Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Usta Askerlik -2-



<<< bir önceki yazı


tabi yukarıda görmüş olduğunuz fotoğraf ne alaka diyebilirsiniz ben de dedim hatta (o.O) tren gibi bir birbirin kenet... aman yani dizilmiş resim tabii ki acemi birliğindeki duş alma sırasını anlatıyor duş sırası 2 dk olduğu için kim uğraşacak soyun giyin saldım çayıra mevlam kayıra misali desem de inanmayın ahahaha yok öyle bişi :D (bir an askere gitme istekleri arttı gibi :D)

bu sıra daha önceden de anlattığım gibi muayene olma sırasını temsil ediyor bu şekil diziliyoruz sonra ereksiyon olan varsa ayıklıyorlar ahahahaha :D tabi böyle bir şey de yok bu resmin bizim ülkemizdeki askeriye ile yakından uzaktan alakası bile yok rusya olsa gerek bilemem sadece dikkat çekmek için koydum hıh

efenim usta birliğimde telefon kullanmak yasak olsa dahi geceleri koğuşta kullanıyor idim tüm blogları okumaya hatta eski yazılarına kadar gitmeye çalıştım çoğunuz "lan fii tarihinde yazdığım yazıya herif daha yeni yorum yazmış tee allamm" da demiş olabilirsiniz. Watzeppp den Petrikciğimle yazıştım ara ara, bir kaç kişi daha vardı sanırım sağolsunlar. <3

Gittiğim yerde RDM askerde vardı. Ruhsal sorunları olan askerlere RDM deniyor aylık düzenli olarak görüşmeye falan gidiyorlar durumlarındaki değişmeleri takip ediyorlar falan.  İşin ilginç tarafı ise bunlarla iç içe koyun koyuna yatıyor olman. Ruhsal dengesizlik yaşayıp seni doğrar mı kendini doğrar mı diyen yok. Bu RDM silah vermeyelim, nöbette tutmasın, yatsın kalksın yemeğini yesin ortalığa huzursuzluk salsın günü dolunca da defolup gitsin mantığı var ama seni ruhsal olarak sıkmış sıkmamış kime ne.

Şöyle bir anı anlatayım; bu RDM nin birisi komutan ile girmiş olduğu münakaşa sonucu gidip kendini jiletledi (o_O) evet böyle bir olaya da şahit oldum yani.

Neyse uzatmayayım;



Etrafınızdaki asker arkadaşlarınızın bir çoğu ergenlik döneminden dolayı kızıştığından mütevellit küfürün haddi hesabı yok. Hiç duymayacağınız kadar küfür duyacak hatta siz de kendinizi küfür ediyor olarak bulacaksınız. Banyoya giderek 31 muhabbeti yapanından tutun da, sivilde ne kadar kişi ile düzüştüğünü anlatılan bir çok konuya maruz kalacaksınız, hata soru size de gelecek artık neler anlatırsınız o sizin hayal gücünüze kalmış lol. Bir birleri ile boğuşuyorum ayağına halen sik - göt avuçlayan dayayanlar mevcut lise zamanlarındaki gibi :P 

Feminen ağırlıklı bir eşcinselin asla bulunmaması gereken bir ortam.

Acemi birliğine gitmeden önce ortak bir arkadaşım vasıtası ile tanıştığım başka bir eşcinsel arkadaş ile acemi birliğinde beraber idik. Fırsat buldukça sohbet etme fırsatı bulduk lakin arkadaş yerinde fazla duramadığı için 10 dk sonra aradan kayboluyor idi ya kitap okuyor olarak bulurdum ranza da yada bir şeyler içerken kıyıda köşede. Eşcinsellik babında fazla konuşmasak da o da sağ salim bitirdi askerliğini.

Usta birliğine katılmak için geldiğim Alayda ise şöyle bir olay yaşanmış ki biz sabahında haberdar olduk ://

Sabah uyandığımızda karşı binadaki koğuşlarda akşamdan kavga olduğunu bir çocuğu çok pis dövdükleri bilgisi kulağımıza gelmişti. Öğlene doğru işin rengi netleşmişti ki bir çok kişi arasında zaten bu konu konuşuluyor idi. Ben bile bu konunun konuşulduğu olayın ortasına düşmüştüm diğer eşcinsel arkadaş ile ve ne diyeceğimi bilememiştim. ://

Şerefsizin birisi sanırım eşcinsel olduğu hal ve tavırlarından belli olan bir gence yaklaşıp şöyle demiş. 

"Geceden karıya gittim aq orospusu penisimi ısırdı şimdi çok acıyor krem aldım ama süremedim sen sürmek ister misin?"

evet kulağımıza gelen dialog aynen böyle. Şimdi penise krem sürmeyi kabul eden ve 4. katın koğuşundan en alttaki merdiven altına kadar inmeyi göze alan kezbana mı kızalım yoksa diğer denyoya mı sövelim bilemedim. Bizim kezban bunu kabul edip merdiven altına indiği zaman onu orada bekleyen bir kaç dallama ve onu oraya götüren şerefsiz tarafından darp edilmiş. Konu nasıl kapatıldı ne oldu bitti bilmiyorum çünkü olayın olduğu gecenin sabahında biz bunları öğrenmiş öğleninde de kur'a sonucu gideceğimiz yerlere dağıtılmış olduk. 

Yani o çocuğu tekrar görmedim aslında görmek isterdim. Konunun geçtiği topluluk arasında "lan demek eli sargılı olan o idi ben de yardım ettim sabah kahvaltısını almaya ne bileyim aq" diye bir tepki de gelmişti. Kendi beynimde hesap kitap edip "kezban" a kızıp homofobik ortam arasında fazla sivrilmeden sessiz kaldım zira bulunduğum yer ve ortam buna hiç müsait değildi maalesef. :// O anki psikolojim çerçevesinde beynimde bir çok şey dönerken dışarı yansıtamadım işte :/

Bu sebeple;

Askeriye de kimle ne düşünce ile karşılaşacağınız belli olmadığından mütevellit kapıdan girerken tüm kimliklerinizi kapıda bırakmanızı tavsiye ediyorum hatta fazla feminen ve eşcinsel olduğunuz belli ise hiç gitmeyin daha iyi.

Askerlik ile ilgili sorusu olan sorsun yoksa ebediyen sussun :)
O Gay Ben de Blog Yazarı

22 yorum:

  1. Uzun zamandır ailemden uzak kaldım seçim dolayısıyla görüşmemiz oldu kendileriyle vaktim oldugu için blogları gezerken senin dönüşünü gördüm aşırı sevindim daha sık yazmanı istiyorum. Bende ailemden duydum tavrından belli olan gay oy kullanırken önce sözlü daha sonra şiddete maruz kalmış ve oyunu dahi kullandırmamışlar.Bu genç bir çocuk o yüzden hakkını aramadan olay yerinden ayrılmış bence sıkıntı bu tarz olaylarda çok daha kayıtsız kaldıklarından sorun yaşıyorlar o gay askerede desttek çıkılsaydı bu sorunu yaşamazdı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef homofobi her yerde

      Sil
    2. Mesele homofobi degil... Mesele yüz kişilik yerde dört kişi olay çıkarıyor diger doksaaltı kişi kayıtsız kalıyor ben buna sinirleniyorum...Bana dokunmayan yılan misali ister homofobi ister gay hepsi kayıtsız kalıyor...

      Sil
  2. Seçimler bitti, ancak dolanmaya başladım buralarda. Geç kalmış bir hoşgeldin Ogi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk BiDi :) sen de hoşgeldin.

      Sil
  3. O Gay, Allah seni bildiği gibi yapsın!
    Baştaki kandırmacalarına 2 kez saf gibi düştüm :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha artık o an kafanda nasıl bir fantazi canlandı onu da bilmek isterük :D

      Sil
  4. "Feminen ağırlıklı bir eşcinselin asla bulunmaması gereken bir ortam."

    ben androjendim ama masküler ortamdan tercih yaptım. puanlar çok yüksekti şekerim. :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavrummm sen bana inceden laf mı soktun sanki bizim elimizdeydi de der gibi +yolarım+ böyle bir durum da üni başta olmak üzere askerlik zamanınızı uzatıp sonra da askeriye ye out oluverin mesaj ıverilmektedir ;)

      Sil
  5. yavrum yazın çok iyi olmuş az çok o ortamı gözümüzde canlandırmamızı sağlamış. ben açıkçası çekiniyorum gitmeye akıl sağlığı konusunda özellikle. her allahın günü erkek ergenlerle uğraşıyorum ama bunlar çok ayrı senin anlattıklarına göre. neyse bir an önce bitirip geldin ya daha iyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pandam şükür bitirip geldim, cidden insanın önünde bir engel teşkil ediyormuş,lakin önümdeki tek tutunduğum engellerde kalkınca "evlenme zamanı da geldi geçiyor" yorumları daha bir gür çıkmaya başladı ya hadi hayırlısı :/ (darısı başına askerliğin yani :DDD)

      Sil
    2. yaaa :D Konu hortlatmış oliciiim ama Panda bile askerliğini yaptı beeeğ! dedirtti bu yorumlaşma bana :D Yıllar ne çabuk geçiyor ifinim :)

      Sil
    3. eskiden yazardı millet blogunda da haberimiz olurdu artık o da yok hıh

      Sil
  6. bu blogun toparlanmış hali bu mu lan?

    ++ bana da whatsapp ver :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence hoş :) sade göz yormayan aradığını bulduğun vs. +twitter dan at numaranı :D

      Sil
  7. dudaklarimda kronik olarak bi catlama sorunu var. Her aksam krem surmeyince bir hafta sonra kanamaya basliyor dudaklarim kuruluktan. Krem bulup surmem sorun olur mu & dalga gecilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani her cinsten insan evladı orada olacağından dolayı empati yeteneği kuramayacak yaptığının yapman gereken olmasından dolayı yaptığını anlamayacaklar olabilir. O yüzden sen akşamları milletin önünde değil de tek başına iken sürebilirsin böylelikle başın ağrımaz. Yok ben etkilenmem dersen de kimseyi sikleme :)

      Sil
    2. Peki onu oraya nasil sokabilirim? Ilk acemi birligine girerken bu tip seyleri de sokmak yasak degil mi?

      Sil
    3. Eğer bu durumla ilgili elinde bir rapor varsa askeriyeden bu kremi alabilirsin. Kendininkini götürsen bile alıyorlar ve revirden al diyorlar sonrası o aldıkları uçmuş oluyor yani tekrar muayene edip yeniden alıp veriyorlar falan en azından bizim orada öyle idi. Yine gideceğin yere göre değişir ama sen yine de kremini götür lakin onu güzelce sakla. Kısa dönem isen fazla detaylı aramıyorlar bile.

      Sil
  8. Merhaba askerlikle ilgili tüm yazılarını çok eğlenerek okudum, eline emeğine sağlık :)

    Bir tanesinde psikologların uzun dönem bilmem ne rütbesinde falan askerlik yaptığını yazmıştın. Netten bakındım ama pek bir şey bulamadım. Seneye bitiyor okul. Bu olayın ne avantajı ya da dezavantajı var. Askeri hastanede psikolog olarak görev mi yapıcam, tam anlamadım. Rütbeleriydi, askerlerin görevleriydi eğitimdi falan çok bilmiyorum zaten. Bu konuda vereceğin her türlü bilgi için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,

      Şimdi kısa dönem askere alımlarda mesleki ihtiyaca göre askeriye, üni bölümlerine göre ihtiyacını karşıalayacak kişileri kendi seçip 12 aylık olarak askere alıyor. Sağlık alanındaki çoğu kişi de bildiğim kadarı ile 12 ay olarak askerlik yapıyor.

      Yani 12 astegmen olarak görev yapıyorsunuz. Maaş alarak. Acemi birliği bitip yemin ettikten sonra sizi dağıtıyorlar dağıtıldığınız yerde astegmen olarak görev yapıyorsunuz sabah 8 akşam 6 :) Nöbet olursa 24 saat kalıp bir gün sonra full izinli sayılıyorsunuz falan. Yani rahat maaşı çok iyi. Eğitim birlikleri de olur askeri hastanelerde görev yeriniz.

      Hakıında hayırlısı ;)

      Sil
  9. Ne yazmışsın arkadaş. Oku oku bitmedi bi türlü. Askerliğe gitmeyi düşünmeyen ben `acaba gidip gelsem de aradan çıksa mi ?' Die düşünmedim değil. :) -Jack

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın