Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Gay, Gey, Neeyy?



Bence birisi Gay kelimesini Gey olarak okuyup söylemek yerine yazıldığı gibi okuyup Gay olarak söylüyorsa kesinlikle heterodur. Hem de su katılmamış. Geçen başıma gelen bir olaydan sonra doğru tespit yaptığımı bir kez daha anladım.

Arkadaşla gece dolaşıp evlere gideceğimiz zaman telefon geldi bunun yeğeni sanırım

” abi şuradayım şuradaysan beni de alır mısın” dedi. 

Yolumuzun üstü olduğundan dolayı O’nu almaya yöneldik neyse bu bindi arabaya işte tanışma bıdı bıdı sonra arada geçen sohbet;

Arabaya biner; arkadaş benden için S der, bu da yeğenim C der  selam selam sonrası;



Yeğen C : ne yaptın abi kız arkadaşı gezdirip evine mi bıraktın?
Arkadaş : kız arkadaşlarınızı demen lazım olm (burada kendinden emin ve gururlu lol)
Ben        : (iç ses) (ne kızı lan)
Yeğen C: a pardon abi ya evet kız arkadaşlarınızı mı gezdirdiniz dicektim ben S’ le daha sonradan buluştunuz sandım
Arkadaş : evet gezdik evlerine bıraktık kızları; biz sen gibi gay mıyız (aynen a yı e yapmak yok :))
Ben        : hönk (iç ses ne alaka şimdi)
Yeğen C: ihi ihi aman abi gay may (yazıldığı gibi okunarak yine) yoklukta ne bulursan işte
Ben        : (iç ses) (oha + geylerde sana ne bakardı ya mal neyysse sabır)

böyle bi ara sohbetti işte; neyseki ineceğim yere gelmiştim ve indim.

Bu ara da sözde; "geylerin kolay lokma" olduğu iması da çıktı sanırım ortaya yazarken fark ettim.

...
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

4 yorum:

  1. KEsinlikle katılıyorum. Yazıldığı gibi okuyanlar su katılmamış hetero :)

    YanıtlaSil
  2. gayım gaysınız gayız:)))(yazıldığı gibi:))bu arada ben şeyi merak ettim: O gay ben de ya hani senin adın, o kim:))

    YanıtlaSil
  3. @frozennfire; teşekkürler +yazıldığı gibi okuyanlar dediğin iyi oldu; yazımı biraz daha düzelttim daha anlaşılır olması için.

    @bad-ı saba; haha aslında "O" yok :(; ama ben yeni bir blog yazmaya başlamadan önce daha önceden de blogta da paylaştığım cucumber dildo başlıklı bir yorumu görmüş idim. Oha dedim o gay işte canım sende dedikten sonra kendime aklıma bu tür şeyleri bulup yayınlama fikri geliverdi :S

    Başlarken, Derdim ne ki yazılarımı okumanı tavsiye ediyorum. Sanki biraz daha anlaşılır olur o zaman.

    off çorba oldu ama öyle bişi idi işte sonra hem kendimden hem de diğerlerinden bahsetmek hoşuma gitti öylede gidiyo bakalım.

    YanıtlaSil
  4. he şimdi anladım herşeyi:))

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın