Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Kutlu, Mutlu, Şutlu Olsun...




Şurada ki kızımızın doğum günüymüş bugün; artık blogundan mı yayınlamadı msn lerden mi sıkıştırmadı hiç sormayın, bir insan belli bir yaşı devirdikten sonra neden halen ısrarla doğum gününü kutlamak ister anlamış diilim. Neyyyysee adettendir dedik ve bazı bloggerlar olarak ortak bir organizasyon yapıp aynı anda aynı başlıkla kutlayalım da ŞEN olsun dedik :)

Umarım kendisi leblebi gibi yuttuğu alzheimer hapları arasında bu başlıkları görür de okur zira hap attığını da unuttuğundan dolayı hap dayanmıyor lool



O bir kendini ev oğlanı sanan evde kalmış ovlan
O bir uzak doğu gurusu
O bir bamya sevdalısı
O bir çakma Azis
O bir altıma doğru kazaky grup üyesi
O bir catwalk katili
O bir skinny canavarı (çarpık bacakları ile halen iyi taşıdığını sanıyor ahahahaha)

neyse bu kadar madilique yeter;

ev oğlanıcım; iyi ki doğdun iyi ki varsın doğum günün kutlu olsun canım. Yeni yaşın sana kalbinden olmsını dilediğin tüm dileklerinin olacağı bir yeni yıl olarak gelsin artık sen de duvardan duvarayı hakediyorsun (ahahaha sen anladın onu)


Al bu da pek sevdiğin bamya gillerden aman pardon çekik gözlü gillerden sana akşam hedayesi; :D



O Gay; Ben de... Blog Yazarı

4 yorum:

  1. Ben daha fazla madilik bekliyordum.. hafif geçmişsin :D

    YanıtlaSil
  2. haha yok bu kadarlık yeter sen halen duvardan duvarayı çözemedin sanırım :D

    YanıtlaSil
  3. canım ya.

    o bir.. kısmında direkt özetlemişsin zaten beni, bulog yazmayı bırakıyorum bu sebepten. :D
    kaç senelik tanışıklığa da yüz yüze görüşebilmek bu yaşımdaki dileklerimden biri haberin olsun.

    gif'teki oğlan minho, ayılırım bayılırım.
    jensen ackles zaten beyim. yaptığı hatayı fark edip o yellozdan boşanınca bana koşucak, inanıyorum. :D

    ayrıca organizasyonun detaylarını çal çene'den öğrendim, bunun için de kocaman bir öpücük! ^^;

    YanıtlaSil
  4. hehe senin neyi sevip neyi sevmediğini çok iyi biliyorum yukarıda ki hiç bir şeye hayır diyemezsin :D

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın