Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Başlarken





Aslında bu ilk blog denemem değil öncesi de var ama Koç burcuyum bilirsiniz hem koç burcu hem de gay iseniz başladığınız işten çabuk sıkılırsınız (sadece işten tabiki sevgili vs den değil :) yersen...).

Blog ismine bakınca "O Gay; ben de ......" noktalı yere istediğiniz kelimeyi yazabilirsiniz; ilk bakışta homofobik bir başlık gibi gelse de içeriği dolmaya başlayınca noktalı yerleri doldurmanız daha kolay olacak.

O gay; e ne olmuş ben de gayim hıh.
O gay; ben de errrkekkk. (kadın olduğumuzu söyleyen mi oldu)
O gay; ben de hem de ölümüneeeee. lol.
O gay; yuh o gay ise ben gay falan değilim kardeşim... (söyledin ve bitti di mi)

:)
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

2 yorum:

  1. İlk yazı için çok net olmuş ve eğlenceli bir blog olacağı o zamandan belliymiş ;) hoşuma gitti.. bence ilk yazılar önemlidir.. bugünlerde girdiğim blogların ilk yazılarını okuyorum da kimse yorum bırakmamış oluyor.. ne tuhaf, genelde ilk yazının ilk yorumu benim eserim olacak hehaeheha

    işte buuuu, heahehah kendimi ne çok seviyorum ben.. sanki bişi başarmış gibi.. kandır bebeğim kendini, bak hayat ne güzel ;)

    YanıtlaSil
  2. @bi'gay; teşekkür ederim :)) hayat paylaşınca güzel la la laaaaaa :PP

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın