Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Blog 6 Yaşında




9 Aralık 2010 yılı, ilk yayınımı attığımda gelip geçici bir heves olacak sanmıştım fakat oldukça güzel anıları ve arkadaşları bana kazandırdı bu blog.

Son 2 yıldır oldukça az yazmak durumunda kaldım bazı sebeplerden dolayı. Ne yazık ki ülke olarak gerek içerde gerek çevresinde gerekse dışarda binbir türlü bela ile uiğratığımız için pekte morallerimiz yerinde olamıyor maalesef.

Homofobi ve insanlara tahammülsüzlük arttı. Daha 3 - 4 yıl öncesine kadar onur yürüyüşlerini bir parti havasında yapardık o günler blogumda birer anı olarak kaldı. İnsanları tanıdıkça da bazı şeylerden soğuyoruz işte.

Velhasılı;

Google blogspot hizmeti vermeye devam ettikçe blogta burada yaşamaya devam edecek.

Görüşmek üzere ;)
Ogaybende Blog Yazarı

12 yorum:

  1. Benim de bir anım var.Senin bloğun ile kendimi nasıl sevebildiğim ile ilgili.16 Yaşımdaydım ve korkuyordum.Değişmek adına bir çok çaba sarfetmekle uğraşıyordum.Sonra değişmenin yollarını ararken senin bloğun çattı geldi karşıma.Bir de baktım kendimi kabullenmiş üstüne üstlük senin yardımların ile bir blog açmışım.Adını senin verdiğin.Hala hatırlarım.'Bir gün parlayacağız' demiştim.Sen de 'O ne bee' demiş ve "Sessiz çığlığımdır burası benim" olarak değiştirmiştin.Güzel günlerdi.Hüzünlü bir tebessümle hatırlarım bazen.Şimdi buralarda yokum.Ama seni unutmadım.Lafın kısası olduğum yerdeysem, senin eserindir.Sana binlerce kez teşekkür ederim.İyiki vardın, İyiki varsın, İyi ki her zaman bizlerle olacaksın.Bloğunun 6.yılını en içtenliğimle kutluyorum.Sevgilerimleee :)

    YanıtlaSil
  2. İyi yıllar OGBDGciğim, tabii böyle bir şey mümkünse. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım hepimiz için iyi bir yıl olur :/

      Sil
  3. Ve seni yıllar sonra açtığımda bile yazmaya devam eden kişi. Ben mı, bende işte uzun bi boslugun ardından dolu dizgin hayatını yaşayan birisi :) yazmayı bırakma yeniler çok bozuldu onları yola sokmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatına dolu dizgin devam etmen güzel, yenileri eskileri bilemem ama gay alemi iyice çığırından çıkmış durumda ;)

      Sil
  4. Muhtemelen en bilinen ve en istikrarlı yerli gay blogger sensin.

    Umarım daha nice yıllarda yüreğinde yazma heyecanı solmadan yurdum insanlarıyla paylaşımlarda bulunursun.

    Bu arada yıllar içerisinde blog'unun görsel tasarımındaki gelişme takdire şayan!!!
    Bir ara benim blog'a da el atalım senle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şekerim oğlanım. Başımın etini yiyenlerden biri de sendin blog tasarımı için :)

      Eskiden buralar dutluktu daha güzeldi, şimdi tek tük yazan var :/

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın