Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Sevgililer Günü


Sevgiler Günü; Bana neyse artık :)

Varolan sevgilinizin kıymetini bilin, iki erkek arasında aşk mı olurmuş çoğumuzun tek derdi yatak demeyin, aşkın gözü kördür ilk başlarda hiçbir hareketi göze batmazken zamanla her hareketi göze batmaya başlar "bu huyuda mı varmış" demeye başladığınızda aşk bitmiştir sündürmenin alemi yok birbirinizi kırmayın yıpratmayın, ne sabun köpüğü aşklar yaşayın ne bedenlerinizi başka bedenlerde tüketin.

Velhasılı sevin sevilin sevgilinizin kıymetini bilin Tüm sevgilisi olan gaydaşlarımın Sevgililer Gününü kutluyor; Sevgilisi olmayanlara da acil tarafından Sevgili Diliyorum.

Yazdıklarımı tekrar okudumda; yaşı kemale ermiş onlarca aşk yaşamış kısacası kaşarlanmış bir gay gibi hissettim kendimi ahaha tüm bunları daha hiç sevgilim olmadan :( (platonik yaşadığım hariç tek taraflı aşk) yazdım olsa neler yazardım bilemem :))

Neyse bugünlük bize de bi kutlama çıktı :) Kandil; Tüm İnananların Kandilini de Kutluyorum... :)
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

1 yorum:

  1. Düşünüyorum da hayatım boyunca yalnızca 1 sevgililer gününde sevgilim varmış. O da lisede son çıktığım kızlaykendi. Tam sevgililer günü gelmeden 2-3 gün önce kavga etmiş, 3-4 gün görüşmemiştik. Doğal olarak ne bir kutlama, ne bir hediye olayı. Hiçbir şey olmadı. Pek bilmiyorum bu günün kıymetini.

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın