Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

lool


Senenin son mesajı da böyle olsun madem mutlu bir tebessüm bırakalım yılın ve ayın son postunda. Çoğunuz facebook ya da tumblr hesaplarınızdan karşılaşmışsınızdır olsun ben yine de bir derleme yaptım var mı sorunu olan hıh :))) (hem haplo da yapıyor aynısını ahahaha)

İlk resmimiz bir kız ile erkek arasındaki fark; eh doğru gibi :))



2. resim msn de kullanılan resimlere güzel bir gönderme :)))



3. resim yorumsuz :)) olayı anlamayanlar sorabilir lol




4. resim süperrr :)))



sondan 2. resim bomba :)) arka tarafa dikkat muhtemel gerdek gecesi hatırası ahahahahahaha



vee son resim sarılma ile bile böyleyse gerisini siz düşünün ahahahahaha



neyse artık seneye görüşmek üzere... (o.O) (ahahaha bu ucuzzzzz espiriyi de yaptım ya ben olmam artık) :))
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

5 yorum:

  1. 3. resimdeki kızcağıza üzüldüm; ama bakıp bakıp gülmekten de kendimi alamadım... :)

    YanıtlaSil
  2. :)) resimlere baya güldüm. blogun bir şablonunu değiştireyim dedim bir türlü karar veremedim. en basit haliyle bıraktım sonunda =))
    şimdiden mutlu yıllar!! :)) sağlıklı mutlu geçirilecek bir yıl gelsin :))

    YanıtlaSil
  3. gerdek gecesi amcası yana mı yatırmış? yoksa monster mi?
    ay detay.
    hemde hemen!

    YanıtlaSil
  4. @karakedi; evet yaw lakin halinden memnun gibi :))

    @haplo; teşekkürler efenim hepimiz için inş.

    @x-coach; ben nerden bileyim (o.O)

    @düşünceli; :))

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın