Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Artık Buralarda da Varız



Artık buralarda da varız dedikte sanki 10 kişi yazıyormuşuz gibi lol. Tumblr'a el attım efenim son zamanlarda lakin kullanışı en azından tasarım anlamında blogspot gibi değil. Açıkcası ayarlar kısmı pek kullanıcı dostu değil diyeyim sevemedim lakin reblog olayı falan hoş yani. Hem orada hem burada nassı olacak bakalım. Resme tıklamanız yeterli.

Formspring.Me de bildiğiniz üzere bana soru sorabiliyorsunuz (lol kim ne soracaksa ali havas yeni gavas işte o_O o neymiş lem diyenler deyimi google de aratabilir hıh) (belki sevgilin var mı diye sorar biri bende yok derim sonra msnleşiriz falan derdim yoksa soru falan yalan yani lol) Yine resme tıklamak yeterli. Aynı zamanda sağ taraftaki sütunda da her daim hali hazırda olacak.
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

2 yorum:

  1. ben sana mail atmıştım yahu görmedin galiba?

    YanıtlaSil
  2. artık gördüm, hafta da 1 maillerime baktığımdan mütevellit :))

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın