Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Pride'a Otobüs Kalkıyor ve Hormonlu Domates



Selam;

Buradan mı sordular yoksa Tumblr üzerinden mi sormuşlardı hatırlamıyorum ama "seyehat olayını karşılıyorlar mı" ya da "kalacak yer sunuyorlar mı" gibi bir şey sorulmuştu. Ben de "yok yahu daha o kadar olmadık aslında güzel fikir bu işi organize etseler" mihvalinden bir şeyler demiştim. Tam böyle olmasa da böyle yani düşüncelerim :) Önümüzdeki sene Kaan ile birlikte belki bu işe el atarız ahahah Pride Ajans lol

Tabi ben olayı öğrenip "dur bunu blogumda yazayım" bari diyene kadar otobüs çoktan kalkmış olur aahahah bugün son başvurular için ve sanırım Ankara - İstanbul arası 20 TL alacaklarmış detaylar ilgili sitede buyrun ilgili site kaosGL


Yine bu sene 10. düzenlenecek Hormonlu Domates ödülleri için adaylar açıklanmış. Ben oylarımı kullandım. 1-2 dk nızı ayırıp sizde oy kullanın hem kim ne demiş neymiş ne değilmiş okumuş olursunuz. 

Ben değerlendirmemi şu şekilde yaptım ki şıklar ile ilgili bir kaç diyeceğimi de böylelikle demiş olayım.

Kurumlar

Ben oyumu İç İşleri Bakanlığı olarak verdim. Zira eşcinsel olan polisler hakkında izledikleri yok bu ödülü hakettirir cinsten.

Eğitim

Oyumu gaziantep Üniversitesi olarak verdim. "Benim Çocuğum" adlı belgeseli "içerik" gerekçesi ile engelledikleri için. Ne yapalım kafalarını deve kuşu kuma gömmeye devam etsinler ;)

Medya

Oyum Yeni Akit' e gitti. Hani eskisinden ne hayır gördük yenisi ne oluyor lol alışmış kudurmuştan beterdir ne yapalım. 

"“Eşcinsellik ve türevleri ruh hastalığıdır. Eşcinsellik ve türevlerinin normalleştirilmesine dair çalışmalar kabul edilemez. Bunun sağlıklı bir durum gibi gösterilmesi anayasada toplumun temeli olarak tanımlanan aileyi dinamitlemektedir.”

Ama al sana 4 tane karı aile temeli dinamitlenmez hatta 4 duvar üstüne oturan ev gibi daha sağlamlaşır desek koşa koşa da gelirler. hee o 4 duvar da öyle bir homojen olacak ki ayakta kalsın yoksa tepene nasıl yıkıldığını bilemezsin zira her biri ayrı telden çalacaktır merak etme ;) 

Siyaset

Burada da oyumu eurovision sonrası "iyi ki artık bu yarışmaya katılmıyoruz" diye tweet atan şahısa verdim. Hatırlatıyorum ki kendisi temsil ettiği partiden derhal istifa etmelidir zira parti "Avrupa Birliğini" desteklemektedir ve "halen girmek için" debelenmekteyiz lol sanırım bu mihvaldeki kafalar yüzünden debeleniyoruz :) ve tarihe not ilerde bulur da okurlarsa "adam demiş zamanında beylerrrr" desinler ahahaha

"Avrupa Birliğine" sittin sene giremeyiz :D almazlar anam kapiş.

+bahsetmeden geçemeyeceğim Sanırım bu kategoriye bu sene Başbakanı nasıl sokarız diye düşünmüşler ki listeye girmesine gerekçe gösterilen konu da Başbakandan ziyade homofobik tavır gösteren Levent Pişkin isimli şahısın girmesi gerektiğidir. 

Zira Levent denen şahsın oradaki "ibne" kelimesini hangi manada kullandığı bana göre !!! oldukça aşikardır. 

Yaşam Alanları

Bu kategoride oyum ise Kızılay Alış Veriş Merkezine. Nedir neresidir bilemem ama ticarette din, dil, ırk, cinsiyet olmaz yavru ;)

Sansür

tabii ki de RTÜK :) bizim için değil herkes için gereksiz bir kurum haydi çocuklar uykuya dediği anda hemen arkasından "haydi RTÜK uykuya" deselerde biz de bari o saatten sonra özgürce zap yapsak ;) (len ben bunu tweet yapayım hoş oldu lol)

Eğlence Dünyası

Burada 2. şık arasında kaldım sevgili seyirciler + okuyucular :P vine da popi olan zamane ergenlerimiz popi olmanın verdiği gaz ile (popi olma ne lan) içlerindekini dışa vurmuşlar ve her zaman olduğu gibi kokmuşlardır neden zira insanın içi dışa çıkarsa kokar bknz. kusmuk bknz. bok ahahahaha iğrencim evet.

Oyum ise sevgili Okan'a. Bu adamda ne zaman ne diyor bilmiyorum valla saçını devamlı elleriyle düzelte düzelte beynide düzeldi gitti zaar. Dünyayı da düm düz tepsi gibi falan sanıyordur :P bir aralar iyiydi aramız kim tavuğuna kış dedi acaba. :// 

Spor

Burada oyum kejman mıdır kezban mıdır nedir ona idi.

Beynelmilel

Tabii ki oyum Rusya'ya. 

Genel Ahlaksız Özel Ödülü de oy verseniz de vermesinizde ilgilisine gidecek işte :)

bu kadar esen kalın. (RTÜK mütük dedik TRT gibi olduk iyi mi :D)

Oy kullanmak için TIKLA...
Ogaybende Blog Yazarı

4 yorum:

  1. 1- bu otobüsü böyle 1. kalite ucuzlukla sen mi giydirdin?
    2- geçen tamamen tesadüfen katıldığım TDER'deki toplantıda gelecek seneler için başka kararlar da alındı (ama siz merak edin diye söylemiyorum lol)
    3- ay benim blogda görüp kendi şeyi gibi yazmış :P kürrrr.


    xoxo


    muah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pride bus yazdığın zaman bu ucuz otobüs resmi çıkar google'dan, senin otobüsten daha güzel gözüktü gözüme :) , merak edilecek bir şey yok zamanı gelince zaten öğreniriz ahahaha

      Sil
  2. Kombine bilet almış en baş köşeye oturmuşlar, bu konuda kimse Medya ve Siyasetle boy ölçüşemezdi zaten.
    Açıkçası homofobiyi körükleyen de medya ve hükümetin kendisi değil mi? Düşünsene 7/24 tvde, dergide, gazetede kötülenen hor görülen bir şey görüyorsun, bunu o kadar 'normal'leştiriyorlar ki, ülkede iç karışıklık çıksa, tanrı göstermesin bir bomba patlasa 'abi alıştık yhaaa'lar duyuyoruz.
    Ha eşcinselliğe nereden bağlayacağım?
    -Şöyle ki, gazetede, tvde orda burda, linç eden, taciz eden insanların 'tutuksuz yargılanmak üzere...' serbestçe dolaşmaları da insanlarda 'abi bak biz bu ibnelerin kemiklerini kırsak da devlet bizden yana' düşüncesinin yer etmesine neden olmakta.
    Sonuç olarak, yazdığım olayların gerçeklikle ilgisi yoktur, hiçbir hükümetin yargı sistemi düşünülerek yazılmamıştır, muz cumhuriyetini cacık bakanlığına göndermeler yapılmıştır.
    En sonuç olarak: ALIŞMAYIN! Haksızlığa, tacize, hor görülmeye, ona buna her bir şeye, ALIŞMAYIN!

    YanıtlaSil
  3. ay keşke saat başı pride'a otobüs kalksa. Dönüşüm ucuza denk gelebilirdi :(

    YAŞASIN ONUR YÜRÜYÜŞÜ!

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın