Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Foto Hafıza



Sanırım hatta sanmıyorum kesin yani :) bizim foto hafızamız daha kuvvetli. Baktığımız noktayı veya kişiyi tepeden tırnağa süzdüğümüzden mütevellit böyle olsa gerek :) Yolda yürürken dikkatimi çeken birisi olursa bakarım veya kafede otururken falan hani rahatsız etmeden bakarım demiştim zaten önceden de. Bu sebeple de aklımın bi köşesine kesin yer eder.Daha sonra başka bir yerde gördüğümde bu seferde "ben bunu tanıyormuyum yahu", "bunu daha önceden kesin görmüştüm" den tutun da istem dışı selam vermeye kadar o_O gidebilecek noktaya geliyor olay.

Netten bulduğum bir testi de buraya ekleyeyim de tam olsun belki siz de kendinizi ölçmek istersiniz.

1. Turda karşınıza 12 tane resim geliyor onlara bakıyorsunuz bir kaç saniyelik sürelerle
2. Turda ise başka 12 tane kişi resmi geliyor ve ona da bakıyorsunuz bir kaç saniye

Bu 2 tur bittikten sonra son turda 48 tane resim gösterilecek ve olay burada başlıyor. Karşınıza çıkan resim 1. Turda mı yoksa 2. Turda mı karşınıza çıktı ona göre ilgili şıkkı işaretliyorsunuz Her 2 Turda da karşınıza çıkmadı ise 3. şıkkı işaretliyorsunuz

Test sonucu size testle ilgili % leri veriyor. Ben; 1. turdan 2, 2. turdan da 1 kişiyi yanlış tahmin etmişim diğerleri hep doğru. Hiç görmedim dediklerimde ise problem yok hepsi doğru :)))

Test İçin TIKLA...
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

4 yorum:

  1. ilk turdan 3 ikinciden 0 kişi fena degil galiba:) onceden bir yerde okumustum gayler diger gayleri yuzlerinden anlayabiliyorlarmiş. ayrica başka bir araştirma kadinlarin ve gaylerin daha onceden gordukleri yuzleri, hetero erkeklerden daha hizli hatirladiklarini ortaya cikarmiş(beynin iki lobunu kullanmalarindan dolayi)

    YanıtlaSil
  2. katalog resimlerini o kadar yalayıp yutmuşum ki; geçen PAM'da gördüğüm bi oğlanı "ben bunu bi yerden hatırlıyorum" dedim ve akşam, rumuzunu katalogda girince oğlan karşımda :/ o kadar yer etmişki rumuzunu bile ilk seferde hatırladım o.O bu bir değil iki değil yaani! o yüzden derim ki hep "dünya sen ne kadar da küççük şeysin ööle!" ;)

    YanıtlaSil
  3. feci batırdım birincide 7 yanlış, ikincide 4 yanlış..Ama hiç görmediğim kişilerde hiç yanlışım yok..1 ve 2de de yerleri karıştırmışım sadece :)

    YanıtlaSil
  4. 1. sadece 2 yanlış 2. full doğru hiç görmediklerim de 1 yanlış var :D

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın