Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Ne İziledim: Stranger by the Lake (2013)



Filmin orijinal adı: L'inconnu Du Lac

Yukarıdaki menüden de göründüğü üzere "Ne İzledim" sekmesinden, Eşcinsel içerikli filmler / diziler hakkında bilgiler bulabilirsiniz. İzlemiş olduğum eşcinsel içerikli filmleri bundan sonra blogumda da paylaşıcam ki "bugün ne izlesem" diyenler için referans olsun. (yalan yazacak bir şey bulamadığım zaman komşu bloglar gibi filmlere sarıcam :D)


Son izlediğim film ise bir fransız filmi. Fransız yapımı eşcinsel fimlerini severim. Yönetmeni Alain Guiraude. Filme gelecek olursak;


Efenim bir adet gölümüz var. Gölün etrafı ise nudist insanlarla dolu. Bu nudist de ne olaki budist gibi bir şey mi ay yeni bir din akımı mı yoksa diyenler için vikipedia' dan çor açıklıyorum hemen.

"Nudizm veya Naturizm, kişilerin vücutlarını utanmadan, rahatlıkla sosyal olarak çıplak bir şekilde bir arada ve doğa ile bütünleşmiş olarak bulunabilmeleri halidir. Seksüel bir anlam taşımayan nudizm, son yıllarda Türkiye'de giderek daha sıklıkla konuşulur ve daha yaygın kesimlerce uygulanır hale gelmiştir.


Türkiye'de resmi olarak bir nudist sahil bulunmasa da, pek çok ıssız veya yarı ıssız sahilde nudizm rahatlıkla uygulanmaktadır.Kaynak

Hal böyle olunca bu gölün bir kısmını da bizim eşcinseller zapt etmişler. Filmde de göreceğiniz üzere dal taşak diye tabir edilen bir görüntü sergileniyor. Kimsenin çekindiği falan yok. Efenim film Türkiye de gösterime girer mi girerse bu görüntüleri keserlerse ortada film kalmaz diye düşünen yok lol. 

Hornet, grindr, scruff gibi programların sanalı değil de baya ulu orta olanını düşünün. (hoş bu program isimlerini netten buldum telefondan bir birini bulma şeyiymiş bilemem (yerseniz)) (bi sn hornet in simgesi yandı telefonumda ben bi bakıp geleyim ahaha) neyse filme dönelim. Film dal taşak meydanda olmakla kalmıyor bildiğin konulu porno (o.O) 



Eşcinsel filmlerindeki ucuz sevişme sahneleri yok bildiğin çatır çatır (o.O) öhüm melis okuyor bunları daha fazla zihnini bulandırmayalım :P Filmin burasına kadar yazdıklarım sizi meraklandırmak içindi. Röntgencilik, mastürbasyon, outdoor sex, teşhircilik, nudizm hepsi var.

Peki ben filmden ne çıkardım, ya da izleyen ne çıkarabilir.

- Aşkın gözü kör mü? 

- Tek taraflı aşk acı olsa da sürdürülebilir mi? Beni sevmese de olur, Benim için fuckbody olsa da yeter mi?

- Eşcinselliğini kabul edememiş ama erkek bedeni karşısında da "izlemekten ve onlarla iletişime geçmekten" geri duramayan birisi ne kadar daha dayanabilir ki? 

- Bedensel güzellik mi, yoksa iyi vakit geçirdiğin kişi mi?

bla bla.

ben bu soruların cevabını buldum gibi zorlamada olsa lol. Kimine göre porno, kimine göre oldukça özgün, kimine göre ayyy ne alaka kapat kapat, kimine göre dur lan bi daha geri sarayım şu sahneyi oyş vari bir film :D

izleyin siz karar verin benden bu kadar.



 filme notum: 10 üzerinden 5. (not kırma sebebim durağan sahneler vs)

Pek film hakkında bir başka site ne demiş;

"L’inconnu du lac / Stranger by the Lake 2013 Fransa

IMDB Puanı: 7.3/10
Tür: Dram

Frank narin görünümlü bir erkektir ve Michel isimli oldukça seksi bir erkekten hoşlanmaktadır. Fakat Michel’in o sıralarda birlikte olduğu başka bir erkek vardır. Ne yapacağını bilemeyen ve çekingen davranan Frank, göl kıyısında kendi başına takılan orta yaşlı Henri ile tanışır. Aralarında değişik bir çekim olsa da bu çekimin cinselliği içerip içermediğini bir türlü anlayamayız. Göl kenarına gelen eşcinsel erkeklerin ritüelleri devam ederken Frank korkunç bir cinayete tanıklık eder.


Cannes Film Festivali ödülü kazanan LGTB filmi, eşcinsel bir temada ilerliyor." Kaynak

O Gay Ben de Blog Yazarı

9 yorum:

  1. ay bir sıkıcı bir sıkıcı anlatamam - o derece :) 3/10

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayemde konulu porno izledin yavrum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. fazlaca durağan sahne ve sabit mekan olunca insan haliyle sıkılabiliyor

      Sil
  3. :D gene eşcinsellik=sex pompa olmuş bu ogaycım :D hahaha filmi izlemedim enson izlediğim brokeback mountaine miydi ona benzer bi filmdi. bak o 10 numaraydı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu zaman bu denklem doğru değil midir zaten eşcinsellik = sex :P

      Sil
  4. Çok sıkıcıymış.

    YanıtlaSil
  5. Filme sıkıcı diyen arkadaşlar için yazıyorum. Filmin adı zaten "Göldeki Yabancı". İsmiyle bir gizem içeriyorken; filmi de gizem etrafında işlemesi gayet normal. Gizem dediğimiz şey bilinmezlikten gelir. Koca film yalnızca gölde çekilmesine rağmen o kadar süre boyunca hala gizemini korumuş; bu da senaristin ve yönetmenin iyi iş çıkardığını gösterir. Filmdeki karakterler özenle seçilmiş ve yine gizem dolulardır. Bir taraftan cinayeti konu edinen film bir taraftan eşcinsel çekimi irdelemiştir. Her zaman kenarda durup insan içine karışmayan Henry karakteri ise yine bir büyük gizem örneğidir. Filmin sıkıcı olması seks sahnesi ya da olay örgüsünün hareketli olmaması ya da ne bileyim hep aynı yerde geçmesi ise; evet sıkıcı. Ama bence tam olarak amacına ulaşmış ve bu konuda öncü olması gereken filmlerden biri.

    YanıtlaSil
  6. Dün evde çok sıkılmıştım. Bu filmin eleştirisini daha önce gaymag'de okumuştum. Burada da görünce eh herkes izliyor madem ben de izleyeyim dedim. İzlemez olaymışım :D Zaten sıkılmış halle hiç gitmedi gerçekten. Çook uzun ve sıkıcı bir konulu porno izlemiş gibi oldum.

    Teknik açıdan kabul ediyorum zor bir film. Tek mekan filmi. Az sayıda karakterle dönen bir film. Gizem dolu olduğu da doğru. Yine de konu ve olay örgüsünün azlığı beni sıktı. Filmin sonu ise beklediğim gibi bir facia oldu :D Ha bu film gerçeği yansıtıyor mu derseniz. Kesinlikle yansıtıyor. Böyle hayatlar var mı kesinlikle var ve sonu da aynen oluyor. Bu realist film beni açmadı diyeyim.

    Bu arada Frank nasıl bütün film boyunca o ağlak yüz ifadesini korudu hiç anlamadım gerçekten :D Henry'yi sevdim bir tek ben :D

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın