Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Hitler'e Özenmek


Siyasetten ve siyaset konuşulan bir ortama maruz kalmaktan nefret ederim. Böyle bir başlık ve içerik yazmakta aklımın ucundan bile geçmezdi lakin sağda solda ve özellikle facebook'ta öyle yorum ve paylaşımlar gördüm ki ben ne düşünüyorumum bir köşede kalsın diye düşündüm ve yazmaya karar verdim; bu kadar sağlıksız bir düşünce içerisinde.

Öncelikle başta şehitlerimize Allah'tan rahmet, kalanlara sabır ve tüm milletimize başsağlığı, tüm yaralılara da acil şifalar diliyorum.

Zorunlu askerlik yaptırılan bir ortamda zorla orada tuttuğun kişilerin güvenliğinden de sen sorumlusun devlet / genelkurmay. Dindar bir ülkede yaşadığımızdan ve çoğumuz da mülsüman olduğumuzdan dolayı şehitlik mertebesini çok iyi biliyoruz büyük bir lütuf. Lakin!!!; milletin bu dini yönünü sömürerek "şehit oldu vatan sağolsun" demek olayın üstünü örtmek işin kolayına kaçmaktır. Bunun hesabı ilgili yerlerden sorulmalıdır kulağa hoş gelir belki "şehit oldu" kelimesi ama orada hayatının baharında gencecik daha gün görmemiş nice hayalleri olan gençler toprağa düşüyor. Şimdiye kadar 10 kere aynı bölgeden aynı bölgeye saldırı olmuş ve hep büyük sayıda kayıplar mevcut o zaman adama sorarlar 1. sinde öğrenemedin 2. sinde zafiyetin vardı ya geri kalanlarda !!! neden ve nasıl oldu bu ölümler?

Doğru ya ABD istihbarat vermedi, İsrail, Suriye, İran destekledi zaten Irak belli bunları besliyor hepsi doğru hepsinde haklısınız da be hey tepedekiler "BİZ NE YAPTIK" bunun suçunu sağa sola atmak çok kolay basit SENİN İSTİHBARATIN NE ALEMDE? 3 aylık eğitimle oralara sürdüğün garibanları nasıl koruyorsun? 30 yıldır bu işi neden öğrenemedin? Adamların geldiği yerler belli "uluslararası hukukmuş" tepelerine neden inmedin o kampların? Halen!

Denildiği gibi 26 şehit 70 milyon da yaralı var cidden çok üzücü ve elem verici.

Gelelim facebook'a;

Allahım öyle yorumlar öyle paylaşımlar var ki çoğundan bundan sonra mesaj gelmesin diye engellemek zorunda kaldım. İnsan içince içinde ne var ne yok dışarı döküyor ya o hesap içinde ne varsa dökmüş dışarı millet. Faşizanlığın haddi hesabı yok.

Her zaman derim eğer bizler de pkk yı "Kürt Milleti" için bir şeyler yapıyor sanıyorsak baştan kaybetmiş oluruz. Aksine milletin arasına nifak sokmakla kendi halkına zulmetmekle korkuyla şiddetle onları sindirmeye çalışmakla en büyük şeerefsizliği yapmakta zaten; "maşa" olarak kullanıldığını bilmeyen de yok onlara sahip çıkan Kürt'ler yok mu var kendileri için bir şeyler yaptığını sanan ve etnik milliyetçilik yapan Kürt'ler de var. Aynı Türk Milliyetçileri gibi. Bunları kendi hallerine bırakıyorum (bijii'lerini kurt ulumalarını) bunlar için yapılacak bir şey yok şimdilik. Ama diğerlerine ne oluyor?

"En iyi Kürt ölü Kürttür"

bu cümleyi kullanırken hesapsız kitapsız empatiden yoksun, acaba bu cümleyi söyleyince pkk ya hizmet ettiğini anlamıyor mu bunu diyenler bu ne demektir ya! sen resmen şunu demiş oluyorsun bu cümleyi kullanmakla;

Eğer sen bu cümleyi kullanma hakkını buluyorsan kendine güzel kardeşim bir Kürt'ün de "En iyi Türk ölü Türk'tür" cümlesine diyecek lafın olmamalıdır olamaz da. Sen bu cümleyi kullanırsan pkk yı meşrulaştırmış olursun o zaman adamlar "haklılar davalarında" dedirtmiş olursun !!! akılsız beyinsiz düşüncesiz kardeşim!

Askere gidip şehit olan Kürt vatandaşlarımız ne oluyor o zaman? Şehit analarının feryatlarını izlerken hiç mi Kürtçe Ağıt duymadı o kulakların?

Önemli olan kelimeyi kullanmak için kullanmak değil altında yatan oyunlara alet olmamaktır. Hepimizin acısı, üzüntüsü derin hesabı birbirimizden değil bizi bu duruma düşürenlerden soralım, kuzey ırak ı yatakları belleyen orada istedikleri gibi at koşturanlara dur diyelim tepelerine inelim.

Bir şeyleri ortalığa savururken 2 kere düşünüp 1 kere söyleyelim, içer de de dışarıda da hem Kürt hem Türk hem de diğer milletlerden bir sürü vatan millet devlet düşmanı var zaten derdimiz Türkiye Cumhuriyeti olsun. 70 milyonluk milletimiz olsun. Birliğimiz Beraberliğimiz olsun.

Başımız Sağolsun.
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

5 yorum:

  1. bu yazının altına sadece imzamı atıyor ve başka bir şey demiyorum. Her satırına katılıyorum. Dün o kadar canım sıkıldı ki,şehitler için ayrı, o şehitleri orada ölüme bırakanlar için ayrı, arkadaşım dediğim sevdiğim kişilerin yorumları için ayrı sıkıldı...

    Kendimden de onlardan da utandım.. Üzüldüm.. Birisi demiş ki 36 miiletvekilini öldürmeyen namerttir.. Allah bizi korusun; ama bu kadar saçma bir şey görmedim hayatımda..

    Patric ve senin blogunda böyle sağduyulu yazılar okuyunca o kadar çok mutlu oldum ki, en azından biz gayler bu konularda da duyarlı ve mantıklıyız dedim.. Acın ne kadar büyük olursa olsun sen de öldüreceksen eğer inan onlardan bir gram farkın yoktur.. Bende bir teröristle arkadaşlık etmek istemem.. Allah sosyal medyada yorum yazanlara akıl fikir versin..

    YanıtlaSil
  2. henüz farkında değiliz 'pkk≠kürt' kavramının.
    aradaki farkın sadece doğduğumuz, büyüdüğümüz ve yaşadığımız yer olmasının herhangi bir insana sahip olduklarından daha fazla birşey kattığını düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  3. dusuncelerine katildigimi belirteyim. malesef TEROR Turkiyenin gelisiminde tam bir engel. Turkiyede yasayan hickimsenin bir cikarinin oldugunu sanmiyorum bu teror olaylarindan....
    sosyal medyada ben de cok fazla sey gordum, pek cok kisyi engelledim. sehitlerle alay edenleri sehit aileleriyle alay edenleri, pkk ya destek verenleri, topyekun savas isteyenleri , pkk yuzunden butun kurtlere dusman olanlari ve daha pek coklari. malesef bu boyle giderse bizim garibanlarimizin basina bu tur acilar cok gelecek. uc bes para pul sahibi , turkiyede cikari olmayan kisiler bunu korukluyor ; ki ne de olsa bu acilar onlara ugrmayacak saniyorlar. ama hic belli olmaz tabii...

    YanıtlaSil
  4. @bikomoko; o şehit anneleri ile alay edenlerin insanlıklarından şüphe ederim, paylaştığın resimler gerçekten yürek parçalayıcı böyle bir manzara karşısında hangi milletten, tabiyetten, ırktan, cinsten olursa olsun sadece ve sadece "insan" olan birinin onu geçtim içinde gerçekten "kalp" taşıyan birinin üzülmemesi, düşünmemesi mümkün değildir.

    YanıtlaSil
  5. Bi'kere daha tebrik etsem seni?

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın