon haldeyken de aynı boyda imiş (o.O) yani siz o tamamen eğitim amaçlı !! izlediğiniz filmlerde gördüğünüz penisler için "oha lan inikken böyleyse  kalkınca nasıl olacak dur bi hemen ileri sarayım ehi" diye atlamayın çünkü manzara pek değişmicek :)) 

Erkeklerin bu penis düşkünlüğünü bilen bazı fırsatçılarda "küçükle yetinmeyin", "partnerinizi mutlu edin" , "1 hafta da 5 cm garanti" gibi sloganlarla sözüm ona penis büyültücü ! ürünler pazarlıyorlar belki işe yarıyor belki yaramıyor bilemiyorum yorumlayan arkadaşlardan kullanan varsa bizi aydınlatabilirler ahahah

Artı olarak penisi ne zaman ölçtüğünüz de (ulan sanki devlet meselesi ele alıyoruz lol) önemli yani soğuk mu sıcak mı (soğukta kalmış bekçi siki gibi oldum lan deyimini hatırlayın) sabah mı öğlen mi akşam mı 1 haftalık mastürbasyon öncesi mi bunlar önemli kriterler :)))

Neyse biz uzmanımıza dönelim ve bu konuda neler demiş bi okuyalım isterseniz.

Ereksiyon durumundaki penis uzunluğunun ölçülmesi

Ereksiyon halini almış olan penis tam sertleşmiş durumdayken ölçülür. Ölçüm için bir cetvel veya metrenin ucu penisin üzerine basmadan karına dayanır ve penis başına kadar olan uzunluk ölçülür (soldaki şekil)

Burada cetvelin ölçü skalasının sıfır milimetreden başlamadığına ve sıfır rakamının gösterilebilmesi için biraz ileri kaydırılmış olduğunu dikkate alın. Bu nedenle ölçülen uzunluğun üzerine yaklaşık 3-5 milimetre eklemeniz gerekir. Örneğin: Ölçülen penis uzunluğu 15,0 santimetre olduğunda ve cetvel üzerindeki skala 5 milimetre sonra başladığında gerçek penis 15,5 santimetre uzunluktadır.

Penis uzunluğunun ölçümü için esnek şerit metre penisin üst tarafına koyularak ölçüm yapıldığında, öne veya arkaya doğru eğri penislerde yanlış ölçüm sonucu elde edilir (zira iki ölçüm noktası arasındaki bir eğrinin uzunluğu düz bir çizgiden daha uzundur). Farklı penis şekillerine rağmen penis uzunluklarını kıyaslamak isteyen erkekler daima, karın ile penis başı arasındaki en kısa mesafeyi ölçmelidirler.

Sarkık penis uzunluğunun ölçümü

Ereksiyon halinde olmayan sarkık penisin uzunluğu durumdan duruma farklılık gösterir. Bu nedenle sarkık penisin uzunluğunun ölçümü birden fazla yapılacak ölçümlerden elde edilecek ortalama değer ile belirlenecektir (Yukarıdaki ve aşağıdaki örnekte gösterilen ölçüm bilgilerini dikkate alın)

1. Sabah yataktan kalktıktan sonra               4,2
2. Öğleme yemeğinden sonra                       4.9 
3. Akşam yatmadan önce                              5.5
4. Saunadan çıktıktan sonra                         5.8
5. Soğuk su ile yapılan duştan sonra            3.6
6. Ereksiyondan 10 dakika sonra                 6.1
7. Spor faaliyetinden sonra                           3.8
                                                      TOPLAM  33,9 / 7 = 4.8 cm sarkık penis ortalama uzunluk

Penis tipinin belirlenmesi: Et penisi veya Kan penisi

"Et penisi" olarak tanımlanan penis, ereksiyon durumunda sarkık durumundaki uzunluğundan çok fazla uzun değildir. Buna karşılık "kan penisi" ereksiyon durumunda sarkık durumundaki uzunluktan çok daha uzundur. Ereksiyon halinde, sarkık uzunluğunun azami 1,9 katı kadar uzunlaşan ve uzunluğu yaklaşık iki katına çıkan penis tipleri et penisi olarak tanımlanır. Ereksiyon halinde sarkık uzunluğunun iki katına çıkan (2 kattan büyük) penis tipleri ise kan penisi olarak tanımlanır.


Eveeet bir büyük sorunu daha ortadan kaldırmış olduk :)) Umarım penis tipleri ve nasıl ölçüleceği hakkında kafanızdaki soru işsaretleri kalkmıştır :)) :P

Bir penis veya bulge ile karşılaştığımızda vereceğimiz tepkide önemli bakınız Christian Ronaldo bilindiği üzere teşhircilikte üstüne yok kendisini teşhir etmesini çok seviyor bu yönde bir çok foto bulabilirsiniz bakalım bir bulge karşısında nasıl bir tepki vermiş ahahah



- benimkinden uzun mu ne benimki niye bu kadar belli değil olm bakışı

Bir de penis boyu ile vücudun diğer organları arasındaki bağlantı söz konusu; burun büyükse, ayak büyükse yok efendim orta parmak uzunsa falan. Şu olaya doğru diyebiliriz ama ırkla bağlantılı lool (bknz. bir beyaz ile zenci arasındaki fark)

Kadınları bir nebze anlarım da bu erkeklerdeki iri penis düşkünlüğünü anlamakta güçlük çekiyorum bu yüzden sevgili okuyucu penis'e anlam yüklemeyi bırak ve kendinle ve onunla mutlu olmaya bak :)) +soyunma odalarında veya yatak odalarında ilk kez karşılaştığın penise karşı göstermiş olduğun hareket ve mimiklerine dikkat et ki karşındakine o an ne hissettiklerini şak diye aktarma ;))


- acaba doğru mu yaptım bunu bulmakla öhüm yakın gözlüklerim nerdeydi :DDDDD


(o.O)

yukarıdakiler işin espirisi :) son olarak adamlar üşenmemişler ve ülkelere göre penis boylarını çıkarmışlar bu tabloya göre adam sarışın, mavi gözlü ve almanca konuşuyor ise kesin almandır diye atlamayın bir de penisine bakın yalan söylüyor olabilir lool 


O Gay; Ben de... Blog Yazarı

15 yorum:

  1. ilaç muahbbetinde doktorun birebir muhabbetine tanık oldum eski erkek arkadaşımın sorunları olduğu için doktora gidiyorduk (((boy değil efendim apayrı konu:):))) o günde bir çocuk gelmişti penis boy için ilaç kullanmak istediğini falan sölemişti doktor kesinlikle palavra ve dolandırıcılık olduğunu ve vicuda çok zararı olduğunu sölemişti Özellikle vakum yöntemleri testislere ve penisin içindeki damar yollarına falan zarar verip ilerde kısırlığa ereksiyon olamamaya kadar yol açıyormuş aman dikkat


    hahahha süper yazı ya o gaycim şu penis kırılma muhabbetinede girseydin keşke.

    BÜYÜK:) penis zaten belirli bir santimden sonra fiziksel bozukluk olarak görülüyor tıp dünyası tarafından da. Bir kadın olarak eğer benim gibi follofoş olma yapınız yoksa,tam bir acıya dönüşüyor ve vajina vs alışana kadar ne şevk kalıyor ne birşey buradan gençlerimize sesleniyorumm ne olur bil inç le ne lim:):):)

    YanıtlaSil
  2. ayhhh yazının yarısına geldim ve sarkık penis için belirli zamanlarda ölçüp ortalamasını almak gerektiğini görünceeee... İşte o an fenalaştım.. Bu ne yaaa. O kadar ciddi bir şey mi, bu penis boyu da adamlar oturmuş bunları yazmışlar inanamıyorum..

    En sondaki penis boyuna göre renklendirilmiş haritada "bu işte son noktanın" olamayacağını gösteriyor..

    Bırakalım penis boyunu da beynin yüzde kaçını kullanabildiğimize bakalım bence.. Penis boyundan bişi çıkmaz, beynini kullanıyorsan işte o zaman büyük bir haz sizi bekliyordur...

    YanıtlaSil
  3. off penisten soğudum ya:)))

    YanıtlaSil
  4. @pistis; :)) penis kırılması ile ilgili daha önceden yazmıştım zaten :)

    @bi'gay; bilemem artık orasını ben tamamen sizleri bilgilendiriyorum ahaha

    @homofili;penise küsülmez aaaa :))

    YanıtlaSil
  5. Eksik görmediysem macarlar açık ara önde. İkincilik koltuğunda da fransızlar oturuyor.

    YanıtlaSil
  6. etiketlere koptum xD

    YanıtlaSil
  7. @odtülü; macar salamının nereden türediği belli oldu desene ahahahahaha :)))))

    @deli sıçması; :)) ben de senin nickine :D

    YanıtlaSil
  8. aahahahhah millet coğrafyasını çıkarmış :p mmmm o çalışmada bulunmak isterdim :p e bi'deney grubu olmalı dimi :p

    Ya yemekten önce falan diye yazmıssında bunlar eski yöntemler, ben integralini alıyorum, altında kalan alandan hesaplıyorum :p hohohohooh

    Beyanıma gelince, kan pipili erkek başkadır fakat et pipisiyle de oynamak çok eğlencelidir <3 hohohoho

    YanıtlaSil
  9. @bi'adam; aaaa neler duyuyorum (o.O) :))

    YanıtlaSil
  10. hohohoh dizel motor gibi geç açılıyorum ben :p daha neler duyacaksın :p

    YanıtlaSil
  11. 14.11 avrupa ortalamasinda milletce geride kalmisiz.

    YanıtlaSil
  12. fransızlar <3 macarlar <3 türkler pis kaka mı? Ayy onlarda çok tatlıı

    YanıtlaSil
  13. Penis üzerine bu kadar detaylı araştırma yapıp yazı yazmak içimden işsizmisin olom sen? fikirlerini geçirse de yalan yok zevkle okudum :D beyaz penis zenci penis olayında zaten kafamı geçirdim monutöre mönütere monütere FUCK !
    Bütün blogunu baştan aşağı okumay şeyisine geçmiş bulunmaktayım o yüzden attığım yorumlara cevap vermezcen boyunu ölçebileceğin bi penisin kalmaz ayıks
    Ellerine sağlık tabii bu arada öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. penisten öptüm kısmına yatay geçiş yapınca "nası yani öptüm derken ne kastetti" demedim değil ahahaha (madilik forewerrr)

      Sil
    2. Allah seni :D :D

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın