Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Wonderkid (2016)



Wonderkid (2016)

2016 İngiltere yapımı filmin süresi 32 dk.

Dünya kupasının gündemde olduğu şu günlerde futbol dünyasından bir filmi tanıtmazsak olmaz dedim iyi de ettim. Şüphesiz Dünya^daki bir çok meslek grubunda olduğu gibi futbolda da eşcinseller varlar ve var olmaya devam edecekler. Lakin bunlardan çok çok azı açıldığı için futbol genelde "hetero" sporu gibi geliyor. Oysa soyunma odalarındaki testesteron kokuları, bulgeler ve popolar kimbilir hangi oyuncuların iç çekmesine sebep oluyor.

Wonderkind' de ise Londra Premier Liginde oynamaya başlamış futbolcumuzun iç çatışmalarını, gizli kalmak zorunda kalan eşcinselliğini izliyoruz. Ve filmin sonunda "Kendin olmak" ile ilgili güzel bir cevap veriyor ki herkes "oynadığı oyun mu önemli yoksa cinsel yönelimi mi?" sorusunu kendine sormadan edemiyor.




imdb den 6.9 alan film benden ise 9 alıyor.

Kısa film tanıtımı tadında olmadığı için filmin yakışıklısını da seçebilirim. Bir çoğunuz menejere de yürüyebilir ama ben Chris MASON'u seçiyorum. :))




Futbol demişken Cristiano Ronaldo' nun eline kimse su dökemez. Fırsat buldukça sahadaki büyük ekrandan "acaba beni çekiyorlar mı" diyerek devamlı gözü ekrana kayan fitbolcumuzuda böylelikle anmış olalım ;)






Ogaybende Blog Yazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz için de kalmasın