Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Yine Bir Pisuvar Vakası




Selam;

Benim ve tahminimce bir çok eşcinselin fobisidir pisuvar. Hatta 2011 yılında Pisuvar Sorunsalı adlı bir yazı da yazmıştım. Geçenlerde yine bu lanet icat ile başımdan bir olay geçti.

Tatil için gittiğimiz yerden dönüş yolu, yaz günü ve sıvı tüketiminin hat safhada olmasından dolayı her beşer gibi bende sıkıştım. Müsait bir benzin istasyonu görmem ile çişin çıkma isteği iyice bi arttı lol. WC yolunda ilerlerken önümden de şortlu teni tenime boyu boyuma bir ovlan da ilerlemesin mi? Beraber girdik WC ye kapattık kabini ( :D ) demek isterdim ama WC ye girme kısmı doğru sadece. :/

2 adet pisuvar ve 2 adet kabin var, tabii ben tüm elitliğimle kabinlere yöneldim ve BAM her ikisi de dolu. Eh sıkışmışımda, zükerim pisuvarını da fobisini de penisini de diyerek pisuvara doğru yöneldim efenim ki bu olaylar saniyeler içerisinde oluyor zira şortlu ovlan da direk pisuvara doğru gitti olanca straightlığı ile hıh o sağda ben solda.



Şortlu ovlan tahmin edeceğiniz üzere şortun önünü aşağı çekip elemanı dışarı çıkardı (eleman lol pipi pipi) (tabii ki görmedim) ben de kotun fermuarını açtım ve bizim ovlanı (lool) dışarı çıkardım. Yandan bir şarıltı geliyor ama bende bir şey yok (o_O) Sen deli gibi sıkışan çiş yok hayır nereye gittin sıkışma hissi nasıl kayboldu bilemedim. Önümde pisuvar yanımda şarıltılı şortlu ovlan ve ben. ık diyorum .gelmiyor gık diyorum gelmiyor MAL gibi kaldım. 

Şortlu eleman işini bitirdi şarıltı kesildi tek hamlede sikini şortunun içine soktu ama bende tık yok ses yok -toparlanamıyorum da- işim bitmedi ne yaptı da bu işemeden çekiliyor diyecek vs düşünceleri beynimde tepiniyor. Üstüne eleman sol tarafıma doğru geçti lavaboda hemen benim pisuvarın dibi aq. Velhasılı bu elini yıkıyor saçını düzeltiyor bende tık yok önümde sikim onun önünde pisuvar yanda pisuvar bariyerleri SİK gibi kaldım ahahaha. Sonuç; sonuç ne olacak çeşmeyi kapattı ve dönüp bana baktı  (o.O)

ve...

(devamı yorum gelirse gelen ilk yorumun altında olacak lol)
Ogaybende Blog Yazarı

9 yorum:

  1. Haha muhtemelen devamında şortlu çocuk gidiyor. Sonunda guzel ve tamamen samimi bir yazı.Hasret kaldım. Bende de vardı o korku. Bide bazen özgüvenle geciyordum pisuvara ama tık yok.Millet işedikce ben daha kasılıyordum. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim @GuruLaghima

      evet dönüp baksam kesin göz göze gelecektik fekat ben işime yapmaya devam ettim (çalıştım :P) oda çekip gitti zaten :D

      Sil
  2. stresse girmiş işiememiş :d

    YanıtlaSil
  3. Valla beni bilirsin,
    pisuvarlar benim en sevdiğim yerlerden biridir.
    harika manzaralar, benzersiz dışa vurumlar ve mini zihinsel orgazmlar için idealdir.
    kanımca sen ovlandan hoşlandığın için boşalmaya yeltendin, o da çiş yolunu tıkadı.

    gerçi kara kuru, zayıf - çelimsiz 60kg bişeydir; nasıl oluyor da öyle birine bakablyorsun, hala anlamıyorum.
















    :P
    xoxoxoxoxoxoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taxifolloşum elbette senin için harika manzaralar olur, zik olsunda nasıl olursa olsun mantığıyla her zik sana sexy geliyor lol

      ne boşalması yahu deli gibi çişin gelmiş ondan kurtulmak öncelik.

      +senin zevk çıtalan ile bizlerinki taban tabana zıt kuzum xoxo

      Sil
    2. Ayol zaten rakibim görseydim seni yoluşmuştuk çoktannnnnn :P

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın