Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Tehlikeye Bir Adım Daha Yakınız Devam...



İlk Yazı İçin Tıklayınız...

Bizleri bulunduğumuz durumdan dolayı daha kolay yem olarak gören bazı yamyamların varlığı azımsanamayacak kadar çok demiştik. Bunun başlıca sebebi de eşcinselliğin tabu olarak görülmesi, .çoğumuzun farklı 2 yaşam sürmesi idi. Birisi kendimiz olduğumuz eşcinsel dünyamız diğeri ise sözüm ona çevremizdekilerin onaylayacağı "normal" olanı. Normal olan yaşamımıza şahit olan veya olmayan birisine eşcinsel dünyamızı açtığıumızda ise kimi zaman can sıkıcı durumlarla karşılaşma olasılığımız yüksek oluyor maalesef.

Bu durumla ilgili bir blogtaki olayı aktarmak istiyorum dmeiştim. Buyrun beraber yaşananlara şahit olalım. Yazının akışına göre olay karşılıklı mesajlaşma ile gerçekleşiyor.

Blog sahibinin eşcinsel tanışma sitelerinden birinde muhtemelen profili var, yine bu site de dolanan bir başkası bunu görüyor ve olaylar başlıyor; (parantez içindekiler bana ait düşüncelerdir)

inanmıyorum sen bizim dershanede ki çocuk değilmisin ? (bu mesajı gördükten sonra gayet normal bir tanışma mesajı sanabilirsin ki öyle gözüküyor ben veya siz böyle bir mesaj alsanız ne düşünürdünüz biraz merak, biraz heyecan, biraz korku)

muhtemelen blog sahibi arkadaşımız cevap mesajı atıyor onu bilemiyoruz ki kendisi de yazmamış ve sonrasında gelen mesaja hep beraber göz atalım; 

xxxxxx da kac tane dershane vaR ! demek sen gaymişsin zaten dedikodun vardı ortamda.bomba dedikodu çıktı (ulan dallama nasıl dedikodu çıkacakmış hadi ben gay'im ya sen nesin google dan yanlışlıkla mı düştün gayromeo sitesine mal sen de gaysin ki bu sitedesin) 

vay be demek sen veriyon ! şüpheleniyorduk sen den zaten ..ama çok bilmiş ukala bir havan var ben çakallıyordum kesin bu ipne dıyordum şok oldum yaw.. (baksen şu homofobiğe demek çakallıyormuş hoş tam bir varoş ağzı, ortada bir kıskançlık var +şok olunuyor neden acaba haa tamam googleden gezinirken bulmuştu di mi) 

ben sikiciyim tekkesi mekkesi yok bunun..siker geçerim (eveeet ve film kopuyor arkadaş eşcinsel değilmiş yaw günahını aldık sadece sikiciymiş hani bi ara takmıştım ya ben bu tayfaya full aktifim falan o tayfadan, hoş çoğu gayimizin dibi titremiştir şimdi ayh ne haşin erkek kocam ol anammmm, dangalak homofobik)

ama sana bir teklifim var eğer konuşmamı istemyrsan ders sırasında çıkıp tuvalette sana geçirmek isterım..Böylece seni gördüğümü unuturum susarım  (yeni bir bomba anlıyoruz ki bu eleman yüzüne bakılamayacak kadar tipsiz şantajla götürmeye çalışıyor işte eşcinsel arkadaşı bakarsan güzel bir fantazi loool (bakıyorum hepinizin 32 dişi göründü haha) ama olayın gerçekleşme tipi ve akışı çok can sıkıcı resmen tehdit ediliniyor, ortada bir şantaj var, iş sadece geçirmekle kalmaz devamı bal gibi de gelir bunun)

ve şantajcı dallama baktı ki karşı taraf pas vermiyor tehditler devam ediyor; 

yusuf oldun hayırdır ? prfl sayfanı resmını çektim göstereceğim ? (varoş ağzı ve tehditler devam ediyor) 

sana zaman veriyorum haber et bakalım seni sikmek guzel olacak gibi yatakta nasılsın bakalım nasıl veriyorsun görelım 

herkesi gözünün içine ii bak acaba biliyorlarmı diye ...azap olmalı ne kötü deşifre etmek kendını kabak gbi resimlerini ulu orta açmak (kusura bakmayın ama ağzımı bozacağım bu piç sonunda o kirli yüzünü gösteriyor tehditler, şantajlar, homofobinin alası, hazımsızlık, çekememe, kıskançlık, acaba ne koparırırm derdi vs)

sonrasında olaylar nasıl gerçekleşti ne oldu bilmiyoruz. Devamını da yazmamış arkadaş anlaşılıyor ki kendi resimlerini profil sitelerinde cesurca sergileyen arkadaşımız aynı cesurluğu karşısındakine karşı kullanamamış. Ben olsam üste çıkar; sen ne arıyorsun burada peki mal sana sormayacaklar mı nasıl buldun diye "haa sen sikiciydin ama pardon bu seni halkın gözünde normal gösterecek" hoş ben resmimi yayınladığıma göre senin de dediğin gibi bi gerekçem var ben zaten outum !!! ailem dahil çevrem biliyor zaten*** beni sen de bilmişsin veya başkalarına bildirmişsin ne yazar asıl sen benden kork seni bi ortaya çıkarırsam etrafa nasıl out olunurmuş görürsün!!! (böyle mala böyle sik) 

*** işin püf noktası burada...

Devam Edicek... :) (muck)

Devamı için Tıkla... 
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

10 yorum:

  1. aynen cevap yazdığın gibi olmalı. o.ç. işte. sinirlendim >:|

    YanıtlaSil
  2. İşte verdiğin cevap aslında bu tiplere az bile sinir oluyorum ya böle mal adamlara. Sanane milletin hayatından. Herkezin kendi seçimi ...

    ***Miss Maria Maris***

    YanıtlaSil
  3. aynen haa ben olsam geçircen demek gel bakalım ben nasıl geçiriyorum gör derdim :D :D anaa tehdit edicek haaa bacağımı sokardım dötüne valla :D

    :D

    YanıtlaSil
  4. böyle birşey; direkt şantaja girer ve şantajın hapis cezası olduğunu biliyorum fi tarihinde, aramızda avukat olan varsa düzeltsin bi zahmet. böyle birşey de pire için yorgan yakmaktan çekinilmemeli; hergün hergün ölmektense bi kere de herşeyden kurtul!!!

    YanıtlaSil
  5. bi ara şu şantajla ilgili hukuk kararlarına bakayım; yukarı da hem cinsel istismar var, hem de özel hayatın gizliliğini ihlal etmek var + hakaretler de cabası... en azından bunların bir cezası olmalı dii mi? hukukçu yok mu hukukçu? bizi bilgilendirsin bi zahmet! mersi

    YanıtlaSil
  6. www.ceza-bb.adalet.gov.tr/makale/174.doc

    Bu linkde hepsi yer almakta

    Miss Maria Maris

    YanıtlaSil
  7. ne adi insanlar var yaa. bi gay timi olusturmak ve boylelerini bir guzel dovmek,... istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. bu ne kadar çocuksu bir yazı? ilkokullu mu yazıyor bu blogu? "sen kendine bak ben seni out edersem grrsn :P" nedir arkadaşım? hey allahım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Türkçe Öğretmenim; evet bir ilkokullu yazıyor yeni yeni gelişiyor kusura bakma, hem ilkokullu arkadaşlar beni daha iyi anlar senin gibi üniversite mezunu olanlar ise çerez gibi ne demek istediğmi çıtır çıtır yalayıp yutar ;) Bir de öğretmenim özel isim olarak Allah ismini büyük harfle yazsa idiniz iyiydi bizlere örnek olmanız lazım di mi? Ellerinizden öper selametler dilerim.

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın