Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Dolaptan Çıkış Hikayeleriniz - II -



<<< Dolaptan Çıkış Hikayeleriniz - I - için tıkla

Sizden gelen ve size ait olan eşcinsel olduğunuzu aileniz veya arkadaş çevrenize açılma hikayelerinizi yayınlamaya devam ediyorum ki örnek teşkil etsin ;)

Sevgili Nakhar arkadaşımız "bu da benim hikayem" başlıklı bir mail atmış teşekkür ediyor ve yayınlıyorum. Ayrıca kendisinin diğer aile bireylerine açılma hikayelerini de blogundan okuyabilirsiniz.

Lisede 2 yılı geride bırakmıştık.Okulda gay olduğum biliniyordu sadece 1 kıza söylemiştim ama dedikodu almış yürümüz nereden bilebilirdim ki :)


Yeni dönemde okula gelen bir çocukla tiyatro çalışmalarında karşılaştık daha sonra yakın arkadaş olduk... Çocuk aşırı derecede dindar bir aileye mensuptu benim de ailemin karışık din köklerine sahip olduğunu ve üstüne gay olduğumu öğrenince beni kendi safına çekiyordu.

Günlerimiz beraber camiye gitmek, tavla oynamak, birlikte bazı cemaatlerin toplantılarına katılmakla geçiyordu.

Bir gün erken prova almamız için 7 de okulda olmamız gerekiyordu. İçimden işte aradığım fırsat deyip ben yetişemem uzakta oturuyorum dedim. Tiyatro hocamız bir akrabanda kal, kimse yok mu dediğinde cevabım belliydi yok! "O zaman arkadaşında kal" dedi. O an göz göze geldik. Olur manasında omuz silkti...

Onlarda kaldığım gece hiç uyuyamadım "Göz yaşı geceleri" diye dini temalı şeyler izledik ondan hoşlandığımı anlamıştı ve dudaklarını yalayarak benimle alay ediyordu.

Ertesi gün 7 de okuldaydık. Sahne altındaki odada sıramızı bekliyorduk. Başımı onun omzuna koydum. "Ne yapıyorsun beni öpmek mi istiyorsun?" diye sordu. "Evet" dedim. Ardından "yapma kusarım" dedi. Işıkları kapadım, dudağım dudağına değdiği anda beni itip tuvalete koştu ve kustu! 

Arkadaşlığımız o günden sonra çok daha sıkı oldu, bana dinen yanlış olduğunu anlatıyor ben de dinliyormuş gibi yapıyordum amacım onunla zaman geçirmekti :)

Yıllar geçti cemaat evinde kalmadığım ve eşcinsel bir ilişki yaşadığım için "Ya eşcinselliğin ya ben!" dedi. Ben de "Yahu bu içimden söküp atabileceğim bir şey değil" desem de bir daha görüşmedik. 

Geçen yıl yolda ablamla karşılaşıp telefonuma ulaşana kadar, bir yerlerde oturup çay içtik, bana haksızlık yaptığından dolayı hakkımı helal etmemi istedi." Beni dinden sen soğuttun diyerek son kurşunumu da sıkmış oldum... Yoksa dindar bir gay olabilirdim! Günahı boynuna :))

:)) Yalnız seni unutamamış tekrar sana ulaştığına göre. Ve son sözün en kötüsü olmuş bence bildiğin çocuğu vicdan azabına sürüklemişsin. Diğer aileye açılma yazılarından da bir birinden olay yani. Girip okuyunuz efenim.




Ablamın bana kız! bulma çabaları. 

Organize olmuş şekilde bir kızla tanıştırılıyorum. Üç dört gün içinde kız sürekli bize gelmeye başlıyor. Belirli aralıklarla yalnız başımıza bırakılıyoruz. 

(İkimizde durumun farkındayız) Ay'mamış davranıyorum. Kız da öyle; ama ilgisini birşekilde bana hissettiriyor. Muhabbet gırla gitmekte. Sonra "oyundan" sıkılıyorum. İlgisizliğimi ve olmayacağını ufaktan sinyallerle belli ediyorum. "Tel numaraları alınıp veriliyor. (Umrumda bile değil ben oynamıyorum artık) 

2 gün sonra yemek sırasında; 

Ablam: 
-Neden böylesin Ashill. İnsanlara neden bu kadar soğuk davranıyorsun. Senin yaşıtların senin gibi mi? Sürekli mutsuzsun; insanlarla aranda kalın duvarlar var. (ve hatırlamadığım bidolu söz) 

-Ben böyleyim işte (gözler dolmakta) Ben böyle mutluyum; lütfen karışma benim hayatıma. Ben acizmiyim beni görücü usulü kızlarla tanıştırıyorsun. İstesem!!! bulamaz mıyım? 

-Bulursun da! .............. 

-Lütfen tekrar ediyorum benim hayatıma karışma. Ben böyle mutluyum. (Kelimelerin bir kısmı dilimin ucunda; bir kısmı yıllardır boğazıma düğüm olmuş. Gözler yine dolar.) 

-Ama ama Ashill...... 

-(Salya sümük ağlamaya başlıyorum. Durdurabilene aşk olsun. Hıckıra hıçkra) Ben geyim. Gey. 

-(Tanımlanamaz yüz ifadesiyle. Şaşkın saçmalar durumda) Nasıl yani? Gey ne demek! Onu da nerden çıkardın. Senin aklın karışmış. 

Neyse ben açıklıyorum da açıklıyorum. Durum böyleyken böyle; 

Onun isteği doğrultusunda -içi rahat etsin diye- tutuyoruz doktorun yolunu. 

İlk önce o giriyor doktorun odasına daha sonra o çıkıp ben giriyorum. Kendimden eminim; beyfendinin (anlatılana göre çok iyi bir doktor) bilgisine de itimat ederek anlatıyorum. 

Doktor: Bana hep pasifler geliyor. (Lol ben aktifim/pasifim filan demedim. Adam aşmış) Peki bunu hiç bir kızla denedin mi? (Anal seksten bahsediyor) Eşcinsellik; eğer kişi kendisini bu konuda rahat hissetmiyorsa bir hastalıktır. Eğer istersen değişebilirsin. vs vs. 

Bunu ablam tekrar içeri girdiğinde de söylüyor. 

Bende düşüneceğimi (!) söyleyerek çıkıyoruz. -Ulan ben yıllardır düşünüyorum ben neler yaşadım kendi içimde sen biliyormusun- demek varken neden susmuşum ki? 

Birdaha bu konunun bahsi bile geçmiyor aramızda. 

Yalnız.......... Yeni tanıştırdığım arkadaşlarımı tepeden tırnağa süzmesi ve acaba'lı bakışları beni öldürüyor. 

Düşünüyorum da keşke bu duruma düşmeseydim. Out olmak isteyen arkadaşlarıma da şidettle tavsiye ederim ki; bilmelerine hiç gerek yok!

demiş arkadaşımız. Yalnız laf arasında (ben aktifim) demeyi de unutmamış lol ::P Doktor ise ayrı bir vak'a.


Şimdi paylaşacağım açılma anısınıda şunun için paylaşıyorum ki fikir hoşuma gitti. Hani birilerine açılmak isterseniz en bilindik yol olan "bir arkadaşım bana eşcinsel olduğunu söyledi bla bla" diyerek düşünceleri hakkında fikir sahibi olun diyoruz ya ve ona göre hareket edin işte onun gibi bir şey :))

Mesela sınıftaki arkadaşınıza çoğumuzun başından geçtiği gibi platonik olarak aşıksınız :/ Ne yapıcaz ya eşcinsellik hakkındaki düşüncelerini öğrenmek için "bir arkadaşım bir kuzenim" diyerek lafa giricez ya da "seni rüyamda gördüm ihi" dicez :D Artık seni rüyada gördüm olayı sizin azgınlığınız ile doğru orantılı değişebilir lol

- Berkecan dün seni rüyamda gördüm
- hayır olsun Burakcan 
- Valla hayır mı şer mi bilemem ama ahahahaa
- noldu lan diye gülüyorsun
- ahaha olm çok pis gördüm lan
- ahahaha nası lan nası gördün
- olm bildiğin anadan üryandın ahahaha
- (o.O) eee
- ehehe işte öyle yani bende kamyonu devirdim bildiğin
- lan sapıkmısın olm

gibi de gidebilir farklı kombinlerde üretilebilir artık o sizin hayal gücünüze kalmış hadi şimdi dağılın bu fikri uygulayın sonra bana mail atın (mail attı mailin %90 küfür içerikli ahaha)

Şimdi ise ilgili anıyı paylaşayım buradaki rüya gerçek tabii ki;

13 aralik 2004 
pazartesi hatta yok. ilk out oldugum gun degil, ertesi gun g-mall'deki yanginda olumkalim olaylari gelmisti basima o yuzden net hatirliyorum tarihi bu kadar 12sini 13'une baglayan gece de bir ruya gormustum o zamanlar da lisesondayim hani.. sozde stresli zamanlar bir de ustune gozle gorulen ama bilinmeyen ibnelik ekleniyo yakinim diyecegim kimse bilmiyo daha dogrusu bilen en yakinim beni terk ediyo.. falan anlarsiniz hepiniz. hatta kiminiz benden daha iyi anlar.. neyse ruya gorunuyo o gece, okulda bi cocuk vardir. kisa boylu. yakisiksiz, yakisikli aman bi garip. kisa boylu kiz olsan begenirsin sirin dersin, ama daha uzun erkek olunca neyine begenirsin anlamam. cok akilli diil belki osunu severdim o zamanlar. belki de bilegini severdim, ya da benimle sanatta sidik yarisini yapmasini 
aman neyse ne onemi var ruyamda ben bu cocukla sevgiliydim hani "cikmak" deriz ya 
ondan.. wet dream diil ama, seks yok ruyanin icinde yani ask var sadece belki biraz sevissme. ama uyandigimda ereksiyonluk bir durum da yok yani neyse uyanilir ruyadan 
icimde bir huzursuzluk. nasi fena. ay boyle boktan bir gun olucak belli giyinilir. okula gidilir. 
sevinilecek diye beklenir, ama yemekler bile boktan neyine sevinicem! denir sevinilmez ders olur matematik dert olur x=log2y, 2yx^8'in degerleri ne olabilir? gibigibi coz coze bilirsen yani yakin arkadas vardir, deniz. erkek diil ama kiz. onun arkasina gidilir derste ders sirasinda ayaga kalkilir fln. 

ben=b deniz=d 

b: ben bi ruya gordum 
d: ben de 
b: benim ki bi baska garip 
d: benimki zaten hatirlarda diil merak etme. 
b: merak ediyorum, ama sen benimkini daha fazla merak et. 
d: ediyorum. hadi anlat 
b: anlatasim yok. sofraya oturmak gibi diil. anlatmaya baslarsam sonu basindan once gelir. yok yok once gelmez ama agir basar son.. icine oturur. sen sorular sor en azindan. 
d:ok. ne sorim? 
b: de ki mesela "kiminle cikiyodun ruyanda?" 
d: kiminle cikiyodun ruyanda? 
b: sen tahmin et. 
deniz butun kizlari sayar 
d: kizlar bitti. 
b: kiz diil belki de 
uc bes erkek sayilir 

sora en sonunda benimkine gelir sira. soylenir. dil susar gozler konusulur. anlasilir. ok denir. olabilir. konusulmaz sora ulus'ta taboo vardir. bilen bilir.. oraya gidilir konusulacak ya.. biraz daha konusulur ruya ustune. ne kadar guzel olduguna dair konular acilir sevgili hissinin ruyada.. bana der ki deniz sora "belki biseksuel olabilirsin" 

ben de derim ki "hayir. biseksuel diilim. gayim" 
orda baslar. biter karanliklar.. zaten sorasi corap sokugu gibi gider. 
aile artik bilmeyen kalmaz..

devam edecek...

(burada alıntıladığım tüm yazılar benim de bir zamanlar üyesi olduğum ve şu an aktif olarak kullanılmayan e-disco' daki çok değerli forum arkadaşlarıma aittir)

sizin de böyle açılma hikayeleriniz var ise bana yazabilirsiniz: ogaybende@gmail.com

Dolaptan Çıkış Hikayeleriniz - III - için tıkla >>>
Ogaybende Blog Yazarı

3 yorum:

  1. diil yazan çocuğa ayar oldum ulan. Kaç defa bırak okuma diye şey ettim ama okudum. Neyse...

    YanıtlaSil
  2. :)) O' nun yazım dili öyle bence güzel

    YanıtlaSil
  3. Eşcinsellere Müjde !!!

    Samimi,Saygılı ve Dürüst Arkadaşlıkların Oluşması Amacı ile Yepyeni Bir Arkadaşlık Sitesi Kuruldu.
    Site Kurucularından ALdığımız Bilgiye Göre Arkadaşlık Sitesini Açmalarında ki Temel Amaç Daha Seviyeli Bir Ortam Oluşturmakmış.
    Eşcinsellerin rahatlıkla Sohbet Edip Arkadaş Bulabilecekleri Bu site Belkide Hayat Arkadaşlarınıda Bulmalarında Yardımcı Olur.
    Gaybilez.com Adlı sitede Eşcinsellere Yönelik Haberler,Eşcinsellere Yönelik İnternet Radyosu ve Eşcinsellere Yönelik Çeşitli paylaşımlar Mevcut.
    Aynı Zamanda Bu site Canlı Sohbet Sohbet Etmenizede olanak sağlıyor.Gaybilez.com 'a girerek sohbet sekmesinden bir nick seçerek sohbete başlayabilirsiniz.
    Haydi Ne Duruyorsunuz Hayatınızın Aşkı Belki de Bu Sitede Sizi Bekliyor...

    http://www.gaybilez.com

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın