Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Ne İzledim: You Should Meet My Son! (2010)



Selam;

Efenim yine bir eşcinsel içerikli film ile karşınızdayım. Bu filmi izleyeli uzun zaman oldu ama sağ üst tarafta gördüğünüz LGBT Filmler menüsü altını doldurmaya devam ediyoruz işte yavaş yavaş :P 

Filmin adından da anlaşılacağı üzere bir adet anne, bir adet teyze ve bir adet de oğul var :) "Oğlumla tanışmalısın!" şimdiki annelerin biraz moderni neden daha moderni olduğunu ise filmi izleyince anlıyoruz zaten. 

Annemiz "artık evlenmelisin benim de torun sevme hakkım var, sen ölünce sana kim bakacak, yaşlanıyorum ev işlerine kim yardım edecek, soyumuz ne olacak" kafasıyla (buradan bir taş gönderme var :D filmde olay bu kadar açık deel) oğluna kız bakıyor, oğlan ise önüne gelen her çeşit kızı inceliyor ama beğenmiyor çünkü gönlünde yatan kız bir türlü karşısına çıkmıyor (yerseniz)

Ovlanımız neden kız sevmiyor? Evet o bir gay, lakin çoğu gay gibi ailesine açık değil. Sevgililerini eve; bu okuldan arkadaşım, bu uzaktan kuzenimiz, bu yan komşunun oğlu, bu bakkalın çırağı diyerek getiriyor. (filmde çocuk bir kişi getirdi yahu :D) 

işler böyle tıkırında iken anne oğlunun gay olduğunu ögreniyor. Ama "benim evladım benim kararım ben onu her şekilde severim el aleme ne, kime ne, ona ne, buna ne, şuna ne, gitsin onlar kendilerini assın (!) ben evladımı nasıl red ederim" diyerekten Kız kardeşi ile oğluna erkek aday aramaya başlar  :)

Ovlanın ise bundan haberi yoktur, olaylar bunun üzerine gelişir, anlatsam spoiler olacak :)

Muhafazakar düşünceye ve aileye de güzel göndermeler var, hem gülelim hem düşünelim hem de ağlayalım (film tabisi ağlatmıyor ama siz böhüüü neden benim böyle bir ailem yok diye ağlayabilirsiniz) istiyorsanız filmi izleyin :D

Film 2010 ABD yapımı ve imdb puanı: 6.6 benim puanım ise 10 üzerinden 9 :D  O 1 puanıda olay örgüsü çok ütopik geldiği için idi :/

Her filmde yaptığımız gibi bu filmin yauşuklusu ise;

Chace rolü ile Steve Snyder o da vücudu hatrına :D



iyi seyirler...


Ogaybende Blog Yazarı

14 yorum:

  1. Resmi ilk gördüğüm zaman aklıma Another Gay Movie geldi zaten izlediğim Son gay içerikli filmdi. Ama belki de bu filmi izlerim

    YanıtlaSil
  2. Eğlenceli bir filme benziyor. Kesin izlemeliyim ;)

    YanıtlaSil
  3. Allahım şu koldan gözüken damar beni bitiriyo

    YanıtlaSil
  4. allahım yazıyı görür görmez filmi izledim ve HA Rİ KA :) çok güzeldi ya bayıldım :) ayrıca çok komikti :) keşke aileler hep böle olsa değil mi :)

    YanıtlaSil
  5. 9 vermişin !! İzleyeceğim yakın zamanda :D

    YanıtlaSil
  6. öncelikle mae ve rose'un oyunculuklarına, sonra geri kalan tüm ekibe ba-yıl-dım! (özellikle miss salsa ve mıhteşem vücüdü uuu beybi)

    daha geniş bir bütçe ve oturmuş bir senaryoyla daha iyi olabilirdi ama buna da şükür melis. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eso besocum uzak doğulu bamya pipili film ve dizilerden zaman ayırıp bu filmi izlediğiniz için sizi ve beslemenizi tebrik ediyorum :)

      Sil
  7. Bu tip filmlerin kıyıda köşesi kalması hiç iyi olmuyor yazman ve haberdar etmen gayet güzel olmuş:)
    Kadının kabullenmesini anlarım ama kızkardeşiyle oğluna koca bulmaya çıkması ayrı güzel bir şey.Farklı aynı zamanda .Var mıdır öyle anneler ? Bu yüzden bile izlenebilir bir film .O gay film önerilerine devam .Öptüm kıps :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sadakatcim seni görmek ne hoş ;) bende öptüm *)

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın