Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Blogstop


Yassah hemşerim...

Yasaklara, yasaklamalara alışık bir milletiz.Yasakları delmeye de alışığız. Hani blog sözde kapandı ama ben çatır çatır yazabiliyorum istediğim bloguda okuyabiliyorum kimi neyi kandırıyorsunuz. Bu yasak olayına bir örnek hani digitürk kapattırdı ya,

"Efendim geçen benim çocuğu (sadece örnek çocuk mocuk yok lol) digitürk te belgesel kanalı izlerken gördüm hakim beğ ama ne belgesel hani 2 kişi olsalar yine iyi neyse bi grup kimin eli kimn cebinde içim titredi resmen ah ah orada olmak istdim öhüm öhüm şey yani hakim beğ benim çocuk açmış bunu izliyo küçük çocuk yazık değilmi bu genç dimağa" diye mızıldanıp hakiminde "tamam yavrum bıdı bıdı maddesi gereği digitürk ü kapatıyorum"

demesi gibi bir şey. Hayır madem Digitürk veya bir şeylerinin çalındığını söyleyen yayınlarını kaçak izlettirdiğini söyleyen başka kurum kuruluş insan insansı her neyse şikayet edince neden suçluyu! değil de tüm herkesi cezalandırıyorsun.

görüntü, yaşam biçimi olarak o devamlı girmeye çalıştığımız Avrupalılar gibiyiz ama kafa olarak resmen Ortadoğuluyuz vesselam...
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

3 yorum:

  1. sana katılıyorum. yasakların özelliklede sanal yasakların olması çok saçma. dns tir programdır sitedir bir şekilde çözülür ama ben yakında interneti yasaklasalar onada şaşırmayacağım :D

    YanıtlaSil
  2. başlık çok yaratıcı olmuş desem ? :)

    YanıtlaSil
  3. evet @serhat bi o kaldı geriye interneti toptan yasaklamak...

    @FrozennFire; :))

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın