Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

LOL


İlk olayımız Türkçe'nin azizliği ile alakalı; aynı olayı ben de yaşamıştım şöyle ki ünideyiz ve ara tatilde hepimiz evlerimize gittik hani cep telefonlarında çaldırıp kapatmaların meşhur olduğu zamanlar :)) sen arkadaşını, arkadaşın seni çaldırıyor falan aklımdasın yaşıyorum un sesli hali lol; cep telefonlarının ellerden düşmediği zamanlar bir mesaj atmıştım okul arkadaşlarıma hem de toplu olarak; tabi olayın vahamiyetini okula gidip mesajla yüzleşince anlamıştım.

"çok sikiliyorum, siz de sikiliyor musunuz? tatil bitse de biran önce okula dönsem"

haha; işte onun gibi bir şey bu da;


şu da dervişin fikri neyse zikri o'dura örnek; :))) hem doğru yazmış çocuk ne var yani :))


bu da karakedi'nin olsun :)))


çok akıllıca ya;


ve bu süper olmuş cidden facebook gerçeği :)))))


Bu da neye niyet neye kısmet  :))))

O Gay; Ben de... Blog Yazarı

5 yorum:

  1. Son fotoğraf. Hahahaha hiç gülesim yokken dışarıdan kahkaha atarak güldüm :D Bide ; türkçe nereye çekersen oraya uzayan bir dil :D Örneğin "Yara kaldı" :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. İlk çocuğu tanıyorum lan ben ahaha

    YanıtlaSil
  3. @Frozenn; cuk oturmuş yani neye niyet neye kısmet olayına çizimler :)))

    @Murat; :)) çocuk telif hakkı falan istemeye kalkacaksa kaldıralım hemen :))) hoş ben de netten bulmuştum o resmi :)

    YanıtlaSil
  4. Pasif olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Aklımda hep pasif olmak var ama korkuyorum.31 cekiyom boşalınca gecer belki diyorum.yok olmuyo yine pasif olmayı istiyo cnm ?.

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın