Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Pazar Etkisi Yaratan Salı ve Romeo



Selam;

Yılın ilk gününden herkese selam, nedense bana bugün Pazarmış gibi geliyor :) Öyle bir kasveti var sağolsun havada buna çanak tutuyor falan. Yukarıdaki resim durumumuzu güzel özetliyor bir çok karar alıyoruz ve sonuç yine aynı :D

Dün sokaklarda sürttüm :) Pek bir hareket yoktu buralarda içen sıçan bağrışanlar oldu falan ama gece Victoria's Secret defilesini kaçırmadım :D Bir an için hetero! olmaya karar vermedim tabii ki lol biscolata erkekleri olsa idi vücut kimyamda çeşitli değişiklikler olabilirdi (anladınız siz onu ahaha) ama bunlarda hiç bişi olmadı (o.O) Bir tek "lem şunun yerinde olsa idim ilk kimi götürürdüm" diye düşündüm ahahah öhüm ne diyorduk evet Rihanna süperrr di biber ovlanı serpilmiş vücut neyin yapmış falan

Piyango biletim yine 3 ün 1 ini tutturdu bana :D Amorti ile geceyi kapattık :P Saat 00:00 ve ilerisinde "acaba kimmmm yeni yılımı kutlayacak" diye telefonumu yanıma aldım tam yanımda bir telefonun varlığını dahi unuttuğumda bir mesaj geldi :D yok Turkcell diil kardeşimmiş ahaha sabahında gelen yeni yıl mesajlarını napayım hıh 


Sevgilim olsaydı o mesaj atsaydı falan :( ne mana olm sevgilim olsa yanında olurduk herhalde ne mesajı :D

İnternette gaydar, manjam, planetromeo, gabile gibi siteler varmış sevgili aramak için hiç bilmiyordum (yerseniz :D) bu sitelerde ogaybende nicki ile birileri hesap açmış (o.O) Bir tanesi de izmir de hatta özellik falan doldurmamış yavrum sen ogaybende misin diye sordum ama sadece sırıttı diyeceğim o ki bu tarz sitelerde PROFİLİM YOK ogaybende adı altında yok fake bir kaç tanesinde var ama oralarda ne oluyor yahu yabancı kalmayalım diye açılmış profiller onlarda ahaha :D (tamam yemediniz ama doğru hıh)



O Gay Ben de Blog Yazarı

5 yorum:

  1. aa o gay 00:11 de cnbc izlemedin mi bizim viktorya sikrıt ozaman başlıyodu. :) 1 dakika ama umud vadededici...

    YanıtlaSil
  2. Agagagaga cok guldum son paragrafa adafavaca

    YanıtlaSil
  3. ayh. bende o sensin diye sataştım durdum kadına...

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın