Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Çifte Bayram


Adettendir biz de kutlayalım di mi :)),

Başlığı görenler "hah sonunda birini buldu hem Ramazan Bayramı hem de sevgili; adam çifte bayramı haketti" diye düşünebilirsiniz lakin yok öyle bişi lol bugün aynı zamanda 30 Ağustos

Facebook, twitter..vs gibi yerlerde Bayram mesajları havada uçuşuyor ama kaymağı yiyen bu işin en çok yaradığı kişiler tabii ki de şekerciler Değil :)) bildiğin telefon operatörleri. Bizim ülkemiz kadar bayramlarda, kandillerde telefona sarılıp sms atan yoktur sanırsam hani alfabe baştan sona taranır ve yılda 1 kere de olsa hatırlamış olmanın verdiği keyifle ! gelen mesajlardan çorlanan mesajlar tekrar listedekilerine dağıtılır. Bu döngü bayram ve kandil bitene kadar sürer. Hayır sabah oturdum bende listemi baştan sona tarayıp arayacaklarımı aradım ondan biliyorum yani :))

Efenim nerdeeeee o eski bayramlar diye lafa girmicem çünkü bayram hep aynı ama biz eski biz değiliz :)) büyüdükçe her şey rutinleşiyor ve eski anlamını yitiriyor haliyle. Eh küççükkene giysilerimizi baş ucumuza koyar sabah kalkar bi heves giyer anne baba el öpülür babayı bulmak zor olsa da zira ayrılarda bizimkiler sağolsun o yüzden telefonla hallediliyor bu işler babaynan :) sonra harçlıklar alınır sokağa çıkılır ve deliye her gün bayram hesabı hoplanır zıplanıp bayramlıktan eser kalmaz bi şekilde eve gelinirdi. Ha şekerde topladım ev ev gezip onu da yaptımdı yani. Şimdi öyle mi büyüdük artık milletin yeğeni çoluğu çocuğu senin elini öpüyo (o_O) Tabi senin aklında varsa sevgilin ve bayram geldi lem gel bi seni öpeyim diyip her türlü öpme (!) eylemi ile fantazilerini gerçekleştirmek geçiyo çocukkene nerde öyle fantaziler varsa yoksa şeker amk.

Her neyse bu vesileylen hepinizin hem Ramazan Bayramını hem de Zafer Bayramını Kutluyorum...




O Gay; Ben de... Blog Yazarı

1 yorum:

Yaz yaz için de kalmasın