Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Kitap Almaya Çalış(a)ma(ma)k


 
Bugün Kitap Dünyası adlı yere gittim. Bir arkadaşımın okumak istediği kitabı almak için. İçerisi dükkanın kapasitesine göre yeterince kitap almaya gelen kişilerle dolu idi. Rafları şöyle bir taradım ama kitabı bulamadım. Gidip görevliye sordum o da o kitabın bulunmadığını söyledi. Buraya kadar her şey normal :)

Pek kitap okuyan birisi değilim açıkcası. Saysam 2 elin parmaklarını geçmez. Aklıma o an Perihan Mağden'in Ali ile Ramazan'ı geldi. Şöyle bir rafları taradım ama yok kitap kapağı net aklımda, görsem hemen atlıcam. Bakındım bulamadım ama gidip görevliye de soramadım. Öncesinde Duygu Asena'nın Paramparça adlı kitabı ve Mehmet Murat Somer'in Hop Çiki Yaya Polisiye serilerinden olan Perygamber Cinayetleri adlı kitabını raflardan görerek rahatlıkla almıştım. Ali ile Ramazan içinde öyle olacaktı alıp kasaya gidicem parasını ödeyip anında oradan ayrılacaktım ama bulamadım. Görevlilere de soramadım.

Neden soramadım bilmiyorum. Acaba görevlinin gözlerinde herhangi bir imaya mahal vermemek için mi yoksa halen out olmaktan korktuğum için mi...
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

4 yorum:

  1. hahaha :))) yoksa sen de o prezervatifi eczaneden isteyemeyip süpermarketleri tercih edenlerden misin? :))

    Ali ile Ramazan'ı okumayı çok istiyorum. İlk fırsatta gidip alıcam.. Yazarı Perihan Mağden olunca hiç stres yapmam, rafta göremezsem gider görevliden isterim :)

    Ama yıllar önce "Giovanni'nin Odası"nı Yapıkredi yayınlarının Beyoğlu şubesinden alırken ecel terleri dökmüştüm.. Kasada ödemeyi yaparken sanki beni tanıyacaklarmış gibi yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Kitabı kaptığım gibi kaçarcasına ordan uzaklaşmıştım:))

    YanıtlaSil
  2. oda bir şey mi; aynı zamanda pisuvar'a da işeyemiyorum bu da klasiklerdendir :)))

    Aklıma geldi aslında Perihan Mağden'in kitapları nerede dicektim o da hangi kitabı die atlar hemen diye kurdum çözdüm

    bu arada Giovanni'nin Odası hımm not aldım elde edip okumaya çalışıcam teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. kendime out olmadan önce duygu asenanın "paramparça" kitabını almıştım; evde bir yerde bulunacak diye kitaplığın arka taraflarına doğru tıkalamıştım, evde kitap okumaya meraklı baba,abla olunca; şok olmasınlar, biraz paranoya yapmışım... ne yani okuduğum başka bir romanda karakter katil olunca bendemi buna merak salıyorum? e hayır tabii...

    hıım! pisuvar meselesi... evet ben işerken pek eğleniyorum; kimisi yan yan bakıyor, kimisi iyice saklıyor; sanki pipisine göz koyacağım sanıyorlar herhalde? ama şu panik halde yan yan bakmalar kafamı karıştırmıyor değil hani?

    sağdaki flash banner pc'mi kasıyor, cpu %1000; mesaj yazarken bile harfler 1 sn sonra ekrana geliyor! + şık durmamış...

    YanıtlaSil
  4. uyarın için teşekkürler @karakedi; hiç dikkat etmemiştim evet ekranda göründüğü anda CPU'yu %100 kullanıyor, kaldırdım... :/

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın