Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Sperm Yutmak (o.O)


 
Selam;

Uzun zaman oldu yazmayalı görüşmeyeli vs. başlığı görünce haliyle "oha lan noluyoruz heh konu bulamadı sardı yine bu bişeylere"  diyebilirsiniz lol ama bu bana gelen bir soru o yüzden bu konuya eğildim (yerseniz) (yalan yukarıdaki gifi acaba hangi yazıma sıkıştırsam diye düşünüyordum lol)

işin aslı tumblr'a gelen bir soru "Sperm yutmak nelere yol açar?" idi :) cevaben 

"bol bol protein içeriyor cilde de yararlı bol bol tüketin hatta sivilceniz varsa sürün anında geçsin" :D içerikli bir cevap vermedim tabisi (o.O)  (esobeso'nun şizofren melisine benim süt banyomu hazırla "anladın sen onu" diyerek nasıl bir mesaj verdiğini de anlamamış gibi yapalım biz) (bknz. bukkake fantezileri lol) Efenim, döl, er suyu, bel suyu, zevk suyu, meni (töbe) şeklinde çeşitli adlara sahiptir (sperm meni içerisindeki hücrelerin adı)

Bukkake demişken nedir bu diyenleriniz için (haldır huldur indirdiğiniz bukkake boys videolarınız yokmuş hiç haberiniz yokmuş gibi davranın lol) efenim bu olay uzakdoğudan japonyadan pörtlemiş bir olay kimilerine göre çıkış şekli bir şehir efsanesi olsa da bir şekilde çıkmış ortaya. 

Heterovari olanlar sanırım pek mide kaldırıcı tarzda değil. Okuduğuma göre 70 - 80 kişilik erkek grubu (o.O) spermlerini bir bardağa boşaltıyorlarmış efenim bir japon kadını da sen kalk bunu iç oluyormuş (böğhğğhhğ) öhüm bunun gay versiyonunda da 10 kişilik bir grup ortadaki bir elemana saldırıyorlarmış aman pardon üzerine boşalıyorlarmış falan izlemedim bilmiyorum (yemediniz tabiisi ahaha) ne diyordum bu bukkake denen olayın çıkış şekli ise araplardaki recm olayına benzetebiliriz. Kocasını başka erkekle aldatan kadını bir meydana çıkarıyorlarmış o muhitin tüm erkekleri etrafında toplanıp aldatma öyle olmaz böyle olur senin derdin bu değil mi sankim al o zaman diyerekten (o.O) kadının üzerine attırıyorlarmış falan (puhahaha bu attırma kelimesi ne cins bir kelimedir lol)

buraya kadar blogu terk etmeyip gelebildiyseniz devam edelim :D

İşin aslı ekşideki bir arkadaşın dediğine göre 80'lerdeki sansürden yırtmak için japonlar tarafından bulunan farklı bir porno şekliymiş. 

Spermin tadını merak edip de bakmayan insan sayısı azdır sanırım kokusu çamaşır suyu, maya gibi koksa da tadı herkeste aynımıdır bilemicem ahahaha ananas, muz, kavun gibi yiyecekler de tadını etkileyebiliyormuş ben diyenlerin yalancısıyım :P

bakalım benim arada başvurduğum kızlar soruyor da konu nasıl ele alınmış :D

1.5 yıllık bir ilişkimiz var ve benim ilk birlikte olduğum insan ama o hep ağzıma boşalmak istiyor bende istemiyorum :( bi onu beceremem kusarım tiksinirim yapamam

tadı nasıl erkekler siz tadına baktınız mı (kadın 18-24)

Ben baktım, arasıra masturbasyon yaparken zevk suyunun tadına bakıyorum, bazen fleshlightıma oral seks yaparken de kullanıyorum. İki tadın farkını bilmediğim için kendime sahte bir gerçeklik yaratmış oluyorum böylece.

Tadı metalik, hafif tuzlu, ılık. İstemiyorsan bakma yani, öyle matah birşey değil; ama ben sevdiğimin aşk suyunu pınardan içer gibi kana kana içerim, zevkle.


demiş arkadaş cevaben ve gelen tepkisel yorumlara karşı hızını alamamış ve devam etmiş;

Neden baktım biliyormusun? Ondan böyle birşeyi istersem nasıl birşeyle karşılaşacağını görmek için. Asla kimseye yut diyemem, demem de, kimse de bunu istememeli. Kadın istiyorsa yapmalı, zorlayamayız. Cevaplarda çoğu erkek iğrenç demiş, sen ben istemiyorsak kim bu "yut" diyen erkekler? Kadınımı içerim, ama kadınıma yut diyemem. Sevgilin seni buna zorlarsa, önce o yutsun, sonra gelsin. kendimi gizleme ihtiyacım yok, ibne değilim. İlk kez meraktan tadına bakmıştım. Sevgilisine spermimi yut diyen insanın önce kendi tadına bakması gerek, ama çoğu erkek düşüncesine bile iğrenç demiş. Bu arada yutmuyorum sadece tadıyorum. Kendin yapmadığın birşeyi karşıdakinden bekleyemezsin değil mi?

demiş demesine de o "ibne değilim" olayını anlamadık? bu arkadaş iyi gidiyordu falan ama içindeki "homofobiyi" de kusuverdi gider ayak. Zaten biz "ibneler" in milli içeceğidir bu lool

farklı yorumlar var merak eden yazı sonundaki kaynak linkerinden bilgilenebilir :P 

bir önceki AIDS içerikli yazıları okumanızı tavsiye ediyorum. Önemli olan partnerle sağlıklı bir ilişki kurmaktır. ;)



:DD


O Gay Ben de Blog Yazarı

13 yorum:

  1. Bir cok defa yazıyı terk etmeye kalktım ama merakımdan edemedim bilgin olsun :) not duseydin bari kahvaltıdan önce okumayın diye :))) allam hetero olup olmadığımı sorgulatan tek konu olabilir ;) yut diyen adamla olmaz kardeş :) zira yutmam hatta mümkünse temas bile etmem :)

    YanıtlaSil
  2. hahaha one girlcüm ben yazının yarısında uyardım ama :D

    YanıtlaSil
  3. Sonu hemen geldi valla :D hersey iyi hoş, elemanın düşünce de yorum da güzel ama tek bir yere taktım. "ibne değilim" lafı... Te allam ya illa sinir edecekler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kendisi gay saklıyor ahaha :D

      Sil
  4. iyyy iğreenç bi yazı olmuş :P ...

    şimdi bu yazı bir merak uyandırmadı değil bende :D ama yok yok böğh... hmmm... :D ahaha gifler de yine müthiş olmuş, yazı için de eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkür ederim ban gelen sorulara göre konu alsam elime blogu kapatırsınız siz ahahah :D

      Sil
  5. yemek yerken okumaya çalıştım :D merakım ağır bastı ve yemeği bıratım :D Not düşmelisin bence yemekten önce okumayın diye :D Yutma konusuna gelirsek tadına bakmıştım (tabi ki şarşırmadınız :D) ve iğrenç bir şey bence. kendiminkini bile mümkün olduğunca ellememeye çalışırım. eline sağlık yazın güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha yemekten sonra alınız desem de yanlış olacaktı lol :D teşekkürler ;)

      Sil
  6. melis, söyle beyefendiye edep yoksunu yazılarına bizi alet etmesin höh. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstüme iyilik sağlık o melis denen uzakdoğudan ithal yamağın her gece seni yatırıp sanal alemlerde neler çeviriyor haberin yok değil kirli çamaşır temiz çamaşırların bile kalmadı ortalığa dökülmedik (o.O)

      Sil
  7. Yazı pek ilgimi çekmemişti ama okumak istedim. Geçip gidecekken sonundaki milli içki bütün yazının gidişatını değiştirdi. Yardın resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD o zaman geçip gitmemek lazımmış hepsini okumak lazımmış :P :))

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın