Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Gay Soldier -3-


Öncesi için şuraya bakın.

Buradan şunu anlıyoruz her ne niyetle giderseniz gidin (ister asker olma kararı aldırma, ister tecil) araya zaman girdikten sonra sizi muayene ediyorlar. Serhatın da dediği gibi Ön Sağlık Muayenesi fazla detaylı olmuyor zaten.

Ben önceden muayene oldum yauw desemde kendi kendime paşa paşa şubenin arkasına dolandım :)) Baktım kalabalık bir güruh sıra bekliyor. İçeriye 10 kişilik kabinler koymuşlar 10'ar kişi 10'ar kişi alınıyoruz içeriye. Adım okunduğunda içeri daldım tabii manzara aynı soyunanlar sıraya geçiyo işi bitenler kabinlere giriyo hemen giyinip arkadan geleceklere yer vercekler seri bir şekilde. Ben sayısı söylenen kabine girdim ve soyundum tabisi :)) zaman bu zamandır korkumu yenmem lazım diyip turunk'umla çıktım kabinden dışarı ahahahah (hayır sanki millet beni izlicek ne manaysa bu korku) ilk seferdeki  slip beyaz donların yerini baksırlar, trunklar almış yanlız değildim yani lol. Zaten milletin derdi biran önce bu işgencenin bitmesi kimsenin bi tarafı ile meşgul olamıyorsunuz. Tek kötü tarafı içeriyi kaplamış olan koku cidden fecii bir durum. Her neyse sıraya geçtim boy kilo ölçüldü tartıldı kola değil bir kağıda yazılıp elimdeki dosyalara iliştirildi. Sonra kolları uzattık falan işte askeri bir doktor bakıyor kalbini dinliyo nefes al ver diyo falan sonra göz muayenesi renk körlüğü testi harfleri okuma vs. Burada dikkatimi çeken bir nokta ön muayenin ne kadar göstermelik olduğu idi. Çocuğun biri sivil doktorun sorduğu harfleri hep yanlış söylediyse de okuyamadıysa da adam sıradaki dedi geçirdi gözlük kullanması lazım veya bunu bi sevk edelim hastaneye durumu nedir diyen yok her halukarda "ASKERE ELVERİŞLİSİNİZ"

Bu muayenelerden geçtikten sonra elinizde bulunan "askere elverişlidir" ya da "askeri hastaneye sevk" işleminin not edileceği evrakları imzaltmaya başlıyorsunuz sırasıyla ilk gittiğiniz askeri doktor size soruyor söylemek istediğin bir şey var mı?

Burada psikolojik sorunlarım var diyip askeri hastaneye sevkinizi isteyebilirsiniz nen var kuzum diye soracaktır haliyle eşcinselim diyin gitsin :)))) Tabi ben bir şeyim yok dedim eşcinsellik bir hastalık veya psikolojik bir sorun değil ve benim askerliğimi yapmama da engel değil zaten. Ama öncesinde de dediğim gibi büyük baskılara, şakalaşmalara (bullying denen olay) maruz kalacak psikolojik olarak zor günler geçirecek arkadaşlar "ben eşcinselim" desinler yoksa o kadar sözüm ona erkek müsvettesinin sözlü elli tacizi çekilmez. Veya "vicdani retçi" olabilirsiniz bilemem ama bunun içinde eşcinselliği alet etmek bana pek hoş gelmiyor napalım sizlerin kararı.

Sonuç olarak işlemim bitti ve Aralık'ta askerim. Bilindiği gibi yedek subaylık için sınav var Askeriyenin ihtiyacı var ise boş kağıt verseniz bile yedek subaysınız :)) Büyük ihtimalle kısa dönem çıkıcak askerde de fırsat bulursam yazarım zaten. :))
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

8 yorum:

  1. popo muayenesi yapılıyor diye biliyordum :/ yani öyle duydum o şekilde anlıyolarmış.

    YanıtlaSil
  2. haha Lazanyam ben duymadım öyle bir şey de yok bildiğim kadarıyla. resim isteme olayı doğru oda yerine göre değişiyormuş.

    Demekki gelecek konumuz sözüm ona psikoseksüel bozukluk ve pembe teskere olsun :))

    YanıtlaSil
  3. ama orada olup seni izlemek vardı.. çok canım çekti şimdi. trunkunla ne seksi olmuşsundur orada :)

    YanıtlaSil
  4. ahahaha bi'gay formspring'de bize saran anonim sapık sen olmayasın? ahhaha

    O Gay; Ben de... hadi allah kavuştursun bakalım.Özlicez seni gidince yahu :(

    YanıtlaSil
  5. cok tutarlı bırısı oldugunu soylemem gerek ılk once. yani hem escinselligi bir hastalik olarak gorulmemesini istemek hemde bunu askerlik yapmamak icin kullanmak pek tutarli gelmiyor bana. ama soyle bir konu da var: butun gayler askerlik icin uygun degil, bazilarimiz feminen bazilarmizin psikolojisi gercekten cok cabuk bozulabilir askeriye ortaminda ve daha pek cok konu... sonucta olay askerlige elverisli olup olmamak hem fiziksel hemde ruhsal anlamda. senin icin en iyisi olur insallah:)

    YanıtlaSil
  6. inşallah dötünün donacağı, benim düştüğüm yere düşmezsin; sonuçta giyeceğin şey şu olacak:

    http://img396.imageshack.us/img396/9652/don0ia.jpg

    niihahahahahaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. bugün bi toplantıdaydık.
    taşak muayenesi yapıyorlar mı dediler.
    ah nerde ... dedim.
    ...
    ah ah...

    YanıtlaSil
  8. @Bi'gay; :)) inan sağa sola bakacak durumda olmuyor insan o anki psikolojisi ile, hem seksilik kim biz kim :// :)

    @bi'adam; ertele ertele artık nereye kadar biran önce aradan çıksın artık :/

    @bikomoko; evt ciddi manada etkilenecek olan eşcinsellerin yasal hakları olan ve asker alma kanununda açık açık belirtilen "eşcinseller askerlik yapamaz" hakkından yararlanmaları doğaldır. Ben şahsen bana bir engel olduğunu düşünmediğimden bu hakkımdan feragat ediyorum :)

    @karakedi; ahahaha ne güzel ne kadar da seksi duruyo :)))))

    @x-coach; ahaha bence hissis bir elleme hiçte hoş olmaz diye düşünüyorum :)) aman etmesinler taşak maşak lol :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın