Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Feminenlik





Her gay feminendir diyemeyeceğimiz gibi, her feminen de gay değildir. Zira gerek yetiştirilme tarzından gerekse daha naif olmasından dolayı feminen hareketlerin varolduğu heteroseksüel insanlarda olabilir. Ayrıca erkek eşcinsel bireylerde ufakta olsa feminen hareketlerin olduğuna inanıyorum. Ama gaylerin feminenlik korkusunu ya da feminenlerden korkusunu anlayamıyorum. 

Neden korkuyor olabilirler;

- Açık değildir; arkadaşı veya arkadaş çevresinde feminen olanlar vardır, ister istemez dikkat çekebilirim korkusuna kapılabilirler. 

- Erkektir; erkeklerden hoşlanıyordur, feminen bir sevgili yerine kadınla birlikte olur daha iyidir. ! Böyle de bir mit var hani, yahu zırıl bir eşcinseli napiim kadın gibi, kadınla bilrikte olurum kafasında olanlar ve bu kafayı feminenfobikliğe kadar götürenler. (haha buna gülerim işte; erkeksin ve sevgilin feminen tamam da elini bacak arasına at bakalım eline ne gelecek lol x:D)

- İçselleştirmiş korkuları vardır; korkar kendisine de o hal ve tavır içine girecek sanar*** (lol buna örnek olabilecek bi yorum birazdan aşağıda)

- Homofobiktir ama farkında değildir (Feminenlerden hoşlanmayabilirsin ama dışlamamalısın da; sen zaten ötekileştirilmişsin aynı şeyi niye başkasına yapıyorsun?)

Tüm ötekileştirmelere karşıyım...

*** şimdi netten bulduğum yoruma bakalım :)
___

gay = kadın görüntüsüne bürünen kadın hareketleri yapan arkadaşlarım sayesinde bazen bende korkmuyor değilim. Son halim böle olur mu acaba diye. O yüzden ne fazla ortamlara takılıyorum. Nede fazla insan tanımak istiyorum. Örnek ben bisexsuelim bayan sevgilimle taksimden metro cevahir çıkış merdivenlerinden el ele çıkıyoruz. Daha önce gay cafede sohbet esnasında tanıdıgım iki gay (kadınsı) merdivenlerden aşağı inerken aaa bu yiğit değilmi hahahahha diye güldüler. Bende çektim sevgilimi ve yiğit diyorlar beni karıştırdılar dedim. Ve zor yırttım eğer gerçek ismimi bilselerdi şu anki durumumu bilmiyorum.... Sonuç ayrılık olurdu her halde...

___

O gay; ben de, ama homofobik olmayanından...
O Gay; Ben de... Blog Yazarı

4 yorum:

  1. ahahaha.
    arkadan çok yemezse sonu öyle olmasssss :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler yazı için bende feminen gay olduğum için daha önce bir zamana kadar her femineni kendim gib sanmışımdır :)

    YanıtlaSil
  3. klişeler tarif içindir. kolaylık sağlar. öte yandan klişeler sanki içimizdeki var olan o kalabalık yetenek ordusundan bazılarını da tarif eder. o kalabalığın içinde hepsi varlar. cinsel kimliklerden maskülenler feminenler, drag queenler macholar, milli kimliklerden taaa hz ademe kadar silsilede genlerinden aldığımız tüm anadolu hatta dünya mayası... , dini algımızı ve geleceğe bakışımızı şekillendiren tüm inanç kimliklerimiz hepsi işte "ben" oluyor. o ben deki bütünlüğü olduğu gibi saygı ile kabul etmek çok büyük bir adım... bunu yapan, çevresinde gözlemlediği herşeyi, hatta farklılıkları dahi "saygı" ile karşılamakta zorlanmaz...

    evet kendi içindeki alevi ile kavga eden, alevi komşu ile barış yapamaz. kendindeki eşcinseli keşfetmeyen de "eşcinsellere eşitlik" ifadesinin kıymetini algılamaz.

    YanıtlaSil
  4. (Öbür tarafta da dediğim gibi) aynı frekanstayız bu konuda. Muah :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın